Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Παρακαλω............μην ΕΥΤΕΛΙΖΕΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ!!!!!

.......Λοιπον    εχει   κανεις    αντίρρηση  ,πως,
ΒΛΑΚΑΣ    ΓΕΝΝΙΈΣΑΙ    ΔΕΝ   ΓΊΝΕΣΑΙ  !!!!!!!


Τελικα    εχουν   αναλάβει   εργολαβικά  την   υποθεση!!!
ΑΔΕΛΦΟΙ   ΚΑΨΗ   Α.Ε.
Γραφεια   Μιχαλακοπουλου.

  Παντελής Καψής  Ρίξε μια πέτρα, μπορείς!

[   Αυτο   το  ''σοφιστικε''   με   τελαινει'']
Προ καιρού ήταν η επίθεση εναντίον του Ανδρέα Λοβέρδου και ο σοβαρός τραυματισμός συνεργάτη του. Προχθές πέταξαν πέτρες σε ευρωπαίους βουλευτές στην Κέρκυρα - παρά τρίχα δεν τραυματίστηκε κάποιος. Και χθες πέταξαν πέτρες και αβγά σε μια συγκέντρωση του ΠαΣοΚ στην Αργυρούπολη με ομιλητή τον κ. Πεταλωτή. Ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό όλων; Μα φυσικά το ότι κανείς δεν οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη - από αυτούς που άσκησαν βία ή πέταγαν πέτρες βέβαια, όχι από όσους διαμαρτύρονταν.

Παρακολουθούμε αυτή τη λιτανεία των δηλώσεων και των εκκλήσεων να σεβαστούμε, λέει, τους όρους της Δημοκρατίας και του πολιτισμού, να ελέγξουν οι ειρηνικοί διαδηλωτές τα ακραία στοιχεία και να προσπαθήσουν τα κόμματα να ρίξουν τους τόνους.
Καλά κι άγια όλα αυτά, ωστόσο η τήρηση του νόμου δεν είναι δουλειά τους, είναι δουλειά της αστυνομίας.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]
Κι όπως το να ρίχνεις μολότοφ σε διαδηλώσεις έχει γίνει μέρος της κουλτούρας μας, έτσι και ο φυσικός προπηλακισμός πολιτικών αντιπάλων έχει γίνει μέρος των δικαιωμάτων του κάθε αυτόκλητου αγωνιστή.
πεινασμενος   θα  μπορουσε  ισως , κ.  ΚΑΨΗ;;;  για  σκεφθειτε  το,  υπαρχουν  πολλοι   σημερα ]
Όχι όμως μόνο επειδή το ενθαρρύνουν κάποιοι αλλά επειδή στην Ελλάδα κανείς δεν υφίσταται πλέον τις συνέπειες των πράξεών του.
Εδω  μαζι  σας  κ.  ΚΑΨΗ!!!!Μερικα  ονοματακια;;;;;Δεν   μπορει   κατι  περισσοτερο  γνωριζετε]
Όλα αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης, όλα υπακούουν στο ισοζύγιο του πολιτικού κόστους, ακόμα και οι συλλήψεις των χούλιγκαν στο γήπεδο
[  μη  σου πω  τωρα   και  το  ''ολοι   το  'χαν  τουμπανο  κι  αυτοι  κρυφο  καμαρι΄΄  και  ξαφνικα  
τους  πιασαμε  στα  ''πρασσα''   την  ωρα  που  ο  λαος   τεντωνει   τα   δεκα   δαχτυλα. ΜΗΔΕΝΙΚΗ  ΑΝΟΧΗ  τον  λεμε  τωρα  τον  ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ  κ.  ΚΑΨΗ;;;   !!!]
.
Σαν να θέλουμε να δικαιώσουμε όσους μας κατηγορούν ότι η οικονομική κρίση είναι μέρος μιας κρίσης πολιτισμού, το αποτέλεσμα της διαφθοράς μας συνολικά σαν κοινωνία.
[  
Και σαν να μην καταλαβαίνουν όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι πως το μόνο που πετυχαίνουν είναι να δικαιώνουν και να ενισχύουν νοοτροπίες αυταρχισμού!
[Δηλ.  κ.  Καψη,  μου,  κατι  σαν  τουτο  που   γραφηκε  απο  το  Αφεντικο  σας  στο  ''ΒΗΜΑ''  στις   5/6.  ]
Αναπαραγω   για  την  περιπτωσης  που  σας  διεφυγε!!!!
''Τα  κοινωνικα   στρωματα  που  κινουνται  στα  ορια  της  φτωχειας''   αν   επιχειρησουν  ''ν'  ανατρεψουν   την  κοινωνια  της   αδικιας  και   διαφθορας''   θα  παταχθουν   με  ''εκτροπη   απο  την  συνταγματικη   ταξη''.
Και  συ  που  τυχον  θα   διαβασεις  αυτες  τις  γραμμες   δεν  χρειαζεται  ν'  αναρωτηθεις  που  κανει 
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ   Ο   ΠΑΓΚΑΛΟΣ.
Και   ενα   ΕΡΩΤΗΜΑ   [ οχι  ερωτηματικο,  το  ερωτηματικο  ειναι  σημειο  στιξεως!!!!ΓΙΑ  ΔΥΝΑΤΟΥΣ   ΛΥΤΕΣ!!!
ΠΟΙΟΣ   ΥΠΗΡΞΕ   ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΑΡΧΗ  ΤΗΣ  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ  ΤΟΥ '80  Ο  ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ  ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ    ΤΩΝ  ΦΙΛΤΡΩΝ   ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗΣ   ΑΝΑ  ΤΗΝ  ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ   ΓΙΑ  ΜΙΑ  ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ!!! ΠΟΙΑ   ΣΧΕΣΗ  ΕΙΧΕ  ΜΕ  ΓΑΛΑΖΙΟ  ΥΠΟΥΡΓΟ ;;; ΚΑΤΑ  ΤΗΝ  ΔΙΑΡΚΕΙΑ  ΤΗΣ   ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ   ΤΟΥ;;;
Σε   ποια   περιφερεια   προτίθεστε   να  ΕΚΤΕΘΕΊΤΕ   κυριε,  ''καψη''

2 σχόλια:

Saq είπε...

Ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν το έφαγε το δίθεν σκάνδαλο με τα στημένα παιχνίδια, που το κρατούσαν καβάτζα για μια τέτοια περίπτωση.

Unknown είπε...

Saq ,Καλως τον.
Ελπιζω ολα 'καλα'.Καβαντζα δεν λες τιποτε!!!!!!!!!!
Εκεινο που με εξοργιζει, ειναι πως συνεχιζουν να θεωρουν τον εαυτο τους 'ξυπνιο' ΠΡΑΣΙΝΟΙ -ΓΑΛΑΖΙΟΙ!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...