Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Δυο Αυτοκτονιες την ημερα.......

.....καταγραφει   ...η   'ΚΛΙΜΑΚΑ''  για   το  2010   με  αυξανομενο  ρυθμο   το  2011....
Σε   'απλα   Ελληνικα'  αυτο  που  λεει  ο   ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ   ΜΑΣ... οι   ΘΥΣΙΕΣ  ΠΙΑΝΟΥΝ  ΤΟΠΟ.
Δεν  θα   αντιλεξω.......''τοπο   χλοερο,  ενθα  απεδρα............και  στεναγμος''.
Ασε   που   διευκολυνουν   και  το  εργο  του   ΔΟΛΟΦΌΝΟΥ  ΤΟΥ  ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ   ΔΙΚΑΙΟΥ και   ΤΥΦΩΝΑ   της   ΔΗΜΟΣΙΑΣ   ΥΓΕΙΑΣ. 
2  * 365 = 730   *   3 ΗΜΕΡΕΣ   ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ  = 2.190  τον  υπολοιπο   λογαριασμο   καντε  τον  μονοι  σας.!!!! Ολα   μασημένα   τα  θελετε!!!!!
Και  καθως   η   αληθεια   ο,τι   και   να  κανει   κανεις  ,  ειναι   ρουφιανα  και  ρουφιανευεται  μονη  της, πρόδωσε   σημερα  το  πρωι  τον  Γιωργακη  τον   Αυτια.
ΦΑΤΣΑ   ΚΑΡΤΑ   ΔΕΞΙ   ΠΑΡΑΘΥΡΟ   Ο  ΨΩΜΙΑΔΗΣ.
καλα   απ'   αυτον   δεν   γλυτωνουμε ]
μπλα-μπλα-μπλα,  και  η   ηχορυπανση  παιρνει  ανεξελεγκτες   διαστασεις ,  η  χαρα  του  Γιωργακη,
ξαφνικα   πεφτει   επανω   του,  βαρεια  κι  ασηκωτη   η   μομφη   απο   ΨΩΜΙΑΔΗ.
ΚΡΥΒΕΤΕ    ΤΙΣ   ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ!!!
[ τωρα  να πεις  πως  δεν συμφωνεις, μαλλον  σημαινει  πως  εχεις   μανια  καταδιωξης  του  Ψωμιαδη]
Το   παιρνει   ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ  ο  Γιωργακης,  και  να  σου  η  ΡΟΥΦΙΑΝΑ  η  ΑΛΗΘΕΙΑ.
''  ΑΦΟΥ   ΤΟ  ΞΕΡΕΙΣ   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ , ΔΕΝ  ΤΟ  ΞΕΡΕΙΣ!!!  ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!''
ΤΥΦΛΑ   ΝΑ  ' ΧΕΙ  Ο  ΠΟΤΕΜΚΙΝ!!!!
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...