Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ολη η Ελλαδα μια φωνη .....

.........ΕΠΕΤΕΙΟΣ    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ   ΤΗΣ   ΑΡΤΑΣ!!!!
ΙΟΥΝΙΟΣ    2011   ,ΟΣΑ   ΔΕΝ   ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

Η τελετή για την Απελευθέρωση της Άρτας from CRISTINA NAKOU on Vimeo.


Ξαφνικα   η  ματια  μου  θόλωσε,  ελα  τωρα,  ασε  την  πλακα........τι  ειναι  αυτο  ;;;; δακρυ;;;;
Καλα   τι   μπορει  περισσοτερο  να  λεει  αυτο  που βλεπεις  τωρα, απ'  οσα  εχεις  ζησει , απ'  οσα   εχεις  περασει;;;Παλια  καραβανα!!!!
Κι  ομως   κατι   εγινε!!!!
Αυτοι  οι  ΑΛΗΤΕΣ  οι  ΚΟΠΡΙΤΕΣ  οι  ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ   για  προσεξτε  καλα.
Την   ωρα   που   καταθετει   στεφανι  ο   εκπροσωπος   των   ΈΦΕΔΡΩΝ , ο   εκπροσωπος  των  ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ  
ΤΗΡΟΥΝ   ΕΥΛΑΒΙΚΗ   ΣΙΓΗ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ  Η  ΕΛΛΑΔΑ  ΠΟΥ  ΠΟΝΑΕΙ!!!!!!Η  ΕΛΛΑΔΑ   ΠΟΥ  ΠΡΟΔΟΘΗΚΕ!!!!
Καμια   διαθεση   μελο  η  λυρισμου, ''γαφω  αυτο  που  ενοιωσα''

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ως Αρτινός χαίρομαι που ακόμα και στο βίντεο των εγκάθετων φαίνεται η αλήθεια. Ο Εθνικός Ύμνος που τραγούδησαν οι Αγανακτισμένοι στην Άρτα ακούστηκε μέχρι τις καρδιές των Αγανακτισμένων κλεισμένων στα σπίτια τους. Μπράβο και στον μάγκα που έβαλε την σημαία ασπίδα κόντρα στο πολιτικό σύστημα που νομίζει ότι οι νεκροί ήρωες είναι πρόγονοί του.

Unknown είπε...

''ΑΝΩΝΥΜΕ'', πρωτον ο χονδρος 'αυθερετος' περιφερειαρχης εναν ηρωα εχει μονο τον εαυτο του, μιας και κατορθωσε να τον εκλεξουν μερικες χιλιαδες 'βοδια'
Οσο για τους Αρτινους ,δεν εχω εικονα της συγχρονης οικονομικης καταστασης της περιοχης.
Γνωριζω ομως πως δεμενοι στο αρμα των κομματων και ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΩΝ ειχατε χασει τεραστιες ευκαιριες να γινεται η γη της ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ.....

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...