Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Λες και δεν το γνωριζαμε!!!!!!!!!!!

Τις πολιτικές λιτότητας που υιοθετεί η ελληνική και η ισπανική κυβέρνηση επικρίνει ο ΟΗΕ, τονίζοντας ότι αυτές απειλούν την απασχόληση και την οικονομική ανάκαμψη.
«Τα μέτρα λιτότητας που λαμβάνουν κάποιες χώρες, όπως η Ελλάδα και η Ισπανία, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το μεγάλο δημόσιο χρέος τους, όχι μόνο απειλούν την απασχόληση στο δημόσιο τομέα και τις κοινωνικές δαπάνες, αλλά καθιστούν και την οικονομική τους ανάκαμψη αβέβαιη».
Η έκθεση, που συντάχθηκε από το τμήμα Οικονομικών και Κοινωνικών Υποθέσεων του ΟΗΕ, καλεί μάλιστα τις κυβερνήσεις «να αντιδράσουν με σύνεση στις πιέσεις που δέχονται υπέρ της δημοσιονομικής σταθεροποίησης και υιοθέτησης μέτρων λιτότητας, αν δεν θέλουν να ρισκάρουν με μια αναστολή της ανάκαμψης της οικονομίας τους».

Υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ότι «είναι πρωταρχικό για τις κυβερνήσεις να λαμβάνουν υπόψη τους τις πιθανές κοινωνικές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι οικονομικές πολιτικές που εφαρμόζουν. Και πιο συγκεκριμένα στην υγεία, τη διατροφή και την εκπαίδευση, ώστε η ανάπτυξη να μη μετατρέπεται μακροπρόθεσμα σε τιμωρία».
Τέλος, ως αντίδοτο στις πολιτικές λιτότητας προτείνει την εφαρμογή αντικυκλικών σταθεροποιητικών πολιτικών ή αλλιώς πολιτικών τόνωσης της οικονομίας.****
....................................................................................................................................................................

ΣΧΟΛΙΟ.  Την   ανακοινωση   αυτη   του   ΟΗΕ    περιφερουν   απο  ''καναλι  σε  καναλι''  οι  της  ΝΔ
.Μαλιστα   κάποιοι  εξ αυτων   αναφερθηκαν  και   στην   προταση  της  ΑΝΤΙΚΥΚΛΙΚΗΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ!!!!
Νεος    ορος  , ευηχος....και  επειδη  τιποτε  δεν  εχουν  καταλαβει απο  τις  διεργασιες   στις  οποιες  βρισκεται  η   ΚΟΙΝΩΝΙΑ  εστω  κι  αν  αυτες   ζυμώνονται  εξω  απο  το  κτηριο  που  τους  φιλοξενει,   κι   επειδη   συνεχιζουν  να  θεωρουν  αυτον  τον  λαο  αδυναμο  και  αμαθη   θα  ηθελα  να  θεσω  σε  ολους   αυτους  το  ερωτημα  , εαν  ειναι  ετοιμοι  να  υιοθετήσουν   την  ΑΝΤΙΚΥΚΛΙΚΗ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!;;;;;;;;;
Καθως   οταν   αναφερομαστε   στον   παραπανω   οικονομικο  ορο   δεν   εννοουμε  τιποτε  περισσοτερο--τιποτε λιγότερο  απο  την  ληψη  μετρων   αύξησης της ζήτησης για τα εγχώρια προϊόντα, καθως  και   η αύξηση των ιδίων των δημοσίων δαπανών.
Η πολιτική αυτή είναι γνωστή ως ΚΕΥΝΣΙΑΝΗ πολιτική καταπολέμησης της οικονομικής κρίσης.
 Ειναι    η  πολιτικη   της   οποιας   ειμαι   θιασωτης  απο  το  πρωτο  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ  ΕΤΟΣ.
 Στην   περιπτωση   που  βιωνουμε,  δυστυχως,   η   ΕΥΡΩΠΗ   που  μεχρι   και  την  δεκαετια  του '80
λιγοτερο η  περισσοτερο  ,   κινειτο  στα  πλαισια   της κεϋνεσιανικής οικονομικής πολιτικής  ,με  την  ανοδο   στα    ηγετικα  της  κλιμακια   ατομων   διαπλεκομενων   και   διατεθειμένων   να  υπηρετησουν    την   οικονομια  του   ΧΡΗΜΑΤΟΣ   [  των   τραπεζων   και  την   ασυδοσία  του  Παγκοσμιου   κεφαλαιου  ]    επελεξε    την    ΑΣΚΗΣΗ    της  ΠΡΟΚΥΚΛΙΚΗΣ πολιτικής  δηλ., περικοπής των δημοσίων δαπανών, ιδιαιτέρως των κοινωνικών, και περιορισμού της ζήτησης, ιδιαιτέρως της καταναλωτικής, των   μεσαιων  και   ασθενων  οικονομικα   πολιτων.
Κι   αν   το   ΠΑΣΟΚ   μετα  την    διακηρυξη    ,της   3 ης  του  ΣΕΠΤΕΜΡΗ  κατεληξε  ενα  ΑΚΡΩΣ   ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ   ΜΟΡΦΩΜΑ   [  υποτακτικο  των  συμφεροντων   μιας  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ   ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ  ΙΝΤΕΛΙΓΚΕΝΤΖΙΑΣ   ΠΟΥ  ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ  ΕΞ  ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ  ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ  ΣΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ  ΤΟΥ  ΕΛΛΗΝΑ  ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ  ]  ποσο   ειναι  διατεθημενη  να  προσχωρησει  η  ΝΔ  σε  μια  τετοια  πολιτικη΄;;;;;ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!...
Οταν   μιλουμε  για  ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ   στην  ουσια   αναφερομαστε  στην  ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ  ΤΟΥ  ΠΛΟΥΤΟΥ   ΥΠΕΡ  ΤΟΥ  ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, καθως   την   ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ  ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ  ΤΟΥ  ΛΑΟΥ   στην   οποια   στηριχθηκαν   και  ΑΝΔΡΩΘΗΚΑΝ  οι  ΔΕΚΟ  την   καρπουνται  οι  ΙΔΙΩΤΕΣ.
Οι   οποιοι   στις  περισσοτερες  των  περιπτωσεν   εξαντλουν  την  δυναμικη   των   επιχειρησεων   χωρις  την  διαθεση   βελτιωσης   και  αναπτυξης  των.
Για   να  τελειωνω   ............................Η   ΧΩΡΑ   ΕΧΕΙ  ΜΠΕΙ  ΠΛΕΟΝ  ΣΤΟ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ  ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ, ................καθως  τριαντα  τοσα   χρονια   την   ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ   ΜΙΚΡΟΙ  ΚΑΙ  ΜΟΙΡΑΙΟΙ!!!!!!
Που   εχουν   παρα  ταυτα  το  ΘΡΑΣΟΣ  ν'  απαιτουν   ΣΕΒΑΣΜΟ!!!!!
Αν   δεν  υπηραχαν   οσοι   τους  εχουν  κανει  την  ΖΩΗ   ΔΥΣΚΟΛΗ  .....θα  επρεπε  να  τους   δημιουργησουμε.
Κι οσο για  το  αν  μεσα  σ'  ολη  αυτη   την   αναστατωση   ενυπαρχουν   και  ΦΑΙΑ  στοιχεια  ο  ΛΑΟΣ    εχει   ΓΝΩΣΗ   και  δυναμη  να  τ'  απομονωσει!!!!!!

2 σχόλια:

Albatrus είπε...

Δευτέρα Τρίτη πρέπει να ήμαστε πάνω από 1,5 Εκατομμύριο στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

ΟΛΗ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

ΟΛΗ..!

Unknown είπε...

Συμφωνω , πρεπει να αναρτηθει ως προμετωπιδα στα μπλοκ ολων μας.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...