Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ο Καθηγητής του Πολυχνείου Ν. Μπελαβίλας σερνόμενος από ΜΑΤάδες. Συγχαρητήρια και για αυτήν την προσαγωγή! @ Αστυνομία

...ΒΡΕΘΗΚΕ    Ο    ''ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ''  
κατα   την  ρηση   του
Ανθυπατου   Λοβερδου.
[   στο  σημειο   αυτο   οι   καμερες   χαλασαν!!!!@@@@...]
http://odysseasgp-capd.posterous.com/
Image

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...