Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Τι εγινε ''καμπουρακη'';;;;;;

........να   στειλουμε   τον   ΜΙΚΗ  για  περιυβριση   αρχης;;;;
Ποσα   σου   χωνουν;;;;;  ''ανθρωπακι'';;;;;;
Σε  λιγο  θα  περπατας   στα  τεσσερα!!!!   προβοκάτορα  της  κακιας   ωρας!!!!

4 σχόλια:

Saq είπε...

Δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς ακριβώς, αλλά αυτό το τροκτικό ποτέ δεν το συμπάθησα.

Γραφεας Πεζικου είπε...

Κρίμα που ναι και απ τη Κρήτη ο παπαγάλος της κακιάς της ώρας..μας κάνει και το συγγραφέα εσχάτως!Πολιτικός ογκόλιθος με το αζημίωτο κάνει και φροντιστήριο δημοσιογραφίας πολλές φορές κι είναι να τον κλαις...

Unknown είπε...

Θαναση, Χριστοδουλε, καλημερα.
''ΤΣΟΛΙΑΣ'' του κερατα

Γραφεας Πεζικου είπε...

Άξιος ο μισθός του ΤΣΟΛΙΑ του Συστήματος

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...