Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ξεψαρωσε σε τρεις μερες!!!!!

Γιωργακη,   πες   αλευρι........
 
 
........ΧΑΡΑ   ΓΕΜΑΤΟ,  !!!!
ΠΟΙΟΣ    ΗΤΑΝ   ΣΗΜΕΡΑ   Ο   ΑΡΧΗΓΟΣ   ΣΤΗ   ΒΟΥΛΗ;;;; 

2 σχόλια:

Triton είπε...

Απάντηση:ο Κουρουμπλής

Unknown είπε...

Ασφαλεσταταααααααααααααα!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...