Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Οπως μεταδιδονται απο το ΣΑΙΤ του ΜΕΓΚΑ

Τοποθετήσεις βουλευτών


Μέχρι στιγμής, οι περισσότερες τοποθετήσεις των βουλευτών είναι υπέρ του πρωθυπουργού, χωρίς όμως να λείπουν οι φωνές κριτικής που εστιάζουν κυρίως στο πρόσωπο του Γ. Παπακωνσταντίνου.

Τους υψηλότερους τόνους υιοθέτησε η Βάσω Παπανδρέου, η οποία είπε ότι είναι στο ΠΑΣΟΚ από την ίδρυσή του και έχει περάσει όλες τις δυσκολίες, αλλά είναι η πρώτη φορά που ανησυχεί και για το ΠΑΣΟΚ και για τη χώρα. 
 Η βουλευτής ανέφερε ότι στη σημερινή κατάσταση μας οδήγησαν ένα "σύνολο κινήσεων, πράξεων και παραλείψεων" και επετέθη προσωπικά στον πρωθυπουργό, στον οποίο μάλιστα μιλούσε στον ενικό.

"Η Κ.Ο. στήριξε την πολιτική σου και ψήφισε μέτρα απίστευτης σκληρότητας, όμως εδώ και 18 μήνες έχουμε μια απίθανη κοροϊδία του οικονομικού επιτελείου με τη δική σου στήριξη" είπε και πρόσθεσε:
"Πρόεδρε, πρέπει να πούμε ότι αποτύχαμε στο μνημόνιο 1 και μη μου λες εμένα για τις 5 μονάδες έλλειμμα. Αυτά δεν ισχύουν, πρέπει κάποιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους, που οδήγησαν τη χώρα σε αυτή την τρομερή ύφεση, που προσπαθούν να περάσουν τα μέτρα με φόβο και εκβιασμό.
Πρέπει να αλλάξουν πολλά, αλλά πρώτα από όλα πρέπει να αλλάξεις εσύ. Δεν μπορείς να λειτουργείς  με παρέες, αν συνεχίσεις να λειτυργείς έτσι και αν ο ανασχηματισμός έχει μια τετοια λογική, τότε ο βίος της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ θα έιναι σύντομος".

Ο Δημήτρης Λιντζέρης κάλεσε τα κορυφαία στελέχη να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να σταματήσουν τις δημόσιες δηλώσεις, η κυβέρνηση να λάβει ιστορικές αποφάσεις που θα απαντήσουν στο φόβο και την αγωνία των πολιτών και χαρακτήρισε "ανοησίες" τα περί αποστασίας, λέγοντας πως "τα ρολόγια κάποιων έχει μείνει πολύ πίσω ή έχουν σταματήσει εντελώς".

"Πρέπει να πείσουμε ότι το μνημόνιο 2 έχει προοπτική. Αν δεν πείσουμε, η κοινωνία θα ανατρέψει το πολιτικό σύστημα... Πρέπει να μας προβληματίσουν οι παραιτήσεις των βουλευτών, αλλά πρέπει να πούμε και όχι στο φόβο. Οι πρακτικές του '65 να τελειώσουν. Με λειπεί αυτό το ρίαλτι που είδα σήμερα. Σε όλους αυτούς να κάνετε δώρο ένα βιβλίο με τα γεγονότα του '65 για να μάθουν τι έγινε και προτείνω το
'Η Δημοκτατία στο Απόσπασμα' του Ανδρέα Παπανδρέου" είπε η Τόνια Αντωνίου.

Ο πρώτος βουλευτής που πήρε τον λόγο ήταν ο κ. Μακρυπίδης, ο οποίος είπε ζούμε ιστορικές στιγμές και χρειάζονται ιστορικές αποφάσεις. "Το μικρόβιο της μιζέριας και της διχόνοιας που υπάρχει πάντα στη δημοκρατική παράταξη χτύπησε και τώρα και πρέπει να το αποβάλλουμε" ανέφερε. Ο κ. Μακρυπίδης τόνισε πως χρειάζεται ενότητα. Αναφερόμενος σε όσους παραιτήθηκαν είπε "φυγομαχούν όσοι είναι άτολμοι και έχουν ενοχές" και για όσους κάνουν κριτική εντός του ΠΑΣΟΚ ο κ. Μακρυπίδης είπε πως πρέπει πρώτα να κάνουν την αυτοκριτική τους για το τι έκαναν τα προηγούμενα χρόνια διότι το ΠΑΣΟΚ ήταν κυβέρνηση και προηγούμενες χρονιές και όχι μόνο αυτούς τους μήνες. "Εχουμε κυβέρνηση, έχουμε και πρωθυπουργό, ο πρωθυπουργός βγαίνει από το λαό, δεν θα τον βγάλει κανένας επίτροπος και κανείς άλλος" τόνισε.

Ο Δημήτρης Παπουτσής είπε ότι κάποιοι απεργάζονται σενάρια για την πτώχευση της κυβέρνησης τα οποία πρέπει οι βουλευτές να αποτρέψουν και να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση και στον πρωθυπουργό και ψήφο στήριξης στο Μεσοπρόθεσμο, και αυτό να συμβεί σήμερα.

Η κ. Περλεπέ - Σηφουνάκη στήριξε τον Γ. Παπανδρέου λέγοντας ότι "οι Παπανδρέου δεν φυγομαχούν ποτέ" και τονίζοντας πως οι βουλευτές δεν μπορούν να παρατήσουν τη μάχη στη μέση.

Ο Οδυσσέας Βουδούρης ζήτησε από τον υπουργό Οικονομικών να κάνει αυτοκριτική για την πολιτική που ακολούθησε όλους αυτούς του μήνες.

Ο Ηλίας Καρανίκας είπε ότι η κρίση χρειάζεται ψυχραιμία και όχι πανικό που είναι κακός σύμβουλος και ζήτησε το νέο κυβερνητικό σχήμα να είναι ολιγομελές, να μην υπάρχουν ισορροπίες και οι υπουργοί που θα αναλάβουν τα κρίσιμα πόστα να έχουν γνώση του αντικειμένου και να είναι προσωπικότητες πανελλαδικής εμβέλειας.

Ο Θανάσης Οικονόμου ζήτησε να υπάρξει ψυχραιμία και ταχύτητα στις αποφάσεις, που -όπως είπε- δεν υπάρχουν τώρα, κατηγόρησε τους παραιτηθέντες βουλευτές λέγοντας "δεν είμαστε όλοι ενωμένοι, κάποιοι μετά από 20 χρόνια την κοπανάνε και κάνουν κριτική και λένε να πάρουμε την ευθύνη εμείς που είμαστε βουλευτές εκλεγμένοι λίγους μήνες".

Ο Ντίνος Βρεττός είπε πως η νέα κυβέρνηση συγκροτείται στην πιο κατάλληλη στιγμή αρκεί να είναι σωστές οι επιλογές που θα κάνει ο πρωθυπουργός και ζήτησε να μην χαρίσουν από την κυβέρνηση στη ΝΔ τον όρο επαναδιαπραγμάτευση του μνηνμονίου. Απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό είπε: "Κανείς δεν πρόκειται να αμφισβητήσει το πάθος σου να σώσεις την Ελλάδα, η Κ.Ο. σε στηρίζει".

Κριτική άσκησε η κ. Όλγα Ρεντάρη, που προπηλακίστηκε προχθές.
"Πόσο θα αντέξω ακόμη να προπηλακίζομαι; Τι σωτηρία είναι αυτή που τρέχουμε πίσω από το μνημόνιο και το χρέος; Παίρνουμε μέτρα σκληρότερα και από το ΔΝΤ" ανέφερε και ζήτησε να ξέρει ποιο υπουργείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του και ποιο δεν εφαρμόζει τα μέτρα που ψηφίζονται λέγοντας πως "επιτέλους οι ευθύνες θα πρέπει να έχουν ονοματεπώνυμο σε αυτή τη χώρα".

Επικριτικός εμφανίσθηκε και ο Πάρις Κουκουλόπουλος, ο οποίος είπε ότι η κρίση ξεκίνησε από την οικονομία, πήγε στη κοινωνία και έφτασε στην πολτιική, αλλά δεν θα πρέπει να επιτρέψουν να γίνει και θεσμική. Άφησε αιχμές για την πολιτική που ασκεί η κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τους δημ. υπαλλήλους λέγοντας πως "οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι εχθροί μας, πρέπει να το καταλάβουμε, έχουμε ξεχάσει τις αρχές και τις αξίες που διέπουν το κίνημά μας" και ζήτησε "να κατέβει στο τρομακτικό σίριαλ 'έλλειμμα και χρέος' και να ανέβει το 'ανάπτυξη και προοπτική' ".

Ο Χρήστος Μαγκούφης χαρακτήρισε "ριψασπηδες" όσους βουλευτές παραιτήθηκαν και τόνισε: "Πρέπει να δώσουμε μάχη για να επικρατήσει το προσκήνιο και όχι το παρασκήνιο".
ΠΗΓΗ.  ΜΕΓΚΑ  ΤΒ
ΣΧΟΛΙΟ.   Ο   Τελευταιος   κυριος   ειναι  ο τυπος  που εστειλε  στο  Νοσοκομειο   την   γυναικα  του  κινηματος  ΔΕΝ  ΠΛΗΡΩΝΩ   στα  διοδια   ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...