Εαν κανετε τον κοπο και μπειτε στο Φ.ΜΠ. θα συναντησετε την παραπανω σελιδα.
Θα αντιληφθειτε ποσο γερα εχει πιασει ο ΣΠΟΡΟΣ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ, εργο του ΑΝΔΡΕΟΠΑΣΟΚ και πολλων εκ των σημερινων ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
Δεν ξεχναμε βεβαια πως το '' καταχρηστικο των απεργιων'' υπηρξε εργο της προαναφερομενης ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ , η δε δικαιοσύνη ,λες και βρηκε την δικαίωση της..υπαρξης της.
Ο Βαθμος ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ μεταξυ εργαζομενων αγγιζει τα ορια της ΕΜΦΥΛΙΑΣ ΡΉΞΗΣ!!!!
Υπαρχει πληρης αδυναμια ν' αντιληφθει η κοινωνια την αναγκη διαφοροποιησης και διαχωρισμου των ΓΕΝΟΠΗΤΩΝ απο την ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΟΛΩΝ ΩΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Παραθετω παρακατω και την καινοφανη αποψη [ ομολογω πως δεν μπορουσα να φαντασθω το σημειο 0 της κοινωνιας ] πως ΑΠΕΡΓΙΑ=ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ!!!!
....................................................................................................................................................................
ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ.
''Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ τι θα πει απεργία, ενώ υπάρχει ανεργία. Δικαίωμα του καθενός είναι να απέχει από τη δουλειά του με τη θέλησή του. Δικαίωμα του εργοδότη του πρέπει να είναι να τον απολύσει και να πάρει άλλον στη θέση του. [ Ετσι απλα λοιπον!!!] ]Κατά το ισχύον Δίκαιο, τα δικαιώματα του καθενός μας προστατεύονται από τη Δικαιοσύνη, όχι με αυτοδικία. Γιατί στο συνδικαλισμό επιτρέπεται η αυτοδικία (απεργία);;;''
.........................................................................................................................
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΛΟΙΠΟΝ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΧΤΙΖΕΤΑΙ!!!!!! ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν' ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ!!!!.
Θα αντιληφθειτε ποσο γερα εχει πιασει ο ΣΠΟΡΟΣ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ, εργο του ΑΝΔΡΕΟΠΑΣΟΚ και πολλων εκ των σημερινων ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
Δεν ξεχναμε βεβαια πως το '' καταχρηστικο των απεργιων'' υπηρξε εργο της προαναφερομενης ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ , η δε δικαιοσύνη ,λες και βρηκε την δικαίωση της..υπαρξης της.
Ο Βαθμος ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ μεταξυ εργαζομενων αγγιζει τα ορια της ΕΜΦΥΛΙΑΣ ΡΉΞΗΣ!!!!
Υπαρχει πληρης αδυναμια ν' αντιληφθει η κοινωνια την αναγκη διαφοροποιησης και διαχωρισμου των ΓΕΝΟΠΗΤΩΝ απο την ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΟΛΩΝ ΩΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Παραθετω παρακατω και την καινοφανη αποψη [ ομολογω πως δεν μπορουσα να φαντασθω το σημειο 0 της κοινωνιας ] πως ΑΠΕΡΓΙΑ=ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ!!!!
....................................................................................................................................................................
ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ.
''Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ τι θα πει απεργία, ενώ υπάρχει ανεργία. Δικαίωμα του καθενός είναι να απέχει από τη δουλειά του με τη θέλησή του. Δικαίωμα του εργοδότη του πρέπει να είναι να τον απολύσει και να πάρει άλλον στη θέση του. [ Ετσι απλα λοιπον!!!] ]Κατά το ισχύον Δίκαιο, τα δικαιώματα του καθενός μας προστατεύονται από τη Δικαιοσύνη, όχι με αυτοδικία. Γιατί στο συνδικαλισμό επιτρέπεται η αυτοδικία (απεργία);;;''
.........................................................................................................................
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΛΟΙΠΟΝ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΧΤΙΖΕΤΑΙ!!!!!! ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν' ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ!!!!.
3 σχόλια:
Τασούλα μου αυτός ο σπόρος ρίχνεται από την μέρα της ύπαρξης αυτού του συστήματος.
Αλίμονο,έχουν γνώση οι δεσμοφυλάκοι μας,ξέρουν εδώ και 222 χρόνια που αριθμεί ο καπιταλισμός πως να μας βάζουν στην κωλότσεπη.
Πολύς κόσμος σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο,τις προάλλες μου έλεγε κάποιος:"Ναι αλλά αν δεν υπήρχαν τα αφεντικά ποιος θα μας έδινε δουλειά"!!!!
Το διαίρει και βασίλευε τσάμπα βγήκε;
Αυτό κάνουν χρόνια τώρα.
Αυτή την φορά δεν ξεπερνιέται το πρόβλημα,δεν υπάρχουν περιθώρια, πόσες φορές να το πούμε άραγε.
Μέσα στο καπιταλιστικό απάνθρωπο σύστημα τους,δεν γίνεται ο λαός να πάρει ανάσα.
Μας πνίγουν.
Αν μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα.Αυτοί οι λίγοι που θα μείνουν,θα θρηνούν πάνω από πτώματα και ερείπια.
Ο Μίκης κάποτε είχε πει,ότι τον Ελληνικό λαό μπορείς να τον πας πίσω και πίσω και άλλο πίσω.
Μόλις όμως νιώσει την πλάτη να ακουμπάει στον τοίχο,τότε την έβαψες!
Μ' έκανες κι έγραψα ολόκληρη αναρτησούλα.
Μα επί τέλους τι είναι αυτό το 'Φ.ΜΠ.' ;;;
Όλοι το ξέρετε εκτός από εμένα ;
Δεν προκειται για αναρτησουλα αυτο ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.....καποιοι θα το ελεγαν διαφορετικα......Για το ΦΕΙΣ ΜΠΟΥΚ ΛΕΜΕ!!!!
Καποια μαλιστα μου ζητησε τον λογο, πως αφου ειμαι υπερ της ΑΠΕΡΓΙΑΣ μαλλον ΑΥΤΟΔΙΚΙΑΣ γιατι παρεισέφρησα στην συζητηση.
Τοσο δημοκρατικα.........με την απαντηση που ελαβε ζητησε συγγνωμη, εγω ομως μετα το αποψινο νοιωθω τρομαγμενη, προς θεου οχι ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ!!!
Δημοσίευση σχολίου