Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

H Οργη ενος ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ.

Δηλωνω   ''ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ''  αντιθετη  [δικαιωμα  μου]  απεναντι  σε  παρελασεις, δοξολογιες, δεξιώσεις  και  λοιπες   υποκρισιες   και  οχι  μονο  .......που  ανακάλυψαν    οι   'δηθεν'  παντος  καιρου  και   χρονου ]  προκειμενου    να   ικανοποιησουν   την  καινοδοξια  τους.
Ο   εν λογω  ΑΥΤΙΣΜΟΣ   δεν  προεκυψε  τυχαια---μια  αλλη  φορα  θα  αναφερθω -.
----Υπηρετησα   στην  Δημοσια  Διοικηση   22,5  χρονια  απο  τα  οποια   τα   10  ως  Δ/ντρια  της  υπηρεσιας.****
[στα   πεντε  τελευταια  θ'  αναφερθουμε  αλλη  φορα , και  τουτο  για  εναν και  μονο  λογο, πως  οι  περισσοτεροι  των  δ.υπ. δεν  ειναι   λαμογια,  αντιθετα  φοβισμενα  ανθρωπακια  και  καποιοι  λιγοι  
[Α] ΤΙΜΟΙ...........]

****Επι   δεκα   χρονια  σε  παρομοιες  εκδηλωσεις   η  πινακιδα  που  εφερε  τα  στοιχεια  της   Υπηρεσιας   μου  εμενε
ΟΡΦΑΝΗ.........
Παροτρυνσεις,..... καποιες  προσπαθειες  εκφοβισμου  .......μεχρι  που  εγινε  αποδεκτο.
Οσακις   ομως  επροκειτο  για  καταθεση   στεφανου   [με  ουσιαστικο  περιεχομενο]  συνηθως  την  προηγουμενη   των  εκδηλωσεων  υπηρξα  παρουσα.



Οταν   λοιπον    η   εν   λογω   ''ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ'''ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑ'' εξοργιζει   εναν    ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ 
πως   μπορει   να  δικαιολογησει   γιατι  πρεπει  να  περικοπει   το  1,80   απο  το 
ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΟ  ΕΠΙΔΟΜΑ;;;;;
Τιποτε  περισσοτερο  τιποτε  λιγοτερο  απο  ελλειψη   αγωγης   και  επιγνωσης.
Ελπιζω   την  επομενη  φορα  οι  Ποντιοι  της  περιοχης  της  να  την  στειλουν   στα  ''πιατα''  της. 
Να   γιατι   τα   ''φασκελωματα'''  δεν  απευθυνονται  στην  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  , οπως  προσπαθει  να μας  πεισει   η   ''ΦΑΙΑ''  προπαγανδα  των  ΜΠΟΥΛΗΔΩΝ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...