Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Σημερινα Αλιευματα !!!!

«Όταν ο λαός εξεγείρεται και παραδίνεται στην οργή του, είναι μια φλόγα σφοδρή που μάταια προσπαθεί κανείς να σβήσει.»

Την οργή του για τους «Αγανακτισμένους» εκφράζει με έντονο τρόπο για πρώτη φορά ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γ.Παπακωνσταντίνου.
Χαρακτηρίζει δείγμα φασισμού τους οργανωμένους προπηλακισμούς και μιλάει για εκτροχιασμό στις αυθόρμητες εκδηλώσεις πολιτών.
Διερωταται, Που  ηταν  αυτοι  οι  ''ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ  τα  προηγουμενα   χρονια;;;
Γιατί δεν αντέδρασαν τότε, στις πολιτικές που μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση;» 
Σχολιο.  Υπαρχει   ενα   ειδος   ΘΗΛΑΣΤΙΚΟΎ  που  ονομαζεται  ΣΚΑΤΟΚΕΦΑΛΟΙ........αυτοι  συνηθιζουν   να  βρισκονται   στην   σκια   και   βγαινουν   μονο  τα  βραδια  γιατι φοβουνται  το φως.
Δειλα   και   θρασιμια.......σκουλικαντερες   που  αρνεισαι  και  να  πατησεις   καθως   η   βρωμα  θα σ΄ακολουθει   για   χρονια.


--Μιλτιαδης   Παπαιωαννου.
''Προσβαλλεται  η  Αισθητικη  μου  να  βλεπω  την  χωρα μου  σ' αυτα  τα  χαλια'' 
ΟΧΙ  Ο  ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ   ΔΕΝ   ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ   ΣΤΟ  ΦΤΥΣΙΜΟ   ΤΩΝ  ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ   ''ΣΤΙΣ   ΣΚΗΝΕΣ   ΣΤΗΝ  ΠΛΑΤΙΑ   ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ''
 ΣΧΟΛΙΟ.  Καποιος   να  του  θυμισει   πως   αυτη   η  Πλατεια  εμεινε   στην  ΙΣΤΟΡΙΑ  απο  καποιους   ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ  της  ΕΠΟΧΗΣ
--Ο πρώην νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας ανέλαβε νέος πρόεδρος στον ΕΦΕΤ, έπειτα από απόφαση του υπουργού Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου. Ο κ. Μίχας καταλαμβάνει τη θέση του κ. Γιώργου Νύχα, ο οποίος παραιτήθηκε από την θέση του.
[ Οχι  που  θ' αφηναν   δικο τους   ανθρωπο   χωρις  δουλεια!!!!!  Πως  το  ειπε  ο   Αρχηγος;;;;  ΟΠΕΝ   ΓΚΑΠ;;;;;!!!!]

Το παρασκήνιο αναφέρει ότι η παραίτηση έχει να κάνει με την ανακοίνωση για ανεύρεση του ιού «e.coli» σε παρτίδες κατεψυγμένου προϊόντων που διακονούσε γνωστή γερμανική εταιρεία σούπερ μάρκετ στην Βόρειο Ελλάδα.
Ο   ΦΟΥΚΑΡΑΣ   πιστεψε   στο   ΟΛΑ   ΣΤΟ   ΦΩΣ 
Στη  ΓΚΛΑΣΝΟΣΤ   του   Γιωργακη   του  2ου.  

Παραιτούνται από βουλευτικά προνόμια Κεφαλίδου και Μητσοτάκης

Η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Χαρά Κεφαλίδου και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, ανακοίνωσαν ότι παραιτούνται από τις αμοιβές Επιτροπών και επιστρέφουν τα βουλευτικά τους αυτοκίνητα.
Στην επιστολή της προς τον πρόεδρο της Βουλής, η βουλευτής Δράμας της συμπολίτευσης ζητάει να κατατίθενται στον Λογαριασμό Αλληλεγγύης του Κοινοβουλίου τα χρήματα από τις συμμετοχές της στις Επιτροπές. Από τη μεριά του, ο βουλευτής Β' Αθηνών της αξιωματικής αντιπολίτευσης στηλιτεύει το γεγονός ότι ελάχιστοι ήταν οι συνάδελφοί του που ανταποκρίθηκαν σε προγενέστερη σχετική πρωτοβουλία του και δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται ώστε οι προτάσεις του να μπουν στην ατζέντα του δημόσιου διαλόγου.

ΣΧΟΛΙΟ.  Την   καταργηση   της   ΣΥΝΤΑΞΗΣ   θελω  να  δω   και   μαλιστα   ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!  [δηλ   και   για   οσους  την  παιρνουν]!!!!!!

ΓΙΑ    ΝΑ  ΜΗ   ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!
''Το κίνημα ξέσπασε με μια απλή πράξη ανυπακοής, όταν η αφροαμερικανίδα Ρόζα Παρκς το 1955 αρνήθηκε να παραχωρήσει την θέση της στο λεωφορείο σ’ έναν λευκό άντρα, όπως όριζε ο νόμος. Η Χάννα Άρεντ, ο Τζων Ρωλς, ο Ρόναλντ Ντουόρκιν και το Ανώτατο Δικαστήριο της Αμερικής κατέληξαν ότι σε συγκεκριμένες περιστάσεις η ανυπακοή όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και επιβάλλεται -- και τα δικαστήρια πρέπει να προστατεύουν αυτούς που την υιοθετούν''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...