,ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ;
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΘΥΜΑΤΑΙ;
1. ΤΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΩΣΤΑΚΗ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ,ΤΟΝ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ
" ΤΟ ΠΙΟ ΦΑΓΑΝΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ",
ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΜΠΑΠ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙΟΥ
ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ
ΠΕΡΙ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ,
ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΧΩΡΑΝ ΑΦΗΣΕ ΗΜΙΘΑΝΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΟΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ ΤΟ ΟΥΣΚΑΚΙ ΤΟΥ;
2. ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΨΥΧΩΜΕΝΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ,
ΤΕΟ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΕΣΤΑΤΟΝ , ΖΑΝ ΤΟΝ ΜΟΥΛΩΧΤΟΝ ΚΑΙ ΖΑΝ ΤΟΝ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΖΑΜΑ ,
ΠΟΥ ΕΜΑΧΕΣΑΝΤΟ ΓΕΝΝΑΙΩΣ ΕΠΙ ΕΤΗ ΚΑΤΑ ΟΡΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΩΣΤΑΚΗ,
ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΙΝ ΤΟΥ;
ΤΕΟ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΕΣΤΑΤΟΝ , ΖΑΝ ΤΟΝ ΜΟΥΛΩΧΤΟΝ ΚΑΙ ΖΑΝ ΤΟΝ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΖΑΜΑ ,
ΠΟΥ ΕΜΑΧΕΣΑΝΤΟ ΓΕΝΝΑΙΩΣ ΕΠΙ ΕΤΗ ΚΑΤΑ ΟΡΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΩΣΤΑΚΗ,
ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΙΝ ΤΟΥ;
ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑ,
ΤΟΝ ΟΓΚΟΛΙΘΟΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΕΩΣ,
ΤΟΝ ΜΕΝΤΟΡΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΝΑΤΑΣΑΣ,
ΟΣΤΙΣ ΕΡΡΙΨΕΝ ΕΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΒΡΟΜΕΡΟΝ
ΟΣΤΙΣ ΕΡΡΙΨΕΝ ΕΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΤΟ ΒΡΟΜΕΡΟΝ
ΠΕΔΙΟΝ ΕΝΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΥ,
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΙΑΣ ΙΝΤΡΙΓΚΑΣ ΔΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΔΕΡΑΙΟΝ
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΙΑΣ ΙΝΤΡΙΓΚΑΣ ΔΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΔΕΡΑΙΟΝ
ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΗΣ
ΠΑΛΛΑΚΙΔΟΣ ΤΟΥ ΕΥΗΣ,
Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΕΖΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ
ΠΑΛΛΑΚΙΔΟΣ ΤΟΥ ΕΥΗΣ,
Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΕΖΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΗ
ΕΙΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ
ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ
ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΝ ΕΙΣ ΤΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΑΓΟΠΟΤΙΟΥ,
ΑΛΛΕΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΡΦΩΝΕΝ ΕΙΣ
ΤΟΝ ΘΕΜΗΝ ΤΟΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΝ
ΚΙΤΡΙΝΙΑΡΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΝ;
Σχολιο. Ας μου επιτραπει η συμπληρωση, μερικων ακομη.
--Τον ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ,
και την ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσφορα του στο Δημοσιο Συστημα Υγειας. εργασθεντος περι αυτου ''ΑΧΡΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ''
Τον Συνταγματολογο Καθηγητη
οστις, αρνειται να θυμηθει το περασμα του απο το ΥΠ. ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ.
οστις [ απεκατεστησε τα τεκνα αυτου ] ελεω ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ μετα του ΔΙΟΙΚΗΤΟΥ του γνωστου εις παντας τους Ελληνας ''ΤΕΙΡΕΣΙΑ'' γεγονος που γνωριζαν ΑΠΑΝΤΕΣ οι κατοικοεδρευοντες εντος του κτιριου του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.!!!!!!!!!!!!!
.''Δεν ειμεθα ολοι ιδιοι''!!!!!
.--Τον και Γκιουλεκα, επονομαζομενον
που μοιραζε κατα το δοκουν χρηματα εκ του προιοντος των Κρατικων Λαχειων στις περιοχες επιρροης του!!!!
--Το τεκνο της ΘΡΑΚΗΣ , Ευρυπιδη Στυλιανιδη,
εκ ΞΥΛΟΓΑΝΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ οστις Εζηλωσε τον Ακη ,παραθετω επιστολη του
ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΓΚΑΙΦΥΛΙΑ.
Ανοιχτή επιστολή του Θανάση Γκαϊφύλλια στον Ευρυπίδη Στυλιανίδη
Τι έχεις πάθει Ευριππίδη;
Φίλε Ευριππίδη, νοιώθω μεγάλη πίκρα και απογοήτευση γράφοντας αυτή την επιστολή, πιστεύω όμως πως έχω και δικαίωμα και υποχρέωση να το κάνω αφού, ως αμετανόητος τοπικιστής, όταν μπήκες στην κυβέρνηση έδωσα δύο συνεντεύξεις (ΝΕΤ & ΑΛΦΑ) και μίλησα με τα καλύτερα λόγια για σένα. Το νέο και άφθαρτο πολιτικό. Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, έρχονται τα πρωτοσέλιδα να δικαιώσουν τους πολλούς, τους πάρα πολλούς (γνωστούς και αγνώστους), που μου τηλεφωνούσαν λέγοντας:"Πρόσεχε Θανάση. Θα εκτεθείς". Τι γύρευες μωρέ Ευριππίδη, εσύ, ένα φτωχόπαιδο απο την Ξυλαγανή, στη σουίτα του Four Seasons;
Αυτά τα ξενοδοχεία είναι σύμβολα παγκόσμια και πελάτες τους είναι όσοι δεν κόπιασαν ποτέ για τον πλούτο που κατέχουν. Ποιος λογικός άνθρωπος που δουλεύει και άρα ξέρει την αξία του χρήματος, θα πλήρωνε περίπου 1,000,000 δρχ. για έναν ύπνο;
Ποια είναι τα κενά στη ζωή σου που θέλεις να καλύψεις με τόση χλιδή και μάλιστα πληρωμένη από το Δημόσιο Ταμείο; Το συρτάρι Ευριππίδη είναι ιερό γιατί εκεί καταθέτουν όλοι οι φιλότιμοι εργαζόμενοι (ακόμα και οι άνεργοι) τον οβολό τους. Το συρτάρι είναι αυτό που δοκιμάζει αντοχές και συνειδήσεις. Ρώτησες άραγε, έστω και νοερά, τους απολυμένους του Λαναρά η τους απλήρωτους της ΕΑΣ αν συμφωνούν με τα ακριβά σου γούστα; Αν ρωτούσες εμένα, εγώ δεν θα σου έδινα τον οβολό μου. Βέβαια εσύ έχεις το ατράνταχτο επιχείρημα πως έτσι κάνουν όλοι. Συμφωνώ. Μόνον που από σένα περίμενα μια άλλη συμπεριφορά, που δεν θα είχε καμιά σχέση με τα καμώματα των κακομαθημένων συναδέλφων σου, ούτε με τα αίσχη των προηγούμενων. Κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτό που πρέπει να κάνεις τώρα είναι να πληρώσεις εσύ τα έξοδά σου και να πεις παλικαρίσια ένα mea culpa. Θα εκτιμηθεί όσο δε φαντάζεσαι.
Φιλικά...
Θανάσης Γκαϊφύλλιας
Blog "Ατέλειωτη Εκδρομή"








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου