Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Το συνθημα και η Επιστολη............................

Και ο Παύλος Τσίμας αγανακτισμένος  κλικ

Έλαβα ένα μέιλ από τον κ. Παύλο Τσίμα –τουλάχιστον έτσι γράφει στη διεύθυνση του -, για το κείμενο «Το πάθος για χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα». Τα μέιλ περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας δημοσιογράφος που εργάζεται σε καθεστωτικά μέσα.
Διάβασε τη συνέχεια 

ΣΧΟΛΙΟ. '' Που  εισαι   νιοτη  πουδειχνες   πως  θα   γινοταν   αλλος!!!!!
Δεν   θα   συμπεριλαμβανα  τον   ΤΣΙΜΑ  στην   ΚΛΙΜΑΚΑ  των   υπολοιπων    συμπαρουσιαστων   του.
Πολλες   φορες   αναρωτηθηκα   τελικα   τι   ειναι   αυτο  που κανει  τους   ανθρωπους   δισυποστατους  [  ΝΕΑ--ΒΡΑΔΥΝΗ  ΕΚΠΟΜΠΗ  ΕΡΕΥΝΑΣ ] ;;;;;Ποιοι   ειναι   στ' αληθεια;;;
Εχω   δικαιωμα   να  τους  κρινω,  υπαρχει  καποια  αδηριτη   αναγκη  τους  που  δεν  την γνωριζουμε;;
Εν  παση  περιπτωσει    η  απαντηση  περι  της  οικονομικης   καταστασης   του  κυριου,  εκανε  μαλλον  χειροτερα  τα  πραγματα  για  τον  ιδιο.
Βλεπεις   καποιοι   ειχαμε   γνωρισει  εναν  αλλο  ΠΑΥΛΟ!!!!  
Σε   τελευταια   αναλυση,  δικη  του  η  επιλογη, δικο  μας  δικαίωμα  η   προσλαμβανουσα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...