Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Η Παραβολη του Τυφλου...............και αλλες................

Θεραπεία ενός εκ γενετής τυλφού
  "" Kι ενώ βάδιζε, είδε έναν άνθρωπο που είχε γεννηθεί τυφλός. Tον ρώτησαν τότε οι μαθητές του: Δάσκαλε, ποιος αμάρτησε ώστε να γεννηθεί τυφλός; Aυτός ή οι γονείς του;  Iησούς απάντησε: Γεννήθηκε τυφλός, όχι γιατί αμάρτησε αυτός ούτε γιατί αμάρτησαν οι γονείς του, αλλά για να φανερωθούν τα έργα του Θεού στην περίπτωσή του. Eίναι ανάγκη για μένα να εκτελώ τα έργα εκείνου που με απέστειλε όσο είναι ακόμα ημέρα. Έρχεται νύχτα, οπότε κανένας δεν μπορεί να εργάζεται. Eνόσω βρίσκομαι στον κόσμο, είμαι το φως του κόσμου""

 Ενα   κλικ   λοιπον, σ'εκεινο   το   μηχανημα  του   "διαβολου"  κι   εγενετο  φως. ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΟ
1.700  λεει  'φορολογουμενοι, ''μεγαλου  πλουτισμου''  η  ''ξαφνικου  πλουτισμου''.............
Τελωνες, Αρχιερεις  και  Φαρισαίοι!!!!
Ο, εστι  μεθερμηνευομενον.
Πολιτικοι--Εργολαβοι--Καναλαρχες-ΕΚΔΟΤΕΣ--Εφοπλιστες--Ελευθεροι  Επαγγελματιες
Μπραβο,  Επιτελους   ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ   ΤΟΝ  ΤΡΟΧΟ!!!!!
Οφειλω   να   εστιασω   στις  δυο   εξαιρετικες   νεες    εννοιες. 
"ΜΕΓΑΛΟΣ   ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ"   "ΞΑΦΝΙΚΟΣ  ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ''
Ετσι   επιβεβαιωνεται   πως   ''τουτος  υιος   θεου  ειναι''  καθως   οσοι  ακομη   ομιλουμε   Ελληνικα[ αυτα   που  εχει   βαλλει   σκοπο   της   ζωης  της ,  η  Αννουλα,  να  εξαφανισθουν ] γνωριζουμε  πως  ο  λογος   του   ΣΩΤΗΡΑ   υπηρξε  ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΟΣ   προκειμενου   να  τον   αντιλαμβανονται   οι  ΜΥΗΜΈΝΟΙ  
  ΣΕ   ΑΠΤΑΙΣΤΑ   ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!
Ρε    σεις    δεν   ΠΑΤΕ   ΝΑ  ΔΕΙΤΕ   ΑΝ   ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ   ΑΠ   ΤΗΝ  ΓΩΝΙΑ;;;;;;;;
ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ    ΤΟΥ  ΚΕΡΑΤΑ!!!!!

2 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Τασούλα με τρελαίνει η καθαρεύουσα που χρησιμοποιείς,

Unknown είπε...

ΒΒ, Αγαπημενη μου.
Διαβασα σημερα πως εχουμε μειωθει με βαση την τελευταια απογραφη.....κατα 140.....χιλιαδες.
Ε, λοιπον αν μας απογραψουν -μετα την προγραφη μας -να δεις πως θαμαστε τουλαχιστον 50% περισσοτεροι, καθως θα εχουμε αποκτησει διπλη προσωπικοτητα......ολους θα μας ςχει ακουμπησει το χερι του ΘΕΟΥ προκειμενου να μη σκεπτομαστε μπας και την βγαλουμε καθαρη.
Εγω ηδη αρχισα να νοιωθω ως προφητης εν οψει της ΑΝΑΛΑΔΗΣ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑΣ που μας περιμενει.
Και να σκεφθεις δεν μπηκε ακομη ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ..........
Χαιρετισματα στο ''εταιρον''.
Ενα κοντοσουβλι υπαρχει ακομη και περιμενει!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...