Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
''ΑΓΡΙΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ''Εμενα παντως οταν μετα απο κατι τετοια πεφτω σε κατάθλιψη μου εχει συστησει ο διαπρεπης μου ψυχολόγος κ.κ 'σφυρακης' ν' αποφευγω ο,τι πένθιμο.πενθιμο
Τα χρωματα και η προτιμηση μας σ' αυτα ειναι εικονα του εσωτερικου μας κοσμου.
Οσο, για την αποκαθηλωση του πινακα, δεν με εκπλησσει διολου.
Να υπενθυμισω πως η πρωτη ''ανατρεπτικη'' ενεργεια του ανθρωπου που βαλθηκε να μας αναμορφωσει ως χωρα ,υπηρξε , η μετονομασια του
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ
η επι τω ρεαλιστικοτερον η εξαφάνιση του.
Μη ξεχασω και τον προεδρο της ΔΕΘ, που δηλωνε
ΕΛΛΗΝΟΦΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ!!!!!
Τωρα για τον θαυμασμο της Χιλαρη, τι να πω!!!!
Εχει υποστει και χειρότερα...........εχει θαυμασει και ''λεκεδες''


1 σχόλιο:
Απόλαυση!!
"έχει θαυμάσει και λεκέδες!!
Δημοσίευση σχολίου