Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Γιωργος Β' ο Αναμορφωτης!!!!!!!!


Η  ΠΑΡΑΚΑΤΩ     ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ   ΤΗΣ   ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ   
''ΑΓΡΙΑ   ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ''



Εμενα    παντως   οταν   μετα   απο  κατι   τετοια  πεφτω   σε  κατάθλιψη   μου  εχει   συστησει   ο  διαπρεπης   μου  ψυχολόγος  κ.κ  'σφυρακης'  ν'  αποφευγω   ο,τι   πένθιμο.πενθιμο
Τα   χρωματα   και  η  προτιμηση  μας  σ'  αυτα   ειναι   εικονα   του   εσωτερικου   μας  κοσμου.
Οσο, για   την   αποκαθηλωση   του  πινακα,  δεν  με  εκπλησσει   διολου.
Να  υπενθυμισω  πως  η  πρωτη   ''ανατρεπτικη''  ενεργεια  του  ανθρωπου  που  βαλθηκε  να  μας  αναμορφωσει  ως   χωρα  ,υπηρξε , η  μετονομασια   του  
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ   ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ  ΘΡΑΚΗΣ
η   επι  τω   ρεαλιστικοτερον   η   εξαφάνιση   του.
Μη   ξεχασω  και   τον  προεδρο  της   ΔΕΘ,   που   δηλωνε
ΕΛΛΗΝΟΦΩΝ   ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ!!!!!
Τωρα   για   τον   θαυμασμο   της   Χιλαρη,  τι  να  πω!!!!  
Εχει   υποστει  και   χειρότερα...........εχει   θαυμασει     και  ''λεκεδες''

1 σχόλιο:

ange-ta είπε...

Απόλαυση!!
"έχει θαυμάσει και λεκέδες!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...