Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΙΣΥΦΟΥ..........................

Μαρτυριαρης   ο  ΣΙΣΥΦΟΣ., την  πατησε  ομως, '' ντιπ  νιονιο ''  τα   βαζουν  ρε  μεγαλε  με  τον  ΔΙΑ;;;;;;
Ταυτοχρονα   και   ''κουτσαβακι''  ηθελε  να  παρει  εκδικηση.Ως  κουτσαβακι   οπως  συμβαινει  με  τα   απανταχου  κουτσαβακια    [ ειπαμε  ντιπ  νιονιο ]   την  πληρωσε  ακριβα..
----Ο  ΜΥΘΟΣ   λοιπον  μας  λεει.
Προτού κατεβεί στα Τάρταρα, είχε δώσει εντολή στη σύζυγο του Μερόπη να μη θάψει το σώμα του. Έτσι, μόλις έφτασε στον Κάτω Κόσμο, αξίωσε πως, αφού ήταν άταφος, δεν έπρεπε να βρίσκεται εκεί. Με αυτό τον τρόπο εξαπάτησε την Περσεφόνη, τη γυναίκα του Αδη, που του έδωσε άδεια να επιστρέψει στη γη για τρεις ημέρες, ώστε να κανονίσει να ταφεί το σώμα του.
Βέβαια, ο Σίσυφος δε σκόπευε να τηρήσει τη συμφωνία. Γι αυτό ο Ερμής ανέλαβε να τον φέρει πίσω ξανά.
Για να τον τιμωρήσουν, οι Κριτές των Νεκρών του ανέθεσαν να ανεβάζει σπρώχνοντας στην κορυφή ενός λόφου έναν τεράστιο βράχο.
Κάθε φορά που πλησίαζε στην κορυφή, ο βράχος κυλούσε πίσω. Έτσι, ο Κορίνθιος βασιλιάς ακόμη σπρώχνει εκείνον τον ογκόλιθο και θα εξακολουθεί να το κάνει ακατάπαυστα στην αιωνιότητα.
 Το έγκλημα του Σίσυφου ήταν ότι κατόρθωσε να νικήσει το θάνατο και να ανατρέψει τη φυσική τάξη. 
 ....................................................................................................................................................................
Βλεποντας   την   αξιοθρήνητη   εικονα    των   βουλευτων   του   ΠΑΣΟΚ   στο  βημα  της   Βουλης   να  προσπαθει   ο   καθεις   να  πεισει   τους   ψηφοφορους  του  [ προς  αυτους  απευθυνοταν ,  αυτοι   τους  παρεχουν  το  παντεσπανι ] πως  η  ψηφος  τους  ερχεται  σε  πληρη  αντιθεση   με  την  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  τους,  σκεφθηκα  πως  οι  ΚΡΙΤΕΣ  τους,  τους  επαιξαν   ασχημο   παιχνιδι.
Τους   ΦΟΡΤΩΣΑΝ  ΣΤΗΝ  ΡΑΧΗ  ΤΟΥΣ   ΕΝΑΝ   ΕΞΟΥΣΙΟΜΑΝΗ   ΑΝΙΚΑΝΟ  που  στην   προκειμενη  περιπτωση   επρεπε  να  τον  ΚΡΑΤΉΣΟΥΝ  στην  ΕΞΟΥΣΙΑ  , διαφορετικα  θα  τους   ΚΑΤΕΓΡΑΦΕ  Η   ΙΣΤΟΡΙΑ   ως   ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ!!!!!!
Ειχαν    ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ   ΟΙ   ΗΡΑΚΛΕΊΔΕΙΣ  ΤΟΥ  ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ   να  τους  επιστησουν  την  ΠΡΟΣΟΧΗ,  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για   το   ΣΥΝΔΡΟΜΟ  του  ΔΕΛΗΓΙΑΝΙΣΜΟΥ  του  Αντωνακι  του  ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥ   και  των   ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΜΑΤΩΝ   του  μια  αλλη  φορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...