Το ΚΙΝΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ--ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΦΥΛΛΟΡΟΗΣΕ--ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΗΡΞΕ ΦΕΝΆΚΗ
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΗΡΞΕ ΘΝΗΣΙΓΕΝΈΣ
Το κίνημα είναι εδώ
Πολυπληθής, πολύβουη και παθιασμένη η νέα συγκέντρωση των Αγανακτισμένων στην κεντρική πλατεία της Μαδρίτης... Το κίνημα δεν είχε σωπάσει. Ανέπτυξε έντονη δραστηριότητα σε πολλές πόλεις της Ισπανίας με συγκεντρώσεις, αλλά και με έμπρακτη υποστήριξη ανθρώπων που κινδύνευαν να χάσουν τα σπίτια τους, λόγω χρεών στις τράπεζες.
Τώρα, οι Αγανακτισμένοι σκέφτονται να «εκστρατεύσουν» στις Βρυξέλλες για να (απο)δείξουν ότι το κίνημα είναι παρόν και μάχιμο.
Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου