Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

«Στη δημοκρατία κάθε άνθρωπος είναι αναγκαίος.» Ραλφ Έμερσον

 

Αντισταση  στον   Αποπροσανατολισμο

Ως κοινωνια  δεν  είμαστε  αμέτοχοι   στην  σημερινή  κρίση.
Βολευθήκαμε  για χρονια, επαναπαυθήκαμε, αποδεχθήκαμε  λαϊκίστικες  υποσχέσεις, ζήσαμε  την εικονική   ευμάρεια,  κι    εμπιστευθήκαμε  ως  μη  οφείλαμε  ,την  χάραξη  της  ’νέας  πορείας’’ σε  δοκιμασμένους ,   ανικάνους  χωροτάκτες  -, θύματα  και  θύτες  ταυτόχρονα- του  άκρατου  λαϊκισμού.  Η   μηπως  ΟΧΙ;;Φοβαμαι  πως  δυσκολα   θα  το  αρνηθουμε!!!!!!
Η επόμενη  υπήρξε  παραπάνω  από  οδυνηρή!!!!
Βιώνοντας     με τον  χειρότερο  τρόπο  [ την  επελαύνουσα  φτώχεια]   αυτό  που  πριν από πολλά   χρονιά  είχαν  βιώσει  οι  γονείς  μας…..Και  το  χειρότερο   οι  περισσότεροι   υπάρξαμε  τελείως  ανέτοιμοι  για  κάτι παρόμοιο., καθώς  είχαμε  συνηθίσει  σε  κάθε  πιθανή   ένσταση  μας  για  τις  ακολουθούμενες  πολιτικές  και τους φόβους μας  για την πορεία  του  τόπου  ν’  ακούμε……………ως  μόνιμο  αντεπιχείρημα  ’Τότε   ήταν  διαφορετικά’’.Κι  ετσι  πορευθηκαμε!!!!
Δυστυχώς   για  τους  ανεύθυνους   ‘μεταμοντέρνους  αυτό  που ακούγεται   συνεχώς  πως  η   Ιστορία  Επαναλαμβάνεται  ως  Φάρσα  ,δεν  γνωρίζουν  πως   η  Επανάληψη  της  Ιστορίας   είναι  άρρηκτα  συνδεδεμένη  με  τους  κύκλους  της  Οικονομίας.
Δεν  θ’ ασχοληθώ   με  τα της  Οικονομίας   και  ποιος  θα  έπρεπε  να είναι  ο προσανατολισμός   της.   Το  εχω   κανει   δυο χρονια  τωρα,  δεν νομιζω  πως  εχω  να  προσφερω   κατι  περισσοτερο
[ Σήμερα  ζούμε  τα ΟΛΕΘΡΙΑ  αποτελέσματα  της  Οικονομίας  της  Αγοράς  και  της  Πολιτικής  της  Διαχείρισης  και  Επικοινωνίας ,το αποτέλεσμα  της  διαπλοκής  και  του  αθεμίτου –εγκληματικού-πλουτισμού  της  άρχουσας  Πολιτικής  και  κοινωνικής  τάξης   φρικτά  συνδεδεμένες. Τον  ανασκολοπισμό   κάθε  έννοιας   εργατικού  δικαίου  και   δικαιωμάτων  της  Κοινωνίας]
Ο   Σοσιαλισμός[ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ]   πλέον   ως   πολιτική  πρακτική   έχει  απεμπολήσει  την οποία  ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ  του……..
Η   Αριστερά   βρίσκεται   -παγκόσμια-  στην χειρότερη  στιγμή  της  Ιστορίας  της, και η  καθ’   ημάς   διάγει  τον  βίο  λάθρα.
Το  ΚΚΕ   αγκυλωμένο   σε   στερεότυπα  ….μοιάζει ν’ αρνειται  να  μπει  στο γήπεδο…….[ εν τούτοις  θα ήταν  άδικο  να  παραβλεφθει  το γεγονός  πως  είναι  η μονή  φωνή   που   μας  θυμίζει    τα  τεκταινόμενα  στον  τόπο , με την παρουσία  του  στην καθημερινότητα μας]
Ως   πολίτες   -αν  επιτρέπει  η  συμπεριφορά  μας  τον  χαρακτηρισμό - κυριευμένοι  από  φοβικά  σύνδρομα  και   υπό  την   εκφοβιστική  προπαγάνδα   της   διαπλεκομενης   και  για  πολλά  υπόλογης   ‘ελεύθερης χαμαιλεοντικης  ενημέρωσης ‘   αρνουμαστε  ν’ αντιδράσουμε. 
Αφελώς  πιστεύοντας   κατά  μονας  , πως, ‘εγώ  θα την σκαπουλάρω’’
Η  χρονια   διάβρωση   του  κοινωνικού  ιστού  και  εμπέδωση  του  Κοινωνικού  Αυτοματισμού, έχει  ως  αποτέλεσμα   να  θεωρούμε   δεδομένη  την  αδυναμία   αλλαγής  της  παρούσας  κατάστασης  και     αυτονόητο   το   οποιο    αποτέλεσμα της.
Κάτι  ως  εκπλήρωση  ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ.!!!!!!
Υπό  αυτές  τις   συνθήκες  οι  οποίες  ποτέ  πρωτοβουλίες   ελευθέρων   πολιτών  απέναντι  σε  πολιτικές   ‘αυθαίρετες’  και  ''πρόδηλα  παράνομες ''  αντί  να  βρουν  υποστηρικτές   ‘πετροβολούντε’ και  πολεμούντε  από τα  γνωστά  κέντρα!!!!!
Αν  κάτι  μπορεί   να  μας  δώσει  δύναμη  κι  ελπίδα  [………..]  είναι  η  αφύπνιση  μας   η   συσπείρωση  μας  γύρω  από  πρωτοβουλίες  που  ξεκινούν  από την βάση. 
Να  επαναφέρουμε   στο  συνειδητό μας  την  ΑΤΟΜΙΚΗ  και  ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ   ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, τον  ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ  ΜΑΣ , να  ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ  ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ  ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ…με   σεβασμό  στο  κοινωνικό  σύνολο  και  με  την  ΠΕΙΘΩ.
ΜΙΚΡΕΣ  ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΕΣ……ο  νεολογισμός  αυτός  έγινε  καθημερινό  εργαλείο  αποπροσανατολισμού.[ επιφαινόμενο  με  βάση  την  κατανομή  των  βουλευτικών  εδρών] Το  45%  της  αποχής  ;;;;;;;;
Έστω, λοιπόν  μικρές  μειοψηφικές!!!!!
Διαφεύγει  κάτι  σε  όσους  από μας  ενστερνιζόμαστε   αυτή  την  ‘προβοκατόρικη ‘ άποψη.
Πως   οι  ομάδες  που  εξέφρασαν  μια  νέα  ιδέα   υπήρξαν  πάντοτε  στην  αρχή  μικρές  μειοψηφικές.
Η  εξέλιξη  δεν  επέρχεται  με  την αποδοχή  των  οποίων  εξουσιαστικών  θέσεων.
Μέχρι  το  1790  η  πλειοψηφούσα  άποψη στην  Ευρώπη  ήταν  αυτή  των  οπαδών  της   Μοναρχίας…….θα  έπρεπε  λοιπόν  οι  μειψηφουντες  ν’ απορρίψουν  τις  αντιμοναρχικές  ιδέες  των  και να  γίνουν και εκείνοι  οπαδοί της  Μοναρχίας;;;;;;;
Οι  θέσεις  των  μειοψηφικών  γεννιούνται  μέσα  στον λαό  εναντία στην επιβολή  της  Πολιτικής  αυθαιρεσίας., είναι σίγουρο  πως  αν εκτεθούν με σωστό  και  κατανοητό  τρόπο θα  χειροκροτηθούν  .
Πολύς  θόρυβος  για  το κίνημα  των διοδίων………λάσπη  ,κατακραυγή, κοινωνικός  αυτοματισμός [ ο κάτοικος  της  Χ  περιοχής  που  φορολογείται  για  τον ‘’τζαμπατζή’’ ] ποινικό  αδίκημα, [Αίολο]….εκφοβισμός.
Οι καταγκρεμισεις  βράχων  στα  ΤΕΜΠΗ  [ παρ’ ολίγον  φονικές]  επί πλέον  απόδειξη  της  αυθαιρεσίας  και  δικαίωση  της  ‘’μικρής  μειοψηφίας’’.
Φωνες    αντιθετες  και  τεκμηριωμένες   απεναντι  στην  'ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΗ'  οικονομικη  πολιτικη   και  τα  επικειμενα   αποτελεσματα   '΄μειοψηφικες'  .........αντιμετωπισθηκαν   με  χλευασμό  και  αλαζονεία   απο  τους  διατεταγμενους   μηχανισμους..
 Φωνες   αντιθετες   απεναντι  στην  ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΩΔΙΑ   των   οσων   διαδραματιζοταν   μεσα  στο  Κοινοβουλιο   τις  τελευταιες   40  ημερες   ΛΙΔΩΡΗΘΗΚΑΝ  ..........οι   ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ   χαρακτηρισθηκαν   ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ  ........ενω   ταυτοχρονα  αντιμετωπισθηκαν   με  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ   ΒΙΑΙΟΤΗΤΑ............οι  ΘΥΤΕΣ   περιεβαλλαν   εαυτους  τον  μανδυα   του  ΘΥΤΗ,  ηρθαν   λεει   σε   ΑΝΤΙΘΕΣΗ   με  την  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ   τους!!!!!! [ επεα  πτερόεντα ].
Η   ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ   τους ,  εχει   ΡΑΝΤΕΒΟΥ   μαζι  τους,   μετα  τις  τελευταιες   ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  που  οι  ΜΕΙΟΨΗΦΊΕΣ    αναδείκνυαν.
Γνωριζω   πως  πολλοι   φιλοι  ''στον   χωρο ''  θα  εχετε   ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ   ,  ΔΕΚΤΕΣ,  αλλωστε   παντοτε   υπηρξα  οπαδος  της  πολυφωνιας  .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ.  Το   να    βρισκεσαι   μπροστα   σ'  ενα   PC  με   40ο  βαθμους   θερμοκρασια   [  εδω  βεβαια   εχουμε   εξαιρετικη   δροσια!!!!!]  δυο  πραγματα   πρεπει  να συμβαινουν.
Παραδεχεσαι   πως   εχεις   ανιατη   ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ,  η   πως   βρισκεσαι   σε   εξαιρετικη   ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ  διοτι   αργεις   να  πας   διακοπες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...