Δασος ''ΚΟΥΡΙ'' δρομος για την κορυφη του Προφητη Ηλια.
[ Τον προτιμουσα οπως παλια ''μονοπατι'' χωματινο, δυστυχως αυτο θεωρειται ποιοτητα ζωης ]
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
[ Με αποψιλωμένο τοπιο , θυσια στο αυτοκινητο ]
Μια αποψη ''παλαιου δρομου''
Την παραμονη του Π. ΗΛΙΑ, μετα την λειτουργια η εικονα εφθανε στα ριζα του βουνου με πομπη των κατοικων. Εκει γινοταν πλειοδοσια μεταξυ των παλικαριων.
Ο ΤΥΧΕΡΟΣ επρεπε με την εικονα στα χερια ν' ανέβει ολον αυτον τον ογκο , να φτασει στην κορυφη επιβεβαιοντας το με το χτυπημα της καμπανας.
[ Ελπιζω να υπαρχουν ακομη παλικαρια!!!! ]
Στη συνεχεια ακολουθουσε την επομενη γλεντι στο δασος ''ΚΟΥΡΙ''
Βεβαια ''κουρι' σημαινει δασος, ειχε μετεξελιχθεί ομως σε χωρικο προσδιορισμο.
[ Η φωτογραφια απαθανατιζει ενα ελαχιστο τμημα του , με ξεφωτο, υπαρχουν πολλα τα λεγομενα ''τσαιρια'' ηταν τα μοναδικα τμηματα καλλιέργειας σιτηρων ]
Απο την εκκλησια η ματια φθανει στην δυτικη Θεσ/νικη και στον οριζοντα της Κατερινης.
Με την ευκαιρια της αναπόλησις και επιστροφης στην παιδικη ηλικια, μιας και η γιορτη του Π. Ηλια ειναι συνδετικος κρικος μ' αυτην, αλλα και με την γενεθλια γη , που δυστυχως ο κερδοος ΕΡΜΗΣ την καταντησε Πασαρελα επιδειξης των ''μικροαστων'',γεγονος που μ' αποτρεπει να την επισκεπτομαι, ....... δεν μπορουσα παρα να τελειωσω με την συγκεκριμμενη φωτογραφια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου