Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Mπηκε πατος......

.....στο    ΒΑΡΕΛΙ ....κατα   τον  κ Βενιζελο!!!


ΞΕΧΑΣΑΤΕ    ΤΟ   ΚΑΠΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Πολύ πολύ καλό!!!!!!!
Αν χωρούσε κι αυτός μέσα, θα έκλεινα το καπάκι και θα έριχνα το βαρέλι στο θερμαϊκό!!!!!!
Ή μήπως καλύτερα ...χωρίς καπάκι;

γρηγόρης στ. είπε...

ο πάτος σίγουρα δεν έχει τρύπες;

Unknown είπε...

oikodomos, καλησπερα.
Μητε να το σκεπτεσαι, αρκετα επιβαρυμενος ειναι ο ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ.!!!

Unknown είπε...

γρηγόρης στ, Καλησπερα.
Τι να τις κανεις τις τρυπες;;;; Σκουριασμενος ειναι!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...