Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

«Μην προσπαθείς να καλύψεις τα λάθη σου με λόγια, αλλά προσπάθησε να τα διορθώσεις ελέγχοντας τον εαυτό σου.» Πυθαγόρας

ΑΦΕΡΙΜ ΓΙΑΒΡΟΥΜ...........κλικ

Διαβαζοντας   τον   παρακατω   πινακα  ,οπου   αναγραφονται   οι   ΤΡΑΠΕΖΕΣ   που   μπαινουν  στο   παιχνιδι   διασωσης   μας   προβαλλει    ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΑ   η   ΑΚ   BANK  [  Τουρκιας].







Βέλγιο
Dexia


Βρετανία
HSBC, Standard Chartered


Γαλλία
BNP Paribas, AXA, Societe Generale


Γερμανία
Allianz, Munich Re, Deutsche Bank, Commerzbank, Bayern LB


Ελβετία
Swiss Re, Zurich Financial, Credit Suisse


Ελλάδα
Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, EFG Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Ελληνική Τράπεζα


Ισπανία
BBVA


Ιταλία
Generali, Intesa SanPaolo


Καναδάς
Scotiabank


Κορέα
KB Financial Group


Κουβέιτ
National Bank of Kuwait


Κύπρος
Τράπεζα Κύπρου


Ολλανδία
ING


Περού
Banco de Credito de Peru


Σουηδία
SEB


Τουρκία
AK Bank     [ΑΝΤΕ   ΓΙΑΒΡΟΥΜ    ΚΑΙ   ΣΤΟ  ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ]






Σε  ενα   σχεδιο   οπου   προβλεπονται   ''ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΕΣ    ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ''  ποσο   ΑΝΙΚΑΝΟΙ   μπορει   να   ειναι   [  επιεικώς ]   να   δεχονται   την   ΣΥΜΜΈΤΟΧΗ   μιας   ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ   Τραπεζας;;;
Οταν    η   Τουρκια   εχει   ξεκινησει    ΑΚΡΩΣ   ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ   ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ,  στην   ΘΡΑΚΗ !!!!!
Οταν   οι   παντες    που   ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ    με   την   ΝΕΑ   ΤΟΥΡΚΙΑ  και   το  ΔΟΓΜΑ [ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ  κλπ  ]  επισείουν   την   προσοχη   μαςΟ  ΠΡΥΤΑΝΗΣ   του  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ   ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ    και   νυν   ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ    [ ΓΑΠ]   παραμενει   πιστος   στις   ΕΜΜΟΝΕΣ   του!!!!!
Και   συ   ΒΑΓΓΕΛΗ;;;;;;;;;;ΠΟΛΛΕΣ    ''ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ  ΣΤΙΓΜΕΣ''   επεφεραν    ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ

4 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Τί να σχολιάσει κανείς; Στο τέλος και αφού οι «ηγέτες» μας θα έχουν ξεπουλήσει (με πολλούς τρόπους) κάθε τετραγωνικό μέτρο αυτής της γης, θα πληρώνουμε ενοίκιο εμείς, οι πολίτες αυτής της χώρας, για να ζήσουμε στον τόπο μας. Κάνουν τα πάντα για να γεμίσουν τα τεράστια στομάχια των δανειστών μας. Και όταν «τελειώσουν τη δουλειά», πολλοί από αυτούς έχουν και δεύτερη «πατρίδα» για να ζήσουν! Ντροπή τους!!!

Unknown είπε...

Καλημερα.
Δημιουργησαν εδω και χρονια οσο εμεις αυτοπαγιδευομασταν σε θεωρητικα σχηματα , μια νεα 'αυταξια' για την εννοια του πολιτη, που δυστυχως ' εμπεδωθηκε' πως θα μπορουσε να γινει διαφορετικα αλλωστε με την 'εγγραμματη αμορφωτη κοινωνια'';;;
Ποια ειναι αυτη;;;;
Τα δικαιωματα του ΠΟΛΙΤΗ [πολιτικα δικαιωματα] μετατραπικαν σε ΑΠΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, χωρις αναφορα σε ΠΟΛΙΤΕΙΑ και ΚΡΑΤΟΣ, δηλαδη χωρις μηχανισμο διασφαλισης της ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ τους.
ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ;;; σημερα ονομαζεται ΜΚΟ.

Οικοδόμος είπε...

Σωστή η επισήμανσή σου στις ΜΚΟ. Ύποπτος ο ρόλος πολλών από αυτές και συγκεκριμένη η αποστολή άλλων τόσων. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός των κρυφών κονδυλίων του ΥΠΕΞ, για τη χρηματοδότησή τους που όσο κι αν προσπάθησαν πολλοί να τα φέρουν στο φως της δημοσιότητας, δεν το κατάφεραν. Επίσης δεν είναι τυχαία η συμμετοχή πολλών πολιτικών ή (ιδιαίτερα) συγγενικών τους προσώπων στις ΜΚΟ. Ακόμα κι από τις οικογένειες που «παραδοσιακά» κυβερνούν αυτόν τον τόπο…

«Στόχος: η φθορά των συνειδήσεων» ο τίτλος του - πάντα επίκαιρου - βιβλίου του Έντουαρντ Ρόζενταλ, που αν και δεν υπήρχαν τότε ΜΚΟ (’70-’80), το σύστημα είχε πολλούς τρόπους για να το καταφέρει (τους παρουσιάζει το βιβλίο).

Και αν κρίνω από την κατάσταση σήμερα, εννοώ από την αναιμική αντίδραση του λαού σ’ αυτή τη βαρβαρότητα που ήδη ζούμε, ο στόχος έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό…

Unknown είπε...

Φιλε μου ''oikodomos'' ......'αναιμικη αντιδραση' ......γιατι οχι 'προσωπικη περιχαρακωση' ........η οπως πολυ σωστα επισημαινεις 'φθορα της συλλογικης συνειδησης' και εξαφανιση του ''εμεις΄΄

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...