Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Η Αυτοκτονια δεν ειναι ΛΥΣΗ.....οι Ανθρωποι σας, σας ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑ

Βουτιά θανάτου λόγω χρεών

Τα χρέη τον έσπρωξαν στο κενό! Σοκ έχει προκαλέσει στον επαγγελματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης η αυτοκτονία 44χρονου ιδιοκτήτη πολυτελούς εστιατορίου, που χθες το πρωί πήδηξε από το μπαλκόνι του σπιτιού του στο κέντρο της πόλης.
Ο αυτόχειρας διατηρούσε το κατάστημά του κοντά στα Λαδάδικα από το 2004 και αργότερα επεκτάθηκε στην Αθήνα, καθώς για αρκετό καιρό οι δουλειές πήγαιναν καλά. Σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, η οικονομική κρίση τον βρήκε με μεγάλα «ανοίγματα» και φαίνεται πως αναγκάστηκε να καταφύγει για χρήματα σε τοκογλύφους. Κατά τις ίδιες πηγές, οι δανειστές του τον τελευταίο καιρό τον πίεζαν ασφυκτικά και απελπισμένος προχώρησε στο απονενοημένο διάβημα.
Το σημείωμα
Οπως ανακοίνωσε η αστυνομία, πήδηξε στο κενό από το μπαλκόνι του διαμερίσματός του, στον ακάλυπτο χώρο της οικοδομής όπου διέμενε, στην οδό Μητροπόλεως. Σχεδόν αμέσως ειδοποιήθηκαν οι Αρχές, που βρήκαν το άψυχο σώμα του στο έδαφος κι ένα σημείωμα. Ο ιατροδικαστής που κλήθηκε επί τόπου, εκτίμησε ότι πρόκειται γι' αυτοκτονία.
Συγκλονισμένος από το τραγικό νέο εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, μέλος του οποίου ήταν ο 44χρονος επιχειρηματίας.
«Βλέπετε πού οδηγείται ο επιχειρηματικός κόσμος; Αν δεν πάρει σοβαρά μέτρα η κυβέρνηση για την πραγματική στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, θα έχουμε κι άλλες τέτοιες αυτοκτονίες. Ο επιχειρηματικός κόσμος ασφυκτιά. Το φωνάζουμε κάθε μέρα», δήλωσε.

3 σχόλια:

tiktos είπε...

Τασούλα τέτοια πράγματα θα πέφτουν βροχή από δω και πέρα.
Είμαστε πολλοί σε αυτή την θέση.

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Φιλαρακι, δεν θα τους κανουμε την χαρη!!!!
Θα κρατησουμε ο ενας το χερι του αλλου, θα παλεψουμε ολοι μαζι!!!
ΕΜΠΡΑΚΤΑ!!!!!
Ειμαι ετοιμη να το δω αυτο, αν και ευχομαι να μη χρειασθει ......

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...