Τα χρέη τον έσπρωξαν στο κενό! Σοκ έχει προκαλέσει στον επαγγελματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης η αυτοκτονία 44χρονου ιδιοκτήτη πολυτελούς εστιατορίου, που χθες το πρωί πήδηξε από το μπαλκόνι του σπιτιού του στο κέντρο της πόλης.
Ο αυτόχειρας διατηρούσε το κατάστημά του κοντά στα Λαδάδικα από το 2004 και αργότερα επεκτάθηκε στην Αθήνα, καθώς για αρκετό καιρό οι δουλειές πήγαιναν καλά. Σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, η οικονομική κρίση τον βρήκε με μεγάλα
«ανοίγματα» και φαίνεται πως αναγκάστηκε να καταφύγει για χρήματα σε τοκογλύφους. Κατά τις ίδιες πηγές, οι δανειστές του τον τελευταίο καιρό τον πίεζαν ασφυκτικά και απελπισμένος προχώρησε στο απονενοημένο διάβημα.
Το σημείωμα
Οπως ανακοίνωσε η αστυνομία, πήδηξε στο κενό από το μπαλκόνι του διαμερίσματός του, στον ακάλυπτο χώρο της οικοδομής όπου διέμενε, στην οδό Μητροπόλεως. Σχεδόν αμέσως ειδοποιήθηκαν οι Αρχές, που βρήκαν το άψυχο σώμα του στο έδαφος κι ένα σημείωμα.
Ο ιατροδικαστής που κλήθηκε επί τόπου, εκτίμησε ότι πρόκειται γι' αυτοκτονία.
Συγκλονισμένος από το τραγικό νέο εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης, μέλος του οποίου ήταν ο 44χρονος επιχειρηματίας.
«Βλέπετε πού οδηγείται ο επιχειρηματικός κόσμος; Αν δεν πάρει σοβαρά μέτρα η κυβέρνηση για την πραγματική στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, θα έχουμε κι άλλες τέτοιες αυτοκτονίες. Ο επιχειρηματικός κόσμος ασφυκτιά. Το φωνάζουμε κάθε μέρα», δήλωσε.
Ν. ΦΩΤ. Πηγη. Ελευθεροτυπια.
ΣΧΟΛΙΟ!
Σε προηγουμενη αναρτηση μου, προ ολιγων ημερων ειχα αναφερθει στην ΕΝΤΟΛΗ προς τα ΜΜΕ της τηλεοψιας να κανουν ''ΜΟΚΟ'' κατα το κοινως λεγομενο για τον ΑΡΙΘΜΟ των ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ.
Απο τουτον εδω το χωρο δεν θα κουρασθω ν' αναφερω την καθε περιπτωση που θα εμπιπτει στην αντιληψη μου!!!!
[ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ!!!! Το ξεπερασμα ειναι τρομερα δυσκολο , ιδιαιτερα οταν μεσα σ\ ενα βραδυ απο το ΖΕΝΙΘ βρισκεσαι στο ΝΑΔΙΡ. Ο δε ψυχισμος ενος Εφηβου πρεπει να διαθετει ισχυρα στηριγματα προκειμενου να μη τον ακολουθει το γεγονος στον υπολοιπο βιο του, με τις οποιες στρεβλωσεις στον χαρακτηρα του]
ΛΥΚΑΙΝΑ ΜΕΝΟΜΕΝΗ Η κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ για την καταστροφη των γραφειων των βουλευτων στα ΧΑΝΙΑ, την ιδια στιγμη που τους τελευταιους δυο μηνες στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ καταγραφονται 20 νεοι αυτοχειρες!!!!!!!
Ο Βουλευτης
Λ. Αυγενακης [ Κρητη ] κατεθεσε ερωτηση στη Βουλη, για το φαινομενο της
αλματωδους αυξησης των Αυτοκτονιων, λογω του οικονομικου αδιεξοδου.
Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, Ο ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ, αποφευγοντας --ιδιον των θρασύδειλων--να απαντησει απο του βηματος της Βουλης απεστειλε απαντητικη ΕΠΙΣΤΟΛΗ,
'' Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ λοιπον αυτος τυπος παραβιαζοντας ανοιχτες θυρες, επιβεβαιωνει πως εχουμε αυξηση αυτ. 40%.,!!!!!!!!
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΤΑΙ ΧΑΜΗΛΑ....... [ η ζωη σε ποσοστα........] !!!!!!!!!1 Η ολη υποθεση ειναι στις ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ της Ε.Ε και του ιδιου του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!!!!
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΗΣΥΧΑ , !!!!!!!!!!!..............
Εχεις το ΘΡΑΣΟΣ να Υψωνεις τους ΤΟΝΟΥΣ στην ΒΟΥΛΗ πως ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΕ !!!!! ....
Καιρος στις ΠΛΑΤΕΙΕΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ν' ασχοληθουμε εκτος των ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ και με τα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ........
3 σχόλια:
Τασούλα τέτοια πράγματα θα πέφτουν βροχή από δω και πέρα.
Είμαστε πολλοί σε αυτή την θέση.
Φιλαρακι, δεν θα τους κανουμε την χαρη!!!!
Θα κρατησουμε ο ενας το χερι του αλλου, θα παλεψουμε ολοι μαζι!!!
ΕΜΠΡΑΚΤΑ!!!!!
Ειμαι ετοιμη να το δω αυτο, αν και ευχομαι να μη χρειασθει ......
Δημοσίευση σχολίου