Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Τελικα μας δουλευει αγρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τη σύσταση διακομματικής επιτροπής η οποία θα εξετάσει μεταξύ άλλων ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας της Αστυνομίας, αλλά και αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για πορείες και συγκεντρώσεις προανήγγειλε ο πρωθυπουργός, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου, επισείοντας τον κίνδυνο «αντιδημοκρατικής εκτροπής», αν δεν μπει τέλος στους προπηλακισμούς πολιτικών προσώπων.
Με αφορμή τα περιστατικά προπηλακισμού κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών της συμπολίτευσης, ο Γ. Παπανδρέου κάλεσε πολιτικά κόμματα, κοινωνικούς εταίρους και πολίτες να συμβάλλουν στην προστασία της κοινωνικής συνοχής και ειρήνης, απέναντι σε γεγονότα που "ακρωτηριάζουν" τη Δημοκρατία και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη ανομία και ανασφάλεια.
*Να   θυμισω   πως   η  Δημοκρατια  εχει  ακροτηριασθει   εδω  και  χρονια ,  με  την  εναλλαγη   δυο  'ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΩΝ    ΚΟΜΜΑΤΩΝ  ΣΤΗΝ  ΕΞΟΥΣΙΑ''
Να   θυμισω  πως   η   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ    βρισκεται   σε παραπληγια   οταν  ο  εν  λογω   ΣΩΤΗΡΑΣ   αρνειται   να   φερει   προς   ψηφιση   στην   ΒΟΥΛΗ   την   ΔΑΝΕΙΑΚΗ   ΣΥΜΒΑΣΗ;;;;;
Αν   αυτο   δεν   συνιστα   την   μεγιστη   προσβολη   της   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ   τι  αλλο  θα  μπορουσε   να   ηταν;;;;
"Ζητώ να διασφαλίσουμε όλοι μαζί την ανεμπόδιστη λειτουργία της δημοκρατίας", σημείωσε.
Υποστήριξε ότι υποκινούνται από ακραίες πολιτικές ομάδες, πρόσωπα που "απεγνωσμένα αναζητούν προσωπικό πολιτικό ρόλο" και "διαμορφωτές της κοινής γνώμης, που σιτίζονται από ΜΜΕ".
 **Εδω   επιτρεψτε   μου  τον γελωτα!!!!

"Όποτε στον τόπο καλλιεργήθηκε κλίμα ενάντια στον βασικό πυλώνα της Δημοκρατίας δεν άργησε και η αντιδημοκρατική εκτροπή", τόνισε.
*** Μηπως   πρεπει ν' ακουσει  τι  λεει;;;;εκτος  απο το να τα διαβαζει;;; Πρεπει  να του ψιθυρίσει καποιος  πως οι  εκτροπες  ξεκινουν   απο  ατομα που διακατεχονται  απο το ΣΥΝΔΡΟΜΟ  ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ  αρνουμενοι  ν' αποδεχθουν  πως   ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ  ΑΠΟ  ΤΟΝ ΛΑΟ
Όσοι αναζητούν σωτήρες ,μαγικές λύσεις και έξωθεν παρεμβάσεις υπονομεύουν το μέλλον του ελληνικού λαού, πρόσθεσε.
"Η Κυβέρνηση θα ζητήσει αμέσως τη σύσταση Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής, προκειμένου να συζητηθούν και από κοινού να αποφασιστούν πολιτικές και μέτρα, στο πλαίσιο της υπάρχουσας νομοθεσίας, για την προστασία των θεσμών, τη διασφάλιση της ευνομίας, την καλύτερη οργάνωση των δημόσιων συναθροίσεων, τη λειτουργία της Αστυνομίας, με την εγγύηση της ασφάλειας και των δικαιωμάτων των πολιτών, τη συντεταγμένη λειτουργία του κράτους και της κοινωνίας, την..............
.****..Εσεις   πως  το καταλαβαινετε  το  παραπανω;;;;;;;;
Εμενα  γιατι  μου θυμιζει  εκεινο  το  θα  γ..........και  θα  δερνω;;;;;;Προσωπικα   το που   θα  διαμαρτυρομαι  το  πως  θα  διαμαρτυρομαι  ειναι  δικη   μου   επιλογη.  Η  ασκηση  βιας  δεν  υπηρξε  ποτε  στο  συρταρι  των  επιλογων  μου, το  να  διαδηλωσω  ομως  με τον πλεον  προσφορο  κατ΄εμε  τροπο ,  πως   καποιο  συγκεκριμένο  ατομο  ειναι  ανεπιθύμητο   στον  χωρο που κινουμαι 
συνιστα  αναφαιρετο  δικαιωμα μου.
...................................................................................................................................................................
 ΠΗΓΗ  ΕΝΕΤ
''Είναι καλύτερα να είσαι σιωπηλός και να θεωρείσαι βλάκας
παρά 
να μιλάς και να αίρεις
κάθε αμφιβολία.''
ΑΒΡΑΑΜ  ΛΙΝΚΟΛΝ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ   Η  κοκκινη   γραφη   εκφραζει   προσωπικο  σχολιασμο ....


6 σχόλια:

grsail είπε...

Το φασιστίδιο έχει έτοιμο νομοσχέδιο (από την εποχή Πολύδωρα) που ξεπερνά κάθε αντιδημοκρατικό εφιάλτη ...

Δεν πάμε καλά !

(στο Σύνταγμα σήμερα 07:30 έως 20:30 έιχε 1.500 έως 2.000 άτομα. Γαμώ την λαϊκή συμμετοχή έ;)

.

dimitris είπε...

Tasoula καλημερα.

Το τελειο υποκειμενο των αφεντικων.

''Μπραβο'' στο οργανο, ''αξιος'' ο μισθος του.

Ελλας Ελληνων .......


Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Οικοδόμος είπε...

Η έκφραση της οργής και της αγανάκτησης του λαού απέναντι στους πολιτικούς είναι «βία». Το σακάτεμα στο ξύλο των διαδηλωτών από τους φρουρούς της εξουσίας προφανώς δεν είναι. Τι σημαίνει άραγε «αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για πορείες και συγκεντρώσεις¨; Ρητορικό το ερώτημα. Επιχειρούν να επιβάλλουν να ζητάμε την άδειά τους για το πότε και με ποιο τρόπο και αν μας επιτρέπουν να διαδηλώνουμε. Και θα το επιβάλλουν όσο η αντίδραση του λαού απέναντι στην πολιτική τους παραμένει ανεμική. Να αντισταθούμε απέναντι στην εκτροπή που αυτοί επιχειρούν…πριν να είναι αργά.

Unknown είπε...

Καλημερα σε ολους σας.
''Συσκεπτονται για τον 'επαναπροσδιορισμο΄' της ενοιας των διαδηλωσεων με 'βαση το πληθος των συμμετεχοντων''!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΓΑΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ!!!!

Unknown είπε...

grsail.
Εμαθα πως ελαβες ''απαντηση'!!!! ελπιζω να σε ικανοποιησε!!!!! χαχαχα......[ ο γελωτας για τα μαυρα μας τα χαλια ]

grsail είπε...

Έχουν δουλειά τα παιδιά και δεν προκάνουν. Προετοιμάζουν την επόμενη κούφια επερώτηση στην Βουλή.

(πάλι λευκό θα ψηφίσω γαμώ την τύχη μου γαμώ !)
.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...