Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Ειπαμε!!!!! Υπαρχει ακομη ''Ηθος''

Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ! Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ!

 
Γιάννης Κότσιρας 
http://www.kotsiras.gr

/Αυτή είναι η δημοκρατία σας;
Ποια εντολή δώσατε Παπουτσή, Ραγκούση, Χρυσοχοΐδη;
Κουκουλοφόροι με ταυτότητες της Ελληνικής Αστυνομίας;
Χημικά που έχουν απαγορευτεί σε όλο τον κόσμο;
Τα ΜΑΤ κάνουν το σήμα της νίκης στις κάμερες εναντίων ποιών;
Της προστασίας του πολίτη;
Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ! Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Άνανδροι…

Αστυφύλακα τι κάνεις; Τι εντολές ακολουθείς; Το αύριο δεν σε νοιάζει;

Πως θα κυκλοφορήσεις σήμερα ανάμεσά μας;
Δεν σας έφταναν οι μασκοφόροι μπάτσοι που βάλατε ως κουκουλοφόροους να διαλύσουν τη συγκέντρωση;
Δεν έχετε λεφτά για συντάξεις και μισθούς όμως για απαγορευμένα χημικά έχετε;
Η Αστυνομία δεν έχει λεφτά για βενζίνες, για περιπολικά, για ενοίκια όμως για χημικά έχει;
Θέλετε πόλεμο; Θέλετε ξανά εμφύλιο;
Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ!
Ανδρουλάκη, Δαμανάκη που είστε;” Σύντροφοι” του κώλου…
Χτυπάνε τα παιδιά σας, τους γονείς σας, την πατρίδα σας!
Γενιά του Πολυτεχνείου; Που κρύβεστε;

Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ! Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Προδότες…
Θέλετε πόλεμο;
Έχουμε φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και αστυνομικές ταυτότητες που σας ξεμπροστιάζουν.
Ξεκινάμε με μηνύσεις.
Η γενιά του Πολυτεχνείου ξεπουλήθηκε.
Καιρός λοιπόν για τη γενιά του Συντάγματος…
Είμαστε ΑΟΠΛΟΙ! Αλλά όχι δειλοί…
Θέλετε πόλεμο;
Θα τον έχετε…
Από σήμερα θα είμαι κι εγώ κάτω.

Γιάννης Κότσιρας

2 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Από απόψε (σημειώνω την ημερομηνία 10-7-2011) αναθεωρώ την άποψή μου για τον Γιάννη Κότσιρα! Δεν αμφισβήτησα ποτέ την καλλιτεχνική του αξία, αλλά σαν άνθρωπος (μέσα από τη δημόσια προβολή του) μου «έβγαζε» κάτι απόμακρο και ελιτίστικο που δεν με άφηνε να τον «πλησιάσω» σαν καλλιτέχνη.

Με αφορμή την ανάρτησή σου μπήκα στην ιστοσελίδα του και διάβασα κι άλλα σημειώματά του. Ομολογώ δεν το περίμενα. Μακάρι κι άλλοι καλλιτέχνες, κι άλλα δημόσια πρόσωπα ν’ ακολουθήσουν το παράδειγμά του. Μπράβο Γιάννη Κότσιρα!

Unknown είπε...

Μαλλον θα γνωριζεις πως πολλοι κρατουν μια ευγενικη αποσταση, οχι απο ελιτισμο, αλλα απο αναγκη να προστατευσουν εναν πολυ ευαλωτο συναισθηματικα χαρακτηρα.
Αυτο ειναι η πανοπλια τους.Απ' οσο μπορω να γνωριζω η μητερα του ειναι συγγραφεας ...με διαδρομη γεγονος στο οποιο δεν εχει αναφερθει ποτε...ιδιον του χαρακτηρα και τουτο,ταυτοχρονα με ΑΓΩΓΗ.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...