Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Τα Ευρα και τα Ψαρια.................

Προχθές στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου καλεσμένος, πάλι χωρίς.. επίγνωση των λεγομένων του, είπε:
"Μα τι είναι 17.000 ευρώ, ούτε για τρία γεύματα... ψάρια δεν φτάνουν".!!! Είδατε ο Τοτός από την Ποντοκώμη , έμαθε και το ψάρι και το πληρώνει περίπου... 6.000 ευρω το γεύμα.!!!Ποιοί... "ομογάλακτοί" του,-- στό όνομα τού.. κύρους τού κοινοβουλευτισμού -- , θέλουν να νομοθετήσουν την προστασία αυτών των αναίσθητων υποκειμένων από τις αποδοκιμασίες των αγανακτισμένων πολιτών, αντί και μόνο γιά λόγους υπέρμετρης βλακείας πρέπει να τους αποθαρύνουν να γίνονται Βουλευτές και εκπρόσωποι του Έθνους;;;
Τό βίντεο εδώ:

http://tv.alfavita.gr/?id=UX-rbuBE7X8

2 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Η οργή και η αηδία που νιώθω δεν μου επιτρέπουν ν' αφήσω κάποιο σχόλιο. Δυστυχώς ξέρω κι άλλα τέτοια παραδείγματα. Σταματάω εδώ...

Unknown είπε...

Καλε μου φιλε..[ και το εννοω ] εγω να δεις ποσα γνωριζω.....μηδενως εξαιρουμενου, δεν με εκπλησσουν .......απλως επειδη πλεον νοιωθω πως στεγνωσαν οι λεξεις και αδυνατουν να ξεβολεψουν συνειδησεις ναχουμε κατι μη μας παρει ο υπνος .........και απο ''τον κροτο, τρωμαξουμε''

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...