Ελευθερία και οχλοκρατία
Leson 1o
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχει κανόνες.
Το ότι ένα εκτός εαυτού πλήθος προπηλακίζει ή λιντσάρει έναν βουλευτή, επειδή διαφωνεί με τις επιλογές του, δεν εξωραΐζεται [ βρε κνοδαλο ο βουλευτης στην Δημοκρατια για να στο πω χωριατικα ειναι ο χαμαλης του ψηφοφορου του , ποιος του δινει το δικαιωμα να εχει πανω απο τον ψηφοφορο το κομμα;;;η μαλλον τα ''λιανα'';;;] ως «δικαιολογημένη αγανάκτηση του κόσμου».
..Leson 2..
Αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της ελευθερίας και είναι ασύμβατο με μια δημοκρατική λειτουργία
. Δικαιολογίες γι’ αυτό, όσο κι αν είναι κατανοητές η απόγνωση και η οργή του κόσμου, δεν υπάρχουν.
[Αν καταλβα καλα, ως ηλιθια , οταν ο Βουλευτης διαγραφεται λογω διαφορετικης αποψης με το κομμα --διαβαζε αρχηγο- που οφειλει να την εκφερει, συμφωνεις πως ειναι καταφωρη παραβιαση της ελευθεριας του!!!!!! Πες το να γελασουμε!!!!]
Το 1958, ο Βρετανός ιστορικός των ιδεών Ισάια Μπερλίν, στη διάσημη πραγματεία του, διέκρινε δύο είδη ελευθερίας: τη θετική και την αρνητική.
Ως αρνητική ελευθερία νοείται, για παράδειγμα, το δικαίωμα να εκφράζει κάποιος την άποψή του χωρίς λογοκρισία.
Ως θετική ορίζεται να μπορεί να τη δημοσιοποιήσει κιόλας, μέσω αρθρογραφίας
[ Θα το βαλω με μαγνητακι στην πορτα του ψυγειου....για μεταπτυχιακο..]'
Ή να μπορεί ελεύθερα να κατασκηνώνει μαζί με άλλους 100.000 ανθρώπους στην πλατεία, για να δώσει έμφαση στην αντίθεσή του σε όσα αποφασίζουν η κυβέρνηση και η Βουλή.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::**************
Ο Μπερλίν δεν λέει πουθενά πως το πλήθος έχει οποιασδήποτε μορφής ελευθερία να προπηλακίζει την αντίθετη άποψη. Αυτό το λέει απλώς οχλοκρατία.
Υ, Γ. Ξεχασες κατι.
Ο ΜΠΕΡΛΙΝ ως ακραιφνης ΕΛΙΤΙΣΤΉΣ υποστηριζει και τα εξεις.
''' Η φιλοσοφική σκέψη αυτόµατα συνδέεται µε την νοηµοσύνη: είτε είσαι πολύ έξυπνος και άρα ικανός να κάνεις φιλοσοφία είτε ανήκεις στους…πολλούς και κάνεις ό,τι άλλο παρά φιλοσοφία!'' Τοσο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::**************
Ο Μπερλίν δεν λέει πουθενά πως το πλήθος έχει οποιασδήποτε μορφής ελευθερία να προπηλακίζει την αντίθετη άποψη. Αυτό το λέει απλώς οχλοκρατία.
Υ, Γ. Ξεχασες κατι.
Ο ΜΠΕΡΛΙΝ ως ακραιφνης ΕΛΙΤΙΣΤΉΣ υποστηριζει και τα εξεις.
''' Η φιλοσοφική σκέψη αυτόµατα συνδέεται µε την νοηµοσύνη: είτε είσαι πολύ έξυπνος και άρα ικανός να κάνεις φιλοσοφία είτε ανήκεις στους…πολλούς και κάνεις ό,τι άλλο παρά φιλοσοφία!'' Τοσο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΚΑΤΩΜΥΑΛΟΥΣ
ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ
«Αν τα στεριώσεις στον ρωµαλέο σου νου
και τα στοχάζεσαι µε θέληση και καθαρή µελέτη
όλα τούτα θα’ναι µαζί σου σίγουρα σ’ολη σου τη ζωή
κι άλλα πολλά χάρη σ’αυτά θε ν’ αποκτήσεις. Γιατί από µόνα τους θα κάνουνε
ν’αυξάνει
το καθένα µε τον τρόπο του, σύµφωνα µε του καθενός τη φύση.
Αν όµως ζητήσεις άλλα πράγµατα, από κείνα που αφθονούνε
στους ανθρώπους, δεινά που στοµώνουνε τις σκέψεις τους,
τότε αµέσως θα σ’ αφήσουνε στο γύρισµα του χρόνου,
και τα στοχάζεσαι µε θέληση και καθαρή µελέτη
όλα τούτα θα’ναι µαζί σου σίγουρα σ’ολη σου τη ζωή
κι άλλα πολλά χάρη σ’αυτά θε ν’ αποκτήσεις. Γιατί από µόνα τους θα κάνουνε
ν’αυξάνει
το καθένα µε τον τρόπο του, σύµφωνα µε του καθενός τη φύση.
Αν όµως ζητήσεις άλλα πράγµατα, από κείνα που αφθονούνε
στους ανθρώπους, δεινά που στοµώνουνε τις σκέψεις τους,
τότε αµέσως θα σ’ αφήσουνε στο γύρισµα του χρόνου,
ποθώντας να βρουν τη δική τους την αγαπηµένη γενιά.
Γιατί µάθε πως όλα τους έχουν διάνοια και σκέφτονται κοµµάτι»..

2 σχόλια:
η πρασινοσκουφιτσα...
Πρασινα μπερε δεν λες καλητερα;;;
Δημοσίευση σχολίου