Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΤΑΧΙ..........''μαζι τα βγαλαμε'' για να παραφρασω τον ''γεννητορα''


Ποιος    θα   τολμησει   ν'  ανοιξει    το   ΜΑΥΡΟ   ΚΟΥΤΙ     που  λεγεται   Αδειες   ΤΑΧΙ ;;;;;;



Τι θα συμβεί όταν το «Μαύρο Κουτί» ανοίξει;
Όταν το εφτασφράγιστο μυστικό αποκαλυφθεί;
''  Εχει    ονοματα   Βαρια''
οπως   λεει   και   το  ασμα!!!!

4 σχόλια:

γρηγόρης στ. είπε...

Αυτό το θέμα κανένας δε το θίγει, αλλά και ούτε πρόκειται να το αγγίξει....

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα.

Σιγουρα θα υπαρχουν πολλες-πολλοι σαν την Βουγιουκλακη, ειχε καποια στιγμη 20 ταξι, αλλα υπαρχουν και παρα πολλα ταξι που πουληθηκαν σπιτια, κτηματα, για να εχουν καποιοι συνανθρωποι μας μια δουλεια να ζησουν, να σπουδασουν, να παντρεψουν παιδια.

Αυτες οι αδειες που στηριζουν και στηριζονται ''συμφεροντα'', να τις ''βγαλουμε'' στην ''αναφορα''.

Αν και θυμαμαι τον λαοπλανο Αντρεα να λεει, τα πας καλα με τους ταξιτζηδες, εισαι κυβερνηση με ησυχο το ''κεφαλι'' σου.

Και εδω μαλλον καποιο κεφαλι παιζεται μεσα απο την κυβερνηση.

Βεβαια μεσα στην ''σκονη'' του θεματος ταξι, η κυβερνηση στηνει δουλειες με φουντες.

Παραπετασμα ειναι τα ταξι, οτι εχουν συμφωνησει θα γινει, γιατι εχουν συμφωνησει.

Στοχοποιειται, ο καθε υπουργος, η μπαλα παει στην ''εξεδρα'' και παιρνει χρονο και ανασες η κυβερνηση, παιρνοντας μετρα και κανοντας συμφωνιες με τους καθε λογης ενδιαφερομενους.

Ας ειναι καλα τα γ...καναλα με τα ''ντομπερμαν'' της ''ενημερωσης''.

ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ, ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ...

Unknown είπε...

Καλημερα, Δημητρη μου.....
Το λες εξαιρετικα.
@@@@@@@
''Αν και θυμαμαι τον λαοπλανο Αντρεα να λεει, τα πας καλα με τους ταξιτζηδες, εισαι κυβερνηση με ησυχο το ''κεφαλι'' σου'', μονο που δεν συνεχισε πως οι πρωτες ''μασες'' ξεκινησαν με καποιες αδειες 'ετερωνυμες''με βαρεια ονοματα.
Οταν σου προσφερει περιουσιακο στοιχειο η πολιτεια [ δηλ. δικο σου και δικο μου ] προκειμενου να εξασφαλισεις την επιβιωσης σου δεν εχεις δικαιωμα να το εμπορευεσαι!!!Θα μου πεις γιατι μεχρι τωρα;;; Αυτο το γνωριζουμε καλα και οι δυο, μητε θα 'θιγοταν' εαν δεν βρισκομασταν εδω σημερα.
Θελεις να μαθεις την θεση μου;;;Με το που βγαινει ο 'ιδιοκτητης ' στην συνταξη καταθετει την αδεια προκειμενου να επανελθει στον μονο ιδιοκτητη που ειναι το κρατος.....Δεν αρνουμε τα οσα ανεφερες περι οικονομικης θυσιας οσων αγορασαν αδειες ''μη λησμονεις ομως πως υπηρξε συνεπεια της φαυλοτητας''

Unknown είπε...

Γρηγηρη......κι αν γνωριζω κι αν γνωριζεις ο λογος μου απεναντι στον ''λογο' του.Στην περιπτωση που επικαλεσθεις την πηγη σου τοτε θα ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ, καθως ποτε κανεις δεν θα σου εχει πει τιποτα.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...