Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Θελω τα ΤΑΝΚ ........αυτη τη φορα θελω να...παω ΦΥΛΑΚΗ...

anarhogatos@gmail.com

Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Ποιος είναι ο κύριος Σάλλας της Πειραιώς;


Ο κύριος Σάλλας της Πειραιώς είναι αυτό που λένε... όποια πέτρα κι αν σηκώσεις θα τον βρεις από κάτω! Ή θα τον δεις να φωτογραφίζεται με τον Άκη Τσοχατζόπουλο...


Ο Μ. Σάλλας γεννήθηκε το 1950 στο Ηράκλειο και σπούδασε οικονομικά, φυλακίστηκε για την αντιδικτατορική του δράση, ήταν ένας από τους συνιδρυτές του ΠΑΣΟΚ, που υπέγραφαν την διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη και ένας από τους 149 προσκεκλημένους στην παρουσίασή της από τον Ανδρέα Παπανδρέου.

Τη δεκαετία του ’80 διετέλεσε οικονομικός σύμβουλος του Ανδρέα και γενικός γραμματέας του υπουργείου Εμπορίου , Διοικητής της Ε.Τ.Β.Α, πρόεδρος της επιτροπής του Χρηματιστηρίου…

Το 1989 αποχωρεί από το δημόσιο και ιδρύει την «Ιδιωτική Επενδυτική» μπαίνοντας επικεφαλής ομάδας επιχειρηματιών. Η ίδια σχεδόν ομάδα πλαισιωμένη από τους Μπήτρο, Ηλιάδη, Δασκαλαντωνάκη (ξενοδοχειακός όμιλος), Βασιλάκη (Aegean), Φουρλή (Ikea, Intersport), Δασκαλόπουλο (Πρόεδρος ΣΕΒ), τον Δεκέμβρη του 1991 εκμεταλλεύονται τις αποκρατικοποιήσεις και αγοράζουν την τράπεζα Πειραιώς από την Εμπορική Τράπεζα. Το 1997 στην ομάδα μπαίνει και ο Κων. Αγγελόπουλος (Χαλυβουργική…), ενώ το 1998 με την απορρόφηση της τράπεζας Κύπρου συμμετέχει κι ο όμιλος Βαρδινογιάννη.

Την περίοδο Σημίτη του χαρίζεται κυριολεκτικά η τράπεζα Μακεδονίας – Θράκης και ο ίδιος στηρίζει την κυβέρνηση και δηλώνει το 2000, λίγο πριν από το κραχ του χρηματιστηρίου και όταν αυτό βρισκόταν στις 4.500 μονάδες, ότι το χρηματιστήριο θα φτάσει τις 7.000 μονάδες. Το ΠΑΣΟΚ μόλις κέρδισε το 2000, του ανταπέδωσε εν μέρει τη χάρη δίνοντάς του την ΕΤΒΑ και ενισχύοντας έτσι τη θέση του στα δάνεια μεγάλων επιχειρήσεων.


Η Φωτογραφία από τότε που έκλειναν deals: 
Εξαγορά της κρατικής ΕΤΒΑ από την Τράπεζα Πειραιώς (2002)
Υπουργός Ανάπτυξης: Άκης Τσοχατζόπουλος
Διευθυντής Τράπεζας Πειραιώς: Μιχάλης Σάλλας
 
Διαβάστε Περισσότερα »

Τι ΔΩΡΟ ηταν αυτο;;;;;;

Ψαχνω  σχεδον  δυο  χρονια  να  βρω  το  μπλοκ  μου  που  καποια  μερα  αποφασισε !!!!!!!!!!! να  εξαφανισθει.........και  νατο  πριν  απο  πεντε  λεπτα!!!!

 

 Αληθεια  τι  εγινε;;;;;  Ακομη  θα  περιμενω;;

Ο Εμφύλιος ειναι ακομη ΕΔΩ.............

--1989.......Υπογράφεται κοινή Υπουργική Απόφαση
--Υπουργός Δημόσιας Τάξης --Γιάννης Κεφαλογιάννης
--Υπουργός Δικαιοσύνης ---Φώτης Κουβελης.
Η Απόφαση αυτή υπογράφεται μέσα στο πλαίσιο του Νόμου για την,

 ''ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ  ΤΟΥΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ''

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή μετά 20 έτη ---δηλ.στις 7 Σεπτεμβρίου 2009--η Πολιτεία όφειλε να θέσει στην διάθεση των ενδιαφερομένων καθώς και στην Ιστορική έρευνα το περιεχόμενο των βδελυρών ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ ,καθώς παρ'ολες τις τυμπανοκρουσίες αρκετοί εξ' αυτών παραμένουν σε ανήλιαγα ΥΠΟΓΕΙΑ --ντεκόρ που συνάδει με την αντίληψη αυτών που τους συνέταξαν και συνεχίζουν να τους φυλάγουν.
--Οι Ιεροφάντες Υπουργοί της-- ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ , μη ΑΚΡΑΙΑΣ ,μη ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,--- ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ''ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ''λόγω της ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ---κ.κ. Δενδιας[Δικαιοσύνης] και Παυλόπουλος ................[Εσωτερικών] την ώρα που η Χώρα έχει Χρεοκοπήσει [ ΤΟ  ΕΛΕΓΑ  ΤΟ 2009], πριν εκπνεύσει η προθεσμία των 20 ετών ---7 Σεπτεμβρίου 2009--είχαν μονο μέλημα ,στις 3 Σεπτεμβρίου ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΗΔΗ  ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ,να εκδώσουν και Δημοσιεύσουν- με ταχύτητα φωτός -- 

 στην Ε.τ.Κ. Τ.Β,αριθ.1832 την Απόφαση

υπ' αριθμ. 1016/5/47 ,σύμφωνα με την οποία

''Για λόγους Δημοσίου Συμφέροντος' ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ για άλλη μια ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ήτοι μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2029,η μη γνωστοποίηση του περιεχομένου των Φακέλλων.

--Το, τι φοβάται η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ είναι Ηλίου Φαεινότερο!!
---Όσοι από τα θύματα της συγκεκριμένης πολίτικης βρίσκονται στην ζωή απαιτούν να μάθουν,ακόμη και οι άνθρωποι τους που ταλαιπωρήθηκαν μαζί τους.
--Τα λευκά κόκαλα,που βρίσκονται ακόμη σπαρμένα στα Ελληνικά νησιά ,ζητούν δικαίωση.
--Στα κελιά της Ακροναυπλιας του Γεντικουλε και της Κέρκυρας κυκλοφορούν αλύτρωτα φαντάσματα,που σέρνουν ακόμη τις Αλυσίδες τους.
--Τους δεσμούς ποιων σημερινών --κληρονόμων -- με την τότε κατάσταση προσπαθούν να διαφυλάξουν???
--Η Απερχόμενη Μ ΑΥΡΗ ΛΑΙΛΑΠΑ, ειχε σκοπό να αξιοποιήσει το Ιστορικό Υλικό μέσα από το υπό Ίδρυση ,ΑΚΟΥΣΤΕ.........
Πολιτιστικό Κέντρο ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑΣ.!!!!!
---Πρόεδρος του Δ.Σ του υπό Ίδρυση Φορέα έχει ορισθεί ο Αρχηγός της Αστυνομίας Φώτης Νασιάκος.
---Μέλη.
--Ο Μητροπολίτης Σάμου και Ικαρίας
--Πάνος Σόμπολος [ Ο ΓΝΩΣΤΌΣ]
---και δύο Υπηρεσιακοί Παράγοντες.
Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν πως ο ΛΎΚΟΣ δεν άλλαξε την Προβιά!!!!
Κι όμως ,ενώ κατά την ταπεινή μου άποψη έπρεπε να γίνει το πρώτο ΘΈΜΑ κανείς δεν ασχολήθηκε ,ΜΑ ΚΑΝΕΙΣην Επόμενη φορά [ και μη σας φαίνεται περίεργο ότι μπορεί να υπάρξει επόμενη φορά,που θα γίνει προσπάθεια φίμωσης της του λαϊκού αισθήματος]θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Τι  τα  θελα  και  τα  γραφα  η  ΡΟΥΦΙΑΝΑ!!!   ΥΠΟΜΟΝΗ   κοντα  σιμα  το  2029....ισα  που   θα  βγαζετε  το κεφαλι  απο  τα  σκ.....α ,
Διαβάστε Περισσότερα »

Κατι περισσοτερο γνωριζει.........

Οι προειδοποιήσεις δεν ακούστηκαν από το «δίδυμο της συμφοράς»

Δεν ήταν έκπληξη ούτε προκάλεσαν σοκ, σε όσους καλύπτουμε καθημερινά τις δρα-στηριότητες του ΔΝΤ, οι δηλώσεις του κ. Παναγιώτη Ρουμελιώτη στην εφημερίδα «New York Times»
. Ηταν πολ-λοί αυτοί που προέβλεπαν πως το λεγόμενο «Ελληνικό Πρόγραμμα» ήταν μη εφαρμόσιμο και θα οδηγούσε σε περιπέτειες και ο ίδιος είχε προειδοποιήσει την τότε ελληνική κυβέρνηση.
Το βασικό λάθος που έγινε από την πρώτη στιγμή ήταν ότι οι μανδαρίνοι του υπουργείου Οικονομικών απεδείχθησαν ανίκανοι να καταλήξουν σε ένα κείμενο με υλοποιήσιμες προτάσεις και αφέθηκαν στα χέρια των δανειστών, οι οποίοι -για πρώτη ίσως φορά στην ιστορία του ΔΝΤ- έδωσαν οι ίδιοι τις κατευθυντήριες γραμμές.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό λάθος ήταν η ανικανότητα υλοποίησης των άπειρων υποσχέσεων που έδωσαν ο τότε πρωθυπουργός και ο υπουργός των Οικονομικών. Μέχρι να αποχωρήσουν από τις θέσεις τους οι κ. Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, ήταν γνωστό σε όσους ασχολούνταν με το «Ελληνικό Πρόγραμμα» πως η οικονομία οδηγούνταν στην απόλυτη καταστροφή. Αλλωστε, ποια μεγαλύτερη απόδειξη χρειάζεται κανείς για την παντελή αποτυχία εφαρμογής, όταν χρειάστηκε δεύτερο Μνημόνιο, και σε λίγους μήνες -εάν δεν χρεοκοπήσει η Ελλάδα- θα απαιτηθεί και τρίτο. Ο κ. Ρουμελιώτης είχε συμβουλέψει σωστά τον τότε πρωθυπουργό και τον τότε υπουργό Οικονομικών, διότι γνώριζε όλο το παρασκήνιο -λόγω της φιλίας του με τον Ντομινίκ Στρος-Καν.
Η εισήγησή του για «κούρεμα», που έγινε τον Μάιο του 2010, και την οποία επανέλαβε και τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, θα αποδεικνυόταν «λυτρωτική» για την ελληνική οικονομία. Η Ελλάδα θα χρειαζόταν λιγότερη βοήθεια, η αποπληρωμή των δανείων θα ήταν πιο εύκολη και σε συνδυασμό με ένα καλύτερο πρόγραμμα, που θα υλοποι-ούνταν και θα εφαρμοζόταν, σίγουρα δεν θα βρισκόταν η χώρα στη σημερινή ταπεινωτική και τραγική κατάσταση.
Δυστυχώς, όλες οι προ­τάσεις και εισηγήσεις -ακόμα και οι συμβουλές του Στρος-Καν, που απέδειξε ότι νοιαζόταν γνήσια, απορρίφθη­καν από το «δίδυμο της συμφο­ράς», το οποίο αντί να σιωπήσει και να «εξαφανιστεί» από την Ελλάδα, συνεχίζει και σήμερα να προκαλεί το λαϊκό αίσθημα...
Διαβάστε Περισσότερα »

Λενε πως ''ουδεις αναντικαταστατος''.....

......κι  ομως  υπαρχουν  και  οι  ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ....

Οταν  φευγει  ενας  ''ΔΑΣΚΑΛΟΣ''  με  το  ΜΕΓΕΘΟΣ  του  Χρ, Τσολακη   και   ουδεις  μπαινει  στον  κοπο  ν' αναφερει  το  γεγονος,  η  χωρα  αυτη  δεν  εχει  μελλον



''ΚΑΛΟ  ΤΑΞΙΔΙ ''
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ο ΔΕΛΑΣΤΙΚ καταξιωνει τον ''ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ''...ΤΟΛΜΑ....

 ...........το  προβλημα  εισαι  εσυ  ''ραγια''  'δειλε'' ''φοβισμενε''.......''κολλημενε  στο  δελτιο  των  8.00''  .........μικρε  τοσοδουλη  ''ιδιωτη''

ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ

Του Γ. ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Γλοιώδη, δουλόφρονα αλλά ταυτόχρονα αδίστακτα ανθρωπάκιασυναπαρτίζουν τη συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη. Αυτό αποδεικνύεται καθημερινά από τα λόγια και τα έργα τους. Είναι χαρακτηριστική η κωμωδία που παίχτηκε με τις δηλώσεις τόσο του πρωθυπουργού όσο και του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ κατά του Γερμανούαντικαγκελάριου και αρχηγού των Ελεύθερων Δημοκρατών, Φίλιπ Ρέσλερ, ο οποίος είπε δημοσίως το αυτονόητο –ότι πλέον μια έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ είναι διαχειρίσιμη και δεν προκαλεί τρόμο, εκφράζοντας παράλληλα την άποψη ότι η Αθήνα δεν θα τα καταφέρει να εκπληρώσει τους στόχους που της βάζει η ΕΕ και η Γερμανία και έτσι θα πρέπει να διακοπεί οριστικά η χρηματοδότησή της από τους Ευρωπαίουςκαι το ΔΝΤ.
Ο Αντώνης Σαμαράς ξεσπάθωσε, υποτίθεται, κατά του Ρέσλερ. ..«Υπάρχουν κάποιοι ξένοι αξιωματούχοι που κάθε τόσο βγαίνουν και προεξοφλούν ότι η Ελλάδα δεν θα τα καταφέρει. Τους θεωρώ –και το λέω ανοικτά και δημόσια- υπονομευτές της εθνικής προσπάθειας. Εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ορθοποδήσει η χώρα κι εκείνοι κάνουν ό,τι μπορούν για να αποτύχουμε. Δεν ξέρω πια αν το κάνουν συνειδητά ή από ανοησία. Ξέρω όμως ότι είναι ανεύθυνοι – και εν πάση περιπτώσει δεν θα τους περάσει», διακήρυξε ο πρωθυπουργός μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ. Δεν τόλμησε όμως να αναφέρει το όνομα του Γερμανού αντικαγκελάριου, παρόλο που ο Φίλιπ Ρέσλερ είναι έναπεριφερόμενο πολιτικό πτώμα που πήρε το κόμμα του από το 14% και το έχει ρίξει δημοσκοπικά στο… 4% (!), προκαλώντας αμφιβολίες ακόμη και αν θα κατορθώσει να το βάλει στο κοινοβούλιο στις βουλευτικές εκλογές που θα γίνουν του χρόνου το Σεπτέμβριο στη Γερμανία, ξεπερνώντας το όριο εισόδου του 5%. Μύδρους κατά των «ανιστόρητων» που κάνουν «τραγικό και πολιτικό λάθος» με το να «πετούν κάθε μέρα επικοινωνιακά βελάκια σε έναν αδύναμο εταίρο που βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη φάση της δημοσιονομικής του προσαρμογής» εξαπέλυσε με τουπέ και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Ούτε αυτός τόλμησε να αναφέρει το όνομα του Ρέσλερ, παρόλο που οι συνεργάτες του Σαμαρά και του Βενιζέλου έλεγαν στους δημοσιογράφους και τα «παπαγαλάκια» της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στα μέσα ενημέρωσης ότι το Γερμανό αντικαγκελάριο είχαν στόχο οι δύο «γενναίοι» πολιτικοί αρχηγοί, ασχέτως του ότι δεν τόλμησαν να αναφέρουν το όνομα του Ρέσλερ ως γνήσιοι… «κουραδόμαγκες» που λέγαμε παλιότερα για κάτι τέτοιους γελοίους τύπους που παρίσταναν στα λόγια τους σκληρούς, ενώ στην πραγματικότητα ήταν της καρπαζιάς! Είναι αποκαλυπτική η στάση του πρωθυπουργού, ο οποίος ενώ κάνει την «κότα» απέναντι στους Γερμανούς, κάνει επίδειξη πυγμής εναντίον των εργαζομένων και υπέρ των απεργοσπαστών. «Η ασυδοσία των συντεχνιών και των ισχυρών, αλλά και η ατιμωρησία των παρανόμων, τέλος! Δείξαμε στο προαύλιο της Χαλυβουργίας ότι εννοούμε αυτό που λέμε!» διακήρυξε στομφωδώς ο Σαμαράς, αναφερόμενος στο άνοιγμα του εργοστασίου με τα ΜΑΤ για να δουλέψουν οι κατάπτυστοι απεργοσπάστες. Μόλις ήρθε μάλιστα στην Αθήνα ένα άλλο γελοίο υποκείμενο, ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, ο Σαμαράς υποσχέθηκε ότι θα κάνει η κυβέρνησή του περισσότερα από όσα επιτάσσει το Μνημόνιο που έχει διαλύσει τη χώρα!
Για να αντιληφθούμε βαθύτερα με πόσο γελοίους και επικίνδυνους πολιτικούς καραγκιόζηδες έχουμε να κάνουμε, αρκεί να παρουσιάσουμε κάποιες εμβριθείς διαπιστώσεις του υφυπουργού Ανάπτυξης,Θανάση Σκορδά. Στην Ελλάδα παρουσιάζουμε μια ακαμψία (!) στην πτώση των τιμών σε σχέση με την πτώση των εισοδημάτων» απεφάνθη. «Η ακρίβεια είναι μια σχετική έννοια. Όταν ο άλλος είναι άνεργος, όσο και να πέσουν οι τιμές πάλι ακριβά θα είναι τα προϊόντα», πρόσθεσε με διαβολική εξυπνάδα – άρα δεν έχει κανένα νόημα να φτηνύνουν αφού «πάλι ακριβά θα είναι»! Τι πρέπει να γίνει; Οι μεν επιχειρηματίες «να δείξουν κοινωνική ευθύνη», οι δε καταναλωτές «να προβούν σε όλες εκείνες τις ενέργειες που πρέπει, ώστε να μην αφήνουμε τον χώρο για να εμφανίζονται αυτά τα φαινόμενα της ακρίβειας» μας παρότρυνε ο υφυπουργός! Η κυβέρνηση δηλαδή να μην κάνει τίποτα κατά της ακρίβειας! Άντε να δει άσπρη μέρα ο ελληνικός λαός με τέτοιους μνημονιακούς εγκάθετους στην κυβέρνηση. Από τη μία έχουμε το Σαμαρά να ορκίζεται ότι θα κάνει περισσότερα από όσα τον διατάζουν οι Γερμανοί μέσω του Μνημονίου. Από την άλλη έχουμε τον πρώην υπουργό Οικονομίας, Τάκη Ρουμελιώτη, μέχρι τον Ιανουάριο αντιπρόσωπο της Ελλάδας στο ΔΝΤ, να δηλώνει στους Τάιμς της Νέας Υόρκης ορθά-κοφτά: «Στο ΔΝΤ γνωρίζαμε ευθύς εξαρχής ότι αυτό το πρόγραμμα ήταν αδύνατον να εφαρμοστεί γιατί δεν είχαμε κανένα, απολύτως κανένα επιτυχημένο παράδειγμα εφαρμογής του!».
«Πολλοί ειδικοί λένε ότι οι ίδιοι οι στόχοι (σ.σ. του Μνημονίου) ποτέ δεν ήταν εφικτοί και ότι οι τόσο σκληρές πιέσεις επί μιας σειράς αυξανόμενα αδύναμων ελληνικών κυβερνήσεων να συμμορφωθούν με τους στόχους αυτούς έβλαψαν βαθιά την οικονομία της Ελλάδας», υπογραμμίζει η αμερικάνικη εφημερίδα και προσθέτει: «Ο κ. Ρουμελιώτης παραδέχθηκε ότι η Αθήνα είχε θλιβερή υστέρηση στο μέτωπο των μεταρρυθμίσεων, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα, είπε, ήταν ότι οι αγριες περικοπές του προϋπολογισμού συνέτειναν στο σπιράλ προς τα κάτω, αποδεκατίζοντας την οικονομική ζήτηση μέσα στην Ελλάδα». Με άλλα λόγια, μας έθαψαν με το Μνημόνιο.
«ΠΡΙΝ» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχειοθήκη ιστολογίου