τα ιχνη του......αιωνιο αξιωμα!!!
Ο Αντωνακης ......ειχε λοιπον δασκαλο στην πολιτικη εναν ''γεφυροποιο'' που εχτισε γεφυρες με μπαζα...ωστε μεχρι σημερα να προσπαθουμε να τις ''αναστηλωνουμε το ηθικο''
Ο Αντωνακης θυμηθηκε τον δασκαλο......
Ενα ''δανειο'' γεφυρα'' !!!;;;;;;
Ο Αντωνακης ......ειχε λοιπον δασκαλο στην πολιτικη εναν ''γεφυροποιο'' που εχτισε γεφυρες με μπαζα...ωστε μεχρι σημερα να προσπαθουμε να τις ''αναστηλωνουμε το ηθικο''
.
Αργοτερα ηρθε η προοδος κι αποκτησαμε τον Εθνικο Γεφυροποιο......αποτελεσμα......ενας λαος χτιζεται στα θεμελια τους
..
Ηρθε το πληρωμα του χρονου ..σταματησαν οι ''ΠΛΗΡΩΜΕΣ'' ο Νεος γεφυροποιος ειχε τιναξει κανονικα την ΜΠΑΝΓΚΑ.....Ο Αντωνακης θυμηθηκε τον δασκαλο......
Ενα ''δανειο'' γεφυρα'' !!!;;;;;;



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου