Ψαχνω σχεδον δυο χρονια να βρω το μπλοκ μου που καποια μερα αποφασισε !!!!!!!!!!! να εξαφανισθει.........και νατο πριν απο πεντε λεπτα!!!!
Αληθεια τι εγινε;;;;; Ακομη θα περιμενω;;
Ο Εμφύλιος ειναι ακομη ΕΔΩ.............
--1989.......Υπογράφεται κοινή Υπουργική Απόφαση--Υπουργός Δημόσιας Τάξης --Γιάννης Κεφαλογιάννης
--Υπουργός Δικαιοσύνης ---Φώτης Κουβελης.
Η Απόφαση αυτή υπογράφεται μέσα στο πλαίσιο του Νόμου για την,
''ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ''
Σύμφωνα με την απόφαση αυτή μετά 20 έτη ---δηλ.στις 7 Σεπτεμβρίου 2009--η Πολιτεία όφειλε να θέσει στην διάθεση των ενδιαφερομένων καθώς και στην Ιστορική έρευνα το περιεχόμενο των βδελυρών ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ ,καθώς παρ'ολες τις τυμπανοκρουσίες αρκετοί εξ' αυτών παραμένουν σε ανήλιαγα ΥΠΟΓΕΙΑ --ντεκόρ που συνάδει με την αντίληψη αυτών που τους συνέταξαν και συνεχίζουν να τους φυλάγουν.
--Οι Ιεροφάντες Υπουργοί της-- ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ , μη ΑΚΡΑΙΑΣ ,μη ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,--- ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ''ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ''λόγω της ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ---κ.κ. Δενδιας[Δικαιοσύνης] και Παυλόπουλος ................[Εσωτερικών] την ώρα που η Χώρα έχει Χρεοκοπήσει [ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΤΟ 2009], πριν εκπνεύσει η προθεσμία των 20 ετών ---7 Σεπτεμβρίου 2009--είχαν μονο μέλημα ,στις 3 Σεπτεμβρίου ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ,να εκδώσουν και Δημοσιεύσουν- με ταχύτητα φωτός --
στην Ε.τ.Κ. Τ.Β,αριθ.1832 την Απόφαση
υπ' αριθμ. 1016/5/47 ,σύμφωνα με την οποία
''Για λόγους Δημοσίου Συμφέροντος' ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ για άλλη μια ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ήτοι μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2029,η μη γνωστοποίηση του περιεχομένου των Φακέλλων.--Το, τι φοβάται η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ είναι Ηλίου Φαεινότερο!!
---Όσοι από τα θύματα της συγκεκριμένης πολίτικης βρίσκονται στην ζωή απαιτούν να μάθουν,ακόμη και οι άνθρωποι τους που ταλαιπωρήθηκαν μαζί τους.
--Τα λευκά κόκαλα,που βρίσκονται ακόμη σπαρμένα στα Ελληνικά νησιά ,ζητούν δικαίωση.
--Στα κελιά της Ακροναυπλιας του Γεντικουλε και της Κέρκυρας κυκλοφορούν αλύτρωτα φαντάσματα,που σέρνουν ακόμη τις Αλυσίδες τους.
--Τους δεσμούς ποιων σημερινών --κληρονόμων -- με την τότε κατάσταση προσπαθούν να διαφυλάξουν???
--Η Απερχόμενη Μ ΑΥΡΗ ΛΑΙΛΑΠΑ, ειχε σκοπό να αξιοποιήσει το Ιστορικό Υλικό μέσα από το υπό Ίδρυση ,ΑΚΟΥΣΤΕ.........
Πολιτιστικό Κέντρο ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑΣ.!!!!!
---Πρόεδρος του Δ.Σ του υπό Ίδρυση Φορέα έχει ορισθεί ο Αρχηγός της Αστυνομίας Φώτης Νασιάκος.
---Μέλη.
--Ο Μητροπολίτης Σάμου και Ικαρίας
--Πάνος Σόμπολος [ Ο ΓΝΩΣΤΌΣ]
---και δύο Υπηρεσιακοί Παράγοντες.
Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν πως ο ΛΎΚΟΣ δεν άλλαξε την Προβιά!!!!
Κι όμως ,ενώ κατά την ταπεινή μου άποψη έπρεπε να γίνει το πρώτο ΘΈΜΑ κανείς δεν ασχολήθηκε ,ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ,την Επόμενη φορά [ και μη σας φαίνεται περίεργο ότι μπορεί να υπάρξει επόμενη φορά,που θα γίνει προσπάθεια φίμωσης της του λαϊκού αισθήματος]θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Τι τα θελα και τα γραφα η ΡΟΥΦΙΑΝΑ!!! ΥΠΟΜΟΝΗ κοντα σιμα το 2029....ισα που θα βγαζετε το κεφαλι απο τα σκ.....α ,
6 σχόλια:
Το βρήκαμε???? Αντε μπράβο!!!
Πού αρμένιζε????:))
Χαχαχα......κουζινα!!!!
Κι εγώ που το βρήκα και έγινα αναγνωστριά σου??
Γιατί έγινα μετά Μπίμπο..
Ε?? Ε???
Ελια, καλημερα.....καλο μηνα....ετσι ακριβως.....τι θελουμε ΕΜΕΙΣ στο fb????
Τώρα ..αν πω πως κατάλαβα την απάντησή σου ως προς το σχόλιο που σου έκανα..θα είναι ψέμα..
Αν πάλι πω ότι δεν σε κατάλαβα πάλι ψέμα θα είναι.. (ας μην το σχολιάσω όμως..)
Στο f/b δεν έχουμε καμιά δουλειά ως προς τα κουτσομπολιά και τα γυναικούλιστικα αντρικά γυναικεία..
Αλλά μη μας καβαλήσουν κι όλας για να περνάνε τη γραμμή τους μερικοί μάγκες..και μάγκισσες βεβαίως..
Τότε ..ναι..έχουμε δουλειά...
Ωραια, λοιπον.Το παιρνουμε αλλιως και οπου παει;;;;
Δημοσίευση σχολίου