ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ
...............ΠΡΥΜΝΑ.
Το να ευτελιζουν τον εαυτο τους δικαιωμα τους.!!!!
Το να αποδεχονται την ιδιοτητα του ''γελοτοποιου'' η του ''ευνουχου'' των αφεντικων ......ο καθενας επιλεγει τον τροπο που βγαζει το ψωμι του.!!!!
--Το να ειναι ανεπαρκεις , ανικανοι, ασχετοι αρχιζει και γινεται επικινδυνο για την ΥΓΕΙΑ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
--Το ερωτημα που γεννιεται ειναι, πως μπορω εγω, εσυ, εμεις ...........να προστατευθουμαι , απο την περιφημη ''ελευθερια γνωμης--εκφρασης'' χωρις να πληγωθει η ερμη Δημοκρατια.
--Περιμενα να εκφρασω την αγωνια μου......οταν θα σταματουσε ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ της ΗΤΤΑΣ της ΜΕΡΚΕΛ και ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ των ΝΟΤΙΩΝ !!!!
Και η ηλιθιοτητα των των ΜΜΕ μ' αφηνει πλεον παγερα αδιαφορη.......η βλαβη ειναι ανηκεστος.
Οι ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΕΣ του συστηματος που για τους μη γνωριζοντες ο χαρακτηρισμος ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ φερει το ψεδευπιγραφο της ΑΥΘΕΝΤΙΑΣ.....αρα και γνωσης.......
Μια Πολιτικη Κινηση, προκειμενου να κερδιθει χρονος απο μερους των ΒΟΡΕΙΩΝ σε ιδιαιτερα κρισιμο χρονο για την Ευρωζωνη...--. τις προηγουμενες δεκα πεντα ημερες --....και το διαβατηριο για μια '' ΝΕΑ ΑΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ''... παρουσιασθηκε ως ΣΩΤΗΡΙΑ .
Δεν περασαν τρεις μερες και ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ εγινε ΨΙΘΥΡΟΣ μεχρι που εξαφανισθηκε....
ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου