Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Πως τους λεγανε να δεις επι Χουντας;;;;;;

 Υπαρχουν  ακομη  καποιοι  ,καποιες  μπορουν  να μας  απαντησουν!!!!

Είναι αυτή εικόνα εκπροσώπου της ΝΔ; Του Στέλιου Κούλογλου


www.tvxs.gr
Μετά τις απειλές για προγραφές στην ΕΡΤ που πρόσφατα εξαπέλυσε, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ κ. Μουρούτης επανήλθε σήμερα με νέα επίθεση εναντίον της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Μέσω twitter, ο κ. Μουρούτης σχολίασε την συνέντευξη Τσίπρα στην “Πρωινή Ενημέρωση” της ΕΡΤ, με αναφορές για τις ερωτήσεις που υποβλήθηκαν στον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, για να προσθέσει: «Πρωινή Ενημέρωση και Κούλογλου, πρέπει να διδάσκονται στις σχολές δημοσιογραφίας για την διεισδητικότητα των ερωτήσεών τους»(η ορθογραφία όπως στο πρωτότυπο).
Μοιάζει φαινομενικά περίεργη η αναφορά του εκπροσώπου της ΝΔ στο πρόσωπο μου. Είναι αλήθεια ότι ήμουν καλεσμένος στην ίδια εκπομπή, αλλά νωρίτερα και με θέμα το σημερινό “Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα” για την εθνική κατάθλιψη, τις αυτοκτονίες και την ελπίδα του γέλιου και την παιδιών. Προσωπικά δεν γνωριζόμαστε. Επειδή θέλω να πιστεύω ότι ο κ. Μουρούτης είναι σε θέση να ξεχωρίζει τα διάφορα μέρη μιας εκπομπής και τους καλεσμένους, υποθέτω ότι έχασε την ψυχραιμία του επειδή ανέφερα, στην διάρκεια της δικής μου συνέντευξης με τους παρουσιαστές της, ότι αποτελεί λάθος η συντελούμενη αποδιοργάνωση των δημοσίων δομών ψυχικής υγείας, όταν όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας στρέφονται προς τις δημόσιες υπηρεσίες για βοήθεια και υποστήριξη.
Ομως το θέμα δεν είναι προσωπικό. Στον κ. Μουρούτη την μια δεν αρέσουν όσα λέγονται για την δημόσια υγεία, την άλλη απειλεί με διώξεις, την τρίτη επιτίθεται στους δύο δημοσιογράφους μιας από τις πιο έγκυρες και επιτυχημένες πρωινές ενημερωτικές εκπομπές. Κάποιος πρέπει να του εξηγήσει ότι έχει, ως εκπρόσωπος τύπου ενός από τα κυβερνώντα κόμματα, έναν θεσμικό ρόλο τον οποίο πρέπει να σέβεται. Φαντάζεται κανείς να υπάρχει εκπρόσωπος κυβερνώντος κόμματος σε κάποια σοβαρή ευρωπαϊκή χώρα, που να επιτίθεται στους δημοσιογράφους της δημοσίας τηλεόρασης; Ο εκπρόσωπος τύπου του Ολάντ σε ένα δημόσιο γαλλικό κανάλι ή του Κάμερον στο BBC; Οι εκπρόσωποι των “φιλοευρωπαικών δυνάμεων” δεν πρέπει σιγά σιγά να αφομοιώνουν και καμιά πολιτισμένη πρακτική; Είναι αυτή εικόνα εκπροσώπου της ΝΔ;
ΥΓ Τα μηνύματα twitter, τα οποία χρησιμοποιεί ο κ. Μουρούτης, περιέχουν μόνο 140 γράμματα και ακόμη λιγότερες λέξεις. Μέσα σε τόσο σύντομα κείμενα , ο εκπρόσωπος της ΝΔ καταφέρνει πάντα να υποπέσει σε χονδροειδή ορθογραφικά λάθη. Στα σημερινά του twiitter, λόγου χάριν, η διεισδυτικότητα έγινε διεισδητικότητα και το αναμηρυκάζει αναμυρηκάζει . Ισως θα πρέπει, στην ΝΔ, να μην τον αφήνουν να γράφει τις κομματικές ανακοινώσεις..

Rate this:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...