Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΛΑΟΥ-ΛΑΟΥ.........


Κουάν Γιν
Το όνομά της σημαίνει "εκείνη που εισακούει τις προσευχές".Εκτός από πνευματική δασκάλα είναι και μποντισάτβα,που σημαίνει "φωτισμένο ον".Επέλεξε να παραμείνει σε ανθρώπινη μορφή εώς ότου καθένας από εμάς φωτιστεί επίσης.Είναι αφοσιωμένη στο να μας βοηθήσει να ξεδιπλώσουμε πλήρως τα πνευματικά δώρα μας,να επιτύχουμε βαθιά επίπεδα γνώσης και φώτισης και να περιορίσουμε τον ανθρώπινο πόνο.
Λέγεται ότι και μόνο η εκφορά του ονόματός της εγγυάται προστασία από κάθε κακό
Μόνο μέσα από ένα απαλό άγγιγμα αποκαλύπτεται η νιρβάνα-απλώνοντας τα χέρια,και αγγίζοντας τη μεγαλοσύνη,πάντοτε όμως με ευγένεια.
Πάντα να προσπαθούμε,όχι όμως με βιασύνη,αλλά απολαμβάνοντας το ταξίδι της διαδικασίας που ξεκινάμε.
.Η σοφία έρχεται όταν μένουμε ακίνητοι και αφουγκραζόμαστε τη σιωπή,
..............................................................................................
''Πως αλλιως μπορει να δικαιολογησει κανεις την αδιαφορια του Ελληνα...[ πτωχου-νεοπτωχου - και καθ' οδον ] παρα μονο αναγνωριζοντας οτι ολοι εγιναν οπαδοι της ΚΟΥΑΝ ΓΙΝ.......κατα το Ελληνικον ΑΛΑΡΓΑ-ΑΛΑΡΓΑ!!!!

1 σχόλιο:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οοοοομ!!!οοοομ!!!!ομμμμ!ομμμμμμ...

Οοοοομ!!!οοοομ!!!!ομμμμ!ομμμμμμ...

Οοοοομ!!!οοοομ!!!!ομμμμ!ομμμ! Λέω!

ΥΓ: Μη μου του κύκλους τάραττε άλλη φορά..θα σε καταγγείλω..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...