Νομιμοποίησε όλες τις παράνομες δαπάνες πριν φύγει!!
Ιανουαρίου 11, 2010 από zepos
Το άρθρο 34 του νόμου 3801 προβλέπει ότι
«Θεωρούνται νόμιμες οι δαπάνες που διενεργήθηκαν
μετά την 1/7/2005 (από την Τοπική Αυτοδιοίκηση)… εφόσον αυτές δεν
προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία ή αν παρά τη ρητή πρόβλεψή τους,
συνέτρεξαν πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάληψης της δαπάνης σε βάρος
του προϋπολογισμού…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καταλογισμοί, οι οποίοι έγιναν για δαπάνες της
προηγούμενης παραγράφου σε βάρος αιρετών εκπροσώπων των Οργανισμών
Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και των υπαλλήλων του ΟΤΑ και των υπαλλήλων
Δημοσιονομικού Ελέγχου, εφ’ όσον δεν έχουν εκτελεσθεί ώς τη δημοσίευση
του παρόντος, δεν εκτελούνται και τα τυχόν βεβαιωθέντα ποσά
διαγράφονται. » (Αρ. ΦΕΚ. 163Α 4/9/2009)
Με άλλα λόγια, ο τελευταίος νόμος της επανίδρυσης του
κράτους που ανέλαβε ο κ. Παυλόπουλος προβλέπει ότι οι δαπάνες που έγιναν
παράνομα, νομιμοποιούνται και τα πρόστιμα που μπήκαν για τις παρανομίες
σβήνονται. Κατόπιν αυτού ο κ. Παυλόπουλος μπορεί να ασχοληθεί και με
την επανίδρυση της Ν.Δ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου