Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ;;;; ΜΠΑ!!!

Αγαπητέ συμπολίτη, συμπολίτισσα,
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου αποφάσισε να παραχωρήσει την υπηρεσία των τηλεφωνικών ραντεβού σε ιδιωτική επιχείρηση.
Ταυτόχρονα αποφάσισε να μετακυλήσει το κόστος λειτουργίας της στον ασθενή που θα φθάσει να πληρώνει μέχρι και το ποσό των 2€, μόνο για να κλείσει ένα απλό ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία.
Η φωνή και η αντίδραση σου μπορεί να ματαιώσει τα σχέδια τους.

2 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γιατί με ξύπνησες πρωί???

Unknown είπε...

Πειραζει που το ειδα τωρα...να σου στειλω μια ''καληνυχτα'';;

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...