Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Υπαρχει ''ανταλαγμα'';;;;;;;;;

Τρίτη, 26 Απριλίου 2011


Ο Μ. Κασολας ξαναχτυπα..........................κλικ.

 

Ο ΜΗΤΣΟΣ ΚΑΣΟΛΑΣ κατακεραυνώνει την Εταιρεία (αλαλων!) Συγγραφέων

Με θλίψη αυτές οι γραμμές. Από καιρό ήθελα να απαντήσω στα ερωτήματα που εκφράζουν πολλοί για τη στάση των πνευματικών ανθρώπων σε δύσκολους καιρούς. Ιδιαίτερα σήμερα, που μπροστά στα μάτια μας βουλιάζει η Ελλάδα.

Γιατί οι πνευματικοί μας άνθρωποι (εκτός από λίγες εξαιρέσεις) σιωπούν; Σε άλλους καιρούς πολλοί, και με κινδύνους για τη ζωή τους, δεν σιωπούσαν. Γιατί σήμερα δεν μιλάνε, δεν αντιστέκονται; Πού δίνουν αναφορά ως πολίτες και ως συγγραφείς; Γιατί αμέτοχοι; Γιατί χωρίς θέση; Ποια είναι η τιμή της σιωπής;

8 σχόλια:

γρηγόρης στ. είπε...

Και τι να πούνε; Είναι αμέτοχοι για όλα αυτά που ήρθαν;

Unknown είπε...

γρηγορη, χρονια πολλα.
Αφου το ''ποπολο'' τους εκανε γνωστους καλα να παθει.....
Και ξερεις οταν αναφερομαι στο 'ποπολο' αναφερομαι στον εαυτο μου και σε ολους οσους 'πιστεψαν' πως η γνωση δημιουργει ολοκληρωμενους ανθρωπους.
Αντιθετα 'οι πνευματικοι ταγοι΄΄ πλην εξαιρεσεων, γνωριζαν πολυ καλα οπως αποδικνυει το αποτελεσμα πως μονο μεσα απο το ποπολο μπορεις ν' αλλαξεις 'κοικωνικο στατους''.

Rodia είπε...

Ευτυχώς που σιωπούν, να λέμε.. γιατί όσοι μιλούν πετάνε κάτι κοτσάνες!!! :))

Rodia είπε...

μια φωτεινη εξαιρεση.. Ψαξε στον τοπο αυτο να βρεις μερικους άλλους που "μιλουν" και πώς τα λενε.

marianaonice είπε...

Γιατί σήμερα δεν μιλάνε, δεν αντιστέκονται; Πού δίνουν αναφορά ως πολίτες και ως συγγραφείς; Γιατί αμέτοχοι; Γιατί χωρίς θέση; Ποια είναι η τιμή της σιωπής;

Αμείλικτα ερωτήματα!
:(

Unknown είπε...

Rodia,γνωριζω πολυ καλα.!!!!!!
Το μονο που συστινω σε νεους 'διαβασε, ακου, κρινε.......μη θελησεις να τους γνωρισεις''

Unknown είπε...

Μαριαννα μου.
Δεν γνωριζω αν σε ικανοποιησει η απαντηση μου.
Ιδιαιτερα οι Ελληνες διανοουμενοι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια -πολυ δε περισσοτερο η νεωτερη γενια εχει μικροαστικες καταβολες.
Ανερματιστοι κινουνται αναμεσα στους μεγαλοαστους και στον χωρο απο τον οποιο προερχονται.Ερωτοτροπουν με τον λαο, τον κανακευουν νοιωθουν πως μεταλαμπαδευουν στον 'κοσμακη' ιδεες και γνωσεις , προκειμενου να τον 'βοηθησουν' να δει την αληθεια......με ενα και μοναδικο τους ονειρο.....μεσα απο το εργο τους να τους αποδεχθει μια μερα η ' ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ'
Η σχεση τους ομως ,η καθημερινοτητα τους με τον λαο ειναι ανυπαρκτη.
Ενδιαφερονται για το εκλεκτο ακροατηριο τους 'ενα κλειστο κυκλωμα 2000-3000 ατομων''σε αντιθεση με τον δηθεν φιλολαισμο τους η σταση τους ειναι Αριστοκρατικη.
''Οφειλετε να μας καταλαβετε , να μας ακουσετε, να μας πιστεψετε ,καθως εμεις γνωριζουμε''
Η Αριστερη Ιντελιγκεντζια.......μεχρις οτου τακτοποιηθει οικονομικα και ενσωματωθει στο συστημα που το υπηρετει προκειμενου μη χασει τις προνοιες του.

marianaonice είπε...

Η Αριστερη ντελιγκεντζια..... ..μεχρις οτου τακτοποιηθει οικονομικα και ενσωματωθει στο συστημα που το υπηρετει προκειμενου μη χασει τις προνοιες του.

Τασσούλα μου δυστυχώς αυτό πλέον επαληθεύεται καθημερινά...
:(

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...