......Ειθε να 'κανα λαθος στην τελευται μου αναρτηση.
Ιατρόπουλος προς Παπανδρέου: «Φύγε, ΤΩΡΑ!» κλικ
Μάρτιος 18, 2011

- Ανοιχτή προ-ειδο-ποίηση του Δημήτρη Ιατρόπουλου, ως συμμετοχή στην Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης
Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ

1 σχόλιο:
Kαλή σου μέρα και καλό Σ/Κ.
Φιλενάς την απάντηση μου στο ρητωρικό σου ερώτημά την έχω δώσει τόσο στο δικό μου το μπλοκ όσο και στο δικό σου με το θέμα όπου έγινε η κουβέντα.
Είναι στις 6/4 στο θέμα ΓΙΝΑΜΕ ΚΙΝΑ.
Σε φιλώ και προσεχε με λένε ΒΒ μη με λες χαρά σου.Το ξέρω ότι για σένα είμαι Χαρά χαχαχα αλλά για σένα.
Πρόσεχε θα σε πιστέψω......
Δημοσίευση σχολίου