τα νευρα τσακισμενα μη περιμένετε σωστες κουβεντες.
Οπως καθε ' φισιολογικος '' ανθρωπος ένοιωσα και γω πολλες φορες την αρχεγονη επιθυμια να 'σκοτωσω' ιδιαιτερα οταν αυτος η αυτοι, ανενδοίαστα και με την δανεικη 'υπεροχη' της θεσης η την δυναμη του χρηματος ,- μειωνουν -προσβαλλουν - γελοιοποιούν - την ανθρωπινη αξιοπρεπεια..
Σιγουρα , οχι απλως δεν αποτελω μοναδα, αντιθετα μαλιστα.
Εκεινο που μας συγκρατει και 'δολοφονουμε'' μεσα μας τον 'αρχανθρωπο' κατα την αποψη μου δεν ειναι η επικρατηση των ηθικων μας κωδικων ,οσο η επιγνωση πως ο αδυναμος δεν μπορει να ''γαμει και να δερνει''.........--. διαβασαμε ΣΑΡΤΡ- ΝΙΤΣΕ, και βγαλαμε τα ματια μας--- ενω ειχαμε στ' αυτια μας την λαικη σοφια...........
Άλλωστε τα ' ηθικα συστηματα' , στηριζομενα σε κεινο το χιλιοπαραξηγημενο ''Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι'', εφευρεθηκαν απο τους πλουσιους για λογαριασμο των φτωχων.
--''Προσοχη στις δεκα εντολες''...............μη χασεις τον Παραδεισο!!!!!!!!!!!!
Προκειμενου να χασει τον Παραδεισο ο Άρχοντας, ο Φεουδαρχης, ο Γαιοκτήμονας, ο Τραπεζιτης ,ο Εξουσιαστης ,ο Πολιτικος .................χιλιαδες εντολες ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ σε ΝΟΜΟΥΣ δεν επαρκουν...............
Αφορμη για το παραπανω ''ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΠΟΝΗΜΑ''!!!!!!! @@@@@@@@
Η ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ Κ. ΜΠΕΗ οταν χρειασθηκε ν' απαντησει αν στην παρουσιαση εκ μερους των ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ του τι συμβαινει σημερα στην χωρα υπηρξαν φοιτητες.
ΕΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΟΧΙ!!!!!
Ποτε κανεις δεν ρωτηθηκε αν θελει να γεννηθει, πολυ περισσοτερο που θα ηθελε να γεννηθει!!!!!!!!!!!
Η μεγαλυτερη απογοητευση ειναι να εχεις γεννηθει στην Ελλαδα το δευτερο μισο του προηγουμενου αιωνα και να εχεις πιστεψει πως μπορεις να σηκωσεις στους ωμους σου την νεα μερα...............................ησουν τοσο βλακας που να μη αντιλαμβανεσαι την βλακεια σου!!!!!!
Ηλιθιοι !!!!!! χτιζουν τειχη προκειμενου ν' αποτρεψουν την αλλοτρίωση του Εθνους την ωρα που οι μεν προετοιμασαν τα συμβολαια οι δε εβαλλαν την υπογραφη ............στην ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ !!!!!!...............................
Ιστορικα αποδεδειγμενο, καμια οικογενεια δεν κρατησε την περιουσια της περισσοτερο απο τρεις γενιες........................
--Ο Παππους παλουκωσε την Δημοκρατια εξ' ου και 'ΓΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ''
--Ο Μπαρμπας αγαπησε ιδιαιτερα τους Εργολαβους, εξ ου και ' ΕΘΝΑΡΧΗΣ''
--Ο Πατερας αλλοτριωσε την Αριστερα συνεπης στο 'ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ''
--Ο γιος του ΑΝΤΑΡΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ , αρνηθηκε τον λαο
---Ο Ανεψιος εξεπληρωσε το βαρος της διαδοχης , διεθετε ενα προσον ......υπηρξε διορατικος.
--Ο Εγγονος υπεγραψε το τελος της Ιστοριας ................των Νεοελληνων

8 σχόλια:
Καλημέρα Τασούλα!
Απόλαυσα την αναφορά σου στην ρημάδα την οικογενειοκρατία που μας ταλανίζει, έχοντας βέβαια υπόψη ότι έτσι συμβαίνει πάντα με το... υπηρετικό προσωπικό της άρχουσας τάξης!
Όσο για τον αδύναμο: μπορει να ''γαμει και να δερνει'', αρκεί να το θελήσει...
Πορτιάτης, Καλημερα.
Η Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια μας εχει τιμολογιο......εξυβριση.προσβολη δημοσιας αρχης [ σκεψου τον καθε αμορφωτο που κατεχει βουλευτικη εδρα -δημοσια αρχη- ].......οποτε μετα την εμπεδωση πως ειμεθα νοικοκυραιοι [ ευνουχισμενοι ] ποιος θ' απφασισει να διαπραξει το πταισμα;;;;
Αλλωστε εχουμε την μεγιστη κατακτηση της ''ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ'' μας.
Χαρηκαμε λοιπον που την φεραν στον Ανεψιο..........και απλως δια της ψηφου των αλλαξαν ''σταση στον νεο βιαστη''
Tasoula καλησπερα, ''φαμιλιες'', ''δον'' και ''καποι'', ειναι στο ''τιμονι'' της νεωτερης ιστοριας της Ελλαδας, οπως θελει οποτε θελει η ''κοζα νοστρα'', των πολιτικων πραγματων, ''αγοραζει'' και πουλαει, ''εμεις'' ποτε θ'αποφασισουμε να τους...............
Χαιρετισματα στον Βασιλη...
Τασούλα εύχομαι από καρδιάς ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Kapten,Καλο Πασχα...Υγεια....ΠΡΟΣΕΧΕ..να μας επιστρεψεις γερος....
Δημητρη, καλημερα........εμεις απλως μετα τον ανεψιο, αλλαξαμε 'σταση' για τον νεο βιαστη.............μου φαινεται πως το 'απολαμβανουμε''
Τασούλα καλησπέρα.Ξέρεις τώρα τι με πιάνει και μένα με την ανοχή που δείχνουμε.Πόσο πολύ με πειράζει αυτή η απάθεια, η αναμονή, αλλά τα πράγματα δεν γίνονται έτσι εύκολα.Είναι αλήθεια ότι έχει χαθεί χρόνος, είναι αλήθεια και αν θες, ότι το κόμμα εκείνο που έχει την ευθύνη και τον ιστορικό ρόλο να καθοδηγήσει την εργατική τάξη παρά τις όποιες δυσκολίες, θα μπορούσε ίσως να έχει παίξει τον ρόλο του ποιο αποφασιστικά και ποιο αποτελεσματικά.Δεν είναι εύκολο, οι μηχανισμοί τους είναι "τελευταίας τεχνολογίας" "υπεραυτόματοι μηχανισμοί δεν τους προλαβαίνεις.
Είναι μεγάλη ευθύνη να κατεβάσεις τον κόσμο ανοχύρωτο μπροστά στα "τανκς"και την υπεροπλία τους,με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ξαναλέω υπεύθυνη, ιστορικά υπεύθυνη, είναι η πρωτοπορία της εργατικής τάξης.Αν δεν παίξει αυτόν τον ρόλο, ακυρώνει την ίδια της την θεωρία,τις ίδιες τις αρχές της.
Πίστεψέ με, δεν γίνεται από πουθενά αλλού να αντιμετωπιστεί αυτή η κρίση, παρά μόνον από την πρωτοπορία της εργατικής τάξης και το κόμμα της. Θυμάσαι τότε με τον Μίκη τι σου έλεγα;Θυμάσαι και ξέρεις, ότι είμαι υπέρ του ότι σήμερα και κάτω από αυτές τις συνθήκες, επιβάλλεται να συνυπαρξουμε με όλο το φάσμα των Αριστερών δυνάμεων,, των αντικαπιταλιστικών, αντιιμπεριαλιστικών.Όχι των γιαλαντζί αριστερών τάχα μου δερβίσιδων, των συνοδοιπόρων του ΠΑΣΟΚ και της Αστικής τάξης.
Με ποια προϋπόθεση όμως.Με την προϋπόθεση, ότι είμαστε σε θέση να πείσουμε και να εμπνεύσουμε τις μάζες των εργαζομένων, για τον πολιτικό αγώνα.Με την λογική ότι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και έτσι στην πορεία των καθημερινών αγώνων θα αναπτύξουμε την ταξική τους συνείδηση, ώστε να μπορούν να ερμεινεύουν και να απορρίπτουν τον Οπορτουνισμό και όποιον επιβουλεύεται τους αγώνες και που είναι συνοδοιπόρος του ταξικού εχθρού των εργαζομένων.
Να μπορέσει να γίνει κατανοητό ότι μέσα στα πλαίσια του καπιταλιστικού συστήματος, ριζικές αλλαγές για τους εργαζόμενους και τον λαό, δεν μπορούν να υπάρξουν.Και τούτο γιατί η κρίση δεν οφείλεται στην ανικανότητά τους, δεν οφείλεται στην κακή τους διαχείριση.Μήτε του ανιψιού μήτε του εγγονού,οφείλεται στις ίδιες τις γενεσιουργές συνθήκες του συστήματος ,είναι σύμφυτη η κρίση με το σύστημα.Είναι νομοτέλεια είναι αδιέξοδη.Άλλωστε αυτό επιβεβαιώνεται με την οικονομική κατάσταση στην όποια έχουν περιέλθει και οι άλλες χώρες της ΕΕ και όχι μόνον.
Για όλα αυτά όμως χρειάζεται οι άνθρωποι που καταλαβαίνουν να βάλουν πλάτη και αν θες να μιλήσουν να πουν τις ενστάσεις τους να ακούσουν και να ακουστούν να πιέσουν και να πιεστούν για να συμβάλλουν συμμετέχοντας αλλιώς θα μας φάει η γρίνια και ο ...Μπαμπούλας.
Διαφορετικά Τασούλα θα κατέβεις θα πάρουμε μια ντουντούκα σαν αυτήν που έχει πάρει ο αγανακτισμένος στο μπλοκ μου και θα πάρουμε παρέα τους δρόμους.
Αν δεν τον έχεις δει δες τον πρέπει να βγάλουμε τα ανάλογα και απαιτούμενα συμπεράσματα.
Καλό Σ/Κ
blackbedlam, καλημερα.
Αναφορικα με τον μοναχικο με την ντουντουκα, εχω κανει αναρτηση.
Συχαθηκα τον τροπο με τον οποιο το παρουσιασε ο 'ΓΕΛΟΤΟΠΟΙΟΣ' των Γερμανων ..........ταυτοχρονα ενοιωσα απεραντο θυμο αναμοικτο με απελπισια διαπιστωνοντας πως οι πολιτες προσπερνουσαν ......με σκυμενο κεφαλι.Κατι σαν συλλογικη ενοχη.................
Στο τελος μας βλεπω να γινομαστε τρεις...............καλο Σ/Κ φιλια στον ΔΩΡΟ σου..........
Δημοσίευση σχολίου