Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΙΔΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ

Διαβαζω    σε   διαφορα    μπλοκς   πως  τις   τελευταιες   ωρες   το   ΜΑΞΙΜΟΥ   μοιαζει  λιγακι  με   ΦΟΥΚΟΣΙΜΑ.
Επομενο   ειναι   ν'  αναζητουνται    ΙΔΑΝΙΚΟΙ   ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ  ,οι  παραπανω  εικονιζομενοι  πλεον  εχουν   ' προσβληθει ' η   παρουσια  τους   και  μονο   απομακρυνει   τους  πολιτες   απο  την  επικινδυνη    'ζωνη'   ................................εντος  ολιγου  θα  στολιζουν   τοιχους   παιδικων  δωματιων  ως   στοχοι   για  βελακια.
Οι   υπολοιποι    του  σωματος  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ  προφανως   γνωριζοντες   το  επικινδυνο   του  εγχειρηματος  να  'Σωσουμε  την  Ελλαδα''----λεγε  ΓΑΠ--αρνουνται  τον  ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ.
Απο  ' μακρια  κι   αλαργα'   να σωσουμε  τον  κ........ο   μας.
Υπαρχουν  μερικοι   βεβαια  ........που  επιθυμουν   μετα  μανιας  την  εισοδο   στα  ΑΝΆΚΤΟΡΑ  του  ΓΑΠ  .....................προκειμενου   ν' τελευτησουν   τον  βιο  μετα  του  ΗΓΕΜΟΝΟΣ...................οποια   ΘΥΣΙΑ.!!!!!!
Προκειται   για  ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΥΣ  ....τουλαχιστον   δεν   παραδειγματιζονται   απο  τον  'ΗΜΕΤΕΡΟ' ΦΕΟΥΔΑΡΧΗ  της  ΓΣΕΕ;;;;
Ειναι   περισσοτερο  απο  σιγουρο  πως  ο  τοπος  αυτος  και  τα  εκ.  των  οσων   δεν   διεκδικησαν μηδε  ψιχουλο  απο  την  πλουσια  τραπεζα   οσων  για  χρονια   δειπνουν   εις αυτην   θα  επιστρεψουν   σε  καταστασεις  της  δεκαετιας  του  ' 60  .......................ελπιζω  να  συνετισθουν   και  η   ψηφος  τους  την  επομενη  [ λιαν  συντομως  καθως  φαινεται ] να  ειναι  ψηφος   αυτογνωσιας.
Το   θεμα  των  ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ  ΟΜΟΛΟΓΩΝ   μας  τελειωσε............κανεις  ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ..........Ε, λοιπον   ας  μη  τους  χαρισουμε  [ πρασινους -γαλαζιους] για μια  ακομη  φορα   ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ............................ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...