Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στηρίζει τη θέση της ελληνικής κυβέρνησης
ότι δεν επιθυμεί την αναδιάρθρωση του χρέους της,
δήλωσε ο επικεφαλής του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος-Καν,
Με ταχυτητα που την ζηλεψε το ΦΩΣ το 1/2 του ΑΛΤΕΡ ΕΚΟ του ΓΑΠ[ αυτο με τα μαγουλακια για χαστουκια!!!!!] εσπευσε να κατακευραυνωσει τους ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ για την διαρροη υποβολιμαίων πληροφοριων. Ταυτοχρονα οι ' Δημοσιοι υπαλληλοι της Αθλιοτητας'' διαμορφωτες της κοινης γνωμης .......γραμματικοι των ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.... διαβεβαιωναν πως απο τα αρμοδιοτερα χειλη ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ το σχετικο σεναριο.
--Η πρωτη σκεψη που εκανα.......''το χαιρι μου'' ρε μανα τζαμπα ξόδεψες τοσα χρονια για να σπουδασω......''τις πολιτικες μου επιστημες ,μεσα''....
--Η δευτερη χειροτερη απο την πρωτη.......''μηπως χρειαζομαι ενα απο κεινα τα βραχιολακια με τα τσιπ, που φερουν οσοι πασχουν απο ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ'';;;;;;
Τι επαθαν τα Ελληνικα μου;;;;;;
Μονο εγω καταλαβα πως ο ''αγαπημενος'' μας πατερουλης ουδολως προεβει σε διαψευση, αντιθετα ' ενιψε τας χειρας του'';;;;;
--Μεχρι την στιγμη , που ειχα την ΕΥΤΥΧΙΑ βραδυ στην ΝΕΤ να παρακολουθησω τον ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ , να παιζει 'μονοτερμα' και σε αποστροφη του λογου του να
δηλωνει.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ!!!!!
ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ.
Η Ελληνικη Κυβερνηση δεν επιθυμει την αναδιαρθρωση του χρεους της
.ΓΙΟΥΠΙ. Αναβαλλεται η παραγγελια του '' βραχιολιου'' .
2 σχόλια:
χο χο χο
Γελα φιλε μου....το χρειαζομαστε..και ισως 'καπιοι περισσοτερο''!!!!!@@@@@
Χαιρομαι που σου προσφερα μια στιγμη γελιου.....
Δημοσίευση σχολίου