Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Γιναμε Κινα.............................

Ο  ΜΕΓΑΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ  ΤΗΣ  ΝΕΟΤΕΡΗΣ  ΕΛΛΑΔΑΣ, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης,κατα την παρουσια του  στην   τηλεοραση  [ τωρα  τελευταια  το  παει  πολυ το αθλημα ]  αναφερομενος  στην  ΠΕΡΙΦΗΜΗ  ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ  ΕΞΑΓΩΓΩΝ   ΔΗΛΩΣΕ.
  «αυτή την Ελλάδα πρέπει να ενισχύσουμε, την Ελλάδα της εξωστρέφειας, του δυναμισμού και των ανοιχτών συνόρων. Με την εθνική στρατηγική για τις εξαγωγές που καταρτίσαμε από κοινού με τους επιχειρηματίες και τα επιμέρους προγράμματα που ήδη υλοποιούμε, το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας στηρίζει και ενισχύει την εξωστρέφεια. Χάρη στην  ανοδική πορεία των εξαγωγών και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες πολιτικές που ακολουθούμε για την αναθέρμανση της αγοράς, η ελληνική οικονομία μπορεί να επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ακόμη και μέχρι το τέλος του 2011».
 Βεβαια   δεν  το  λεει  μονο  ο  Χρυσοχοιδης.........το  λεει  και  η  'ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ''  και  κει  καπου  μπαινω  στο δίλημμα......καλα  τον  Χρυσοχοιδη  να μη τον  πιστεψω.
Αλλα  την  ''τηλεοραση''  ;;;;;;;;;
--Μηπως   ηταν  προτιμοτερο   να  γνωριζαμε  λιγοτερα;;; μηπως   να  πιστευαμε  πως ' ετσι  ειναι  αφου   ετσι  το  λενε'';;;;;;;;
--Μηπως   με  τον τροπο  αυτο  θα   επαυα  να  επαναλαμβανω   τρεις  την  ωρα  ''το  κερατο  μου  μεσα'';;;;;;;;
Μαλιστα   ΥΠΟΥΡΓΕ  .......αυξηθηκαν   οι   ΕΞΑΓΩΓΕΣ.
Θα   περιμενα  μια   πληρη   εικονα..........Ας  πουμε   τα   ΕΙΔΗ   στα  οποια  εχουμε   αυξηση;;;;;
--Ενταξει   θα  το  πω  εγω........
1.  Αυξηση   εξαγωγων   στα  ΤΡΟΦΙΜΑ!!!!   22,9%
.2.  ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''στα   ΔΟΜΙΚΑ   ΥΛΙΚΑ  23,1%
3. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''στα   ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΆ  [ κρεατα ].
και   βεβαια   αυξηθηκαν.............ΝΤΑΓΚΑΛΑΚΙΑ    το  ''κερατο  μου''
--Οταν   περισσεουν   απο  την  Ελληνικη   Αγορα  ,καθως  η   Πιπερια  για '' γεμιστα''  εφθασε  στα 5,45  και  περιμενει   σαν   ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ    στο  ΡΑΦΙ  του μαναβη.......το  ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ  το  ΣΓΟΥΡΟ   1,20Ε    και    πεντε  κρεμμυδακια   1,5   ,προφανως  και  θα  ΞΕΝΙΤΕΥΘΟΥΝ!!!!!
--Τα    Δομικα   τι  να  τα  κανουμε!!!!  Εμεις   μαθαμε  να  ζουμε   με τα    ΜΠΑΖΑ!!!!!
--Τα  ΜΟΣΧΑΡΑΚΙΑ  !!!!!  Ε,  αφου  κοψαμε  το κοκκινο   κρεας  καθως   ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ   την  ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ   ΔΙΑΤΡΟΦΗ  ,  χαλαλι  των  ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΚΩΝ.......τους  χαριζουμε  τον  καρκινο!!!
Τωρα   θα  μου  πει  καποιος  πως  λογω  ''αδικαιολογιτης  οικονομικης  καταθλιψης'' λαλησα. καθως  δεν  συνυπολογιζω   τις   θεσεις  εργασιας!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το  ''κερατο  μου''  ποιες  θεσεις   εργασιας;;;;;; Οσα  δεν  μπορουμε  πλεον, οσα μας απαγορευουν  να   καταναλωσουμε   εξαγουν!!!!.......και  μαλιστα   με   ΑΤΟΜΙΚΕΣ   ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ! ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!!
--Μη   ξεχασω  και  την  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ   ΦΠΑ,  λογω  εξαγωγων...κι  εζησαν  ΑΥΤΟΙ  ΚΑΛΑ  και μεις   ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ.
Κ.  ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ    ..........................................το  ''κερατο  μου''  η   ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ   εχει  και  ορια.
Τουλαχιστον   οι  Κινεζοι  επεβαλαν   δια  ροπαλου  την  απαγορευση   διαφημισης,   πολυτελων  προιοντων  ,ακομη   και  τις  λεξεις  'υπεροχο''  ''μοναδικο''


ΦΑΤΕ   ΜΑΤΙΑ   ΨΑΡΙΑ.........ΠΕΡΙΔΡΟΜΟ

10 σχόλια:

grsail είπε...

Η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στην Κινέζικη οικονομία και στις οικονομίες της Δύσης (την Δυτική Οικονομία αν θέλεις) είναι διπλή:

(α) το χρήμα στην Κίνα το τυπώνουν Δημόσιες και ελεγχόμενες από την πολιτεία τράπεζες ενώ στην Δύση το χρήμα τυπώνεται μόνον από ιδιωτικές δηλαδή την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα – ECB στην ΕΕ και το λεγόμενο Federal Reserve System – FED στις ΗΠΑ, αμφότερα απολύτως _ιδιωτικοί_ μηχανισμοί.

(β) Οι πυλώνες στην οικονομική πολιτική της Κίνας είναι οι Εξαγωγές, οι Υποδομές (σχολεία, γέφυρες, κτήρια, τραίνα κλπ κλπ) και οι εσωτερικές επενδύσεις στην Βιομηχανοποίηση. Ο πυλώνας της Δυτικής Οικονομίας είναι η κατανάλωση.

Μακάρι λοιπόν να «είχαμε γίνει Κινέζοι» … αλλά που :-))
.

grsail είπε...

... και σήμερα ο Σαββίδης έχει ενδιαφέρον θέμα !

Unknown είπε...

Μονο που οι Κινεζοι αδυνατουν να γινουν κοινωνοι των οσων παραγουν και εξαγουν,......
αυτο σηματοδοτει η αναρτηση μου.

Unknown είπε...

Οσο για τις υποδομες η αλλως δημοσιες επενδυσεις.
2008-2010 μας εκαναν την παραχωρηση να χρησιμοποιησουμε πιστωσεις απο ΕΣΠΑ χωρις την υποχρεωση του 25% απο εθνικους πορους και ομως δεν προχωρησαμε..........επισης 18 μηνες τωρα δεν εχουν προβει σε καμια προσπαθεια επαναληψης αυτης της ευχερειας.
2010. Ενταγμενα εργα στην Περιφερεια Στερεας Ελλαδας, αξιας 149 δις.
Πληρωμες μεχρι σημερα......0,550!!!!Αν αυτο δεν ειναι πτωχευση !!!!

grsail είπε...

Δεν αδυνατούν καθόλου νομίζω.
Αν κοιτάξουμε τα βασικά οικονομικά μεγέθη και την άνοδο του βιοτικού επιπέδου τους τα τελευταία 20 χρόνια, τότε μάλλον μένουμε με το στόμα ανοιχτό !
Είναι, μου φαίνεται, περίπλοκο θέμα η Κίνα ... ίδωμεν.
.

grsail είπε...

Το ζήτημα της χαμηλής απορρόφησης διαθέσιμων κονδυλίων είναι κάτι που δεν μπόρεσα να το καταλάβω ποτέ.
Μου φαίνεται πολύ μυστήριο όσο και απίστευτο ! (εκτός αν συμβαίνει κάτι που δεν γνωρίζω) ...
.

Unknown είπε...

Σημερα αποφευγουν [σχεδον δεν το σκεπτονται καν] να πληρωσουν τις οφειλες των ΔΗΜ.ΕΡΓΩΝ. καθως θα εμφανιζαν μεγαλυτερες δαπανες.....ακριβως για τον ιδιο λογο που δεν πληρωνουν εφ' απαξ,προμηθευτες κλπ.
Παγια τακτικη χρονων, ιδιαιτερα στα μεγαλα εργα, μετα την διεξαγωγη της δημοπρασιας αρχιζει το παιχνιδι των ενστασεων προκειμενου να δοθει το εργο στον ημετερο......οσο κι αν σου φαινεται περιεργο μπορει να περασουν και δυο χρονια !!!!!πολλες φορες μαλιστα χανονται και οι πιστωσεις.
Το θλιβερο και αισχρο ειναι πως πολλοι που κριθηκαν μειοδοτες ευχονται κατι παρομοιο ..........[μη σου φαινεται παραλογο] καθως λαμβανουν αποζημιωση για την εγγυητικη που εχουν καταθεσει.
Αερα ''παρα' που λενε στο χωριο μου.
Αυτα κι αλλα πολλα.....κι ακομη δεν τους κρεμασαμε!!!!
Θα μου πεις τι κανουν οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!!!!
Εχουν να μεγαλωσουν παιδια.....και δεν ειναι ολοι τρελοι!!!

blackbedlam είπε...

Τασούλα η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά για να μας.....φασκελώσει.
Όσο για μένα και για συμπαράσταση στην φιλενάδα μου:"το κέρατό μου"

Unknown είπε...

Χαρα καλημερα.
Λυπαμαι γι' αυτο που θα πω.Ας μη θεωρηθει για κανενα λογο ''ρατσιστικο'.
Μηπως οι πολεις που γνωριζαμε...Κοκκινια,Δραπετσωνα,Περιστερι.
-Τριανδρια, Τουμπα, Καλαμαρια,Βαρνα κλπ.......
εχουν γεμισει απο ξυπασμενους....νεοελληνες;;;;
Μηπως ζουμε εναν ατυπο ΕΜΦΥΛΙΟ;;;
Οι Αγορες το φως ---οι Εργαζομενοι το σκοτος!!!!

blackbedlam είπε...

Τασούλα, νομίζω ότι θα αδικήσουμε τους κατοίκους αυτών των πόλεων αν τους χαρακτηρίσουμε ξιπασμένους Νεοέλληνες.

Ρωτάει η φίλη Τασούλα σε ένα σχόλιο της :

"Μήπως οι πόλεις που γνωρίζαμε ..Κοκκινιά,Δραπετσώνα,Περιστέρι.

Τριανδρία,Τούμπα,Καλαμαριά,Βάρνα κτλ...έχουν γεμίσει ξυπασμένους νεοέλληνες......

Πρέπει κανείς να κάνει μια έρευνα σε αυτές τις πόλεις για να καταλήξει σε συμπεράσματα για την κοινωνικοταξική τους διάρθρωση.
Τα παρακάτω στοιχεία αφορούν την Νίκαια Κοκκινιά Κορυδαλλό
Κάτοικοι: 210.000

Στην Κοκκινιά ζει το : 53%. Στον Ρέντη ζει το: 8,5% Στον Κορυδαλλό ζει το: 38,5%

Το 75% των κατοίκων του συνολικού πληθυσμού είναι μισθωτοί
Η κοινονικοταξική διάρθρωση είναι:

Έως 30 ετών το: 38%

Γυναίκες το 51%

Οικονομικά ενεργοί το: 41%

Οικο/κα ενεργές γυναίκες 36,7%

Μισθωτοί το 75%

Από αυτούς απασχολούνται

Στο εμπόριο το 21%

Βιομηχανικοί εργάτες το 24%
Στον επισιτισμό το 5%
Δημόσια και τοπική αυτοδ. 10,2%
Εργοδότες και αυτοαπασχολούμενοι με προσωπικό το 10,5%
Αυτοαπασχολούμενοι χωρίς προσωπικό είναι το 8,6%
Και ένα μεγάλο μέρος απασχολείται στις μεταφορές.

Υπάρχει συγκέντρωση μεταναστών πάνω από 30.000

Δεν μπορεί κανείς με αυτά τα στοιχεία παρά να κατατάξει αυτές τις περιοχές στις εργατουπόλεις.
Εργατουπόλεις αντιμέτωπες με όλα τα προβλήματα που επιφέρει η κρίση.
Ήδη ένα μεγάλο μέρος των καταστημάτων στους δύο κεντρικούς δρόμους της Νίκαιας, έχουν βάλει λουκέτο.Λουκέτο έχουν βάλει και πολλές μικρές βιοτεχνίες.
Η εικόνα στους δύο αυτούς δρόμους με τα πολλά κλειστά μαγαζιά, είναι θλιβερή.
Οι περισσότερες από όσες μέχρι στιγμής επιβιώνουν, πλέον δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις ανελαστικές υποχρεώσεις τους, είτε προς τον ΟΑΕΕ, είτε με τα δάνεια, αλλά ακόμα και με το ρεύμα ή το ενοίκιο τους, με άμεση προοπτική να βάλουν λουκέτο και αυτές,
Οι προοπτικές για τους κατοίκους είναι χωρίς μέλλον τρομακτικές ! Και δεν είναι τρόπος του λέγειν.
Όταν όμως μιλάμε για μια πόλη σαν την Νίκαια, μια πόλη με αγωνιστικές παραδόσεις,με Αριστερές καταβολές μην πω Κομμουνιστικές,τότε οι προσδοκίες που μπορεί να έχει κανείς πόρο απέχουν από τις αντιδράσεις του λαού της πόλης και αυτό κανείς, απαιτείται να το ερμηνεύσει αν θέλει βέβαια να παρέμβει.
Τι είναι αυτό που κάνει τους κατοίκους αυτών των πόλεων να μην αντιστέκονται;
Αυτή είναι μια μεγάλη κουβέντα,που απαιτεί επιστημονική ανάλυση και που θα πρέπει να πάρει υπ΄όψη της, τόσο τους μηχανισμούς της εξουσίας, όσο και την πολύπαθη ιστορία της.
Πάντως πίστεψέ με, δεν είναι οι κάτοικοι αυτών των πόλεων ξιπασμένοι και αν υιοθετούσαμε αυτό το συμπέρασμα, θα οδηγούμασταν σε λάθος εκτιμήσεις σε λάθος αποφάσεις, σε λαθεμένες τακτικές.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...