Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑ ΚΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΑΝΙΣΤΌΡΗΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΡΓΥΡΏΝΗΤΟΥΣ
Να σαι καλα Παντελη ν ' αντεχεις
Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
2 σχόλια:
ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!
ΑΦΗΣΕ ΕΠΟΧΗ!
ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ!
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΜΙΜΗΣΗ!!!
ΦΕΥΓΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ
ΚΑΙ ΦΤΩΧΑΙΝΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΗΡΩΙΣΜΩΝ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ...
Χριστοδουλε, καλησπερα.
'ΚΛΑΨΕ ΧΩΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ''
Δημοσίευση σχολίου