Σάββατο 2 Απριλίου 2011

ΥΒΡΙΣ.......................

Το τελευται χτυπημα του ....κλικ

ΦΩΤΕΙΝΟΥ   ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ             
..........και  πως  λυνεται  το  ελλεμμα  ευαισθησιας  της  ΔΩΡΕΑΣ  ΟΡΓΑΝΩΝ.!!!!
Πως  εν  ολιγοις   θα  γινουμε  100%,  Ευρωπαιοι!!!!!
Πολυ  απλο........δια  της  εις '' ΑΤΟΠΟΝ  ΕΠΑΓΩΓΗΣ.''

4 σχόλια:

αστυάνακτας είπε...

καλημέρα Τασούλα.... :)

Unknown είπε...

Καλως τονε!!!!
Ελπιζω να εισαι καλα.Προ δυο μηνων ειχα δεχθει μια επιθεση στο ΜΠΛΟΚ και εχασα ολο το Αρχειο.
Χαιρομαι που σας ξαναβρισκω.....ευχομαι να βρεθουμε συντομα και στους ''μπαξεδες΄΄....εκτος κι αν μας παρασυρει η Ανοιξη και αφησουμε τον αγωνα για τις κρυες μερες του ΧΕΙΜΩΝΑ.

lampidona είπε...

Tασουλα μου,νομιζω οτι ολοι την ανοιξη εχουμε αναγκη φετος.... ποσα ν' αντεξουμε? Εγω παντως την εχω σιγουρα αναγκη! Φιλια πολλα πολλα!!!

Unknown είπε...

Καλησπερα, ΛΑΜΠΙΔΟΝΑ μου.
Μολις την ανακαληψα. Βγηκα 8.30 μ.μ στη βεραντα και ο κηπος ειχε γεμισει αρωμα απο πασχαλια και βιολετες.!!!!!!!
'Ομορφη μικρη πατριδα '' που λεει και ο ποιητης.
Καλο βραδυ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...