ΝΕΟ - ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ
Δανείζομαι λιγες γραμμες απο κειμενο του + Βασιλη Ραφαηλιδη
''Οι ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ που φευγουν, συνηθως επανερχονται σα ΝΕΟΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ , στις περισσοτερες περιπτωσεις ΕΠΙΣΗΜΑ καλεσμενοι απο τον ''κυριαρχο λαο'' [ συμφωνα με τους ντοπιους ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ] της ελευθερης πλεον χωρας, η ελευθερια της οποιας συνισταται κυριως στο να ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ .........αυτον που θα την εκμεταλλευθει. Αλλωστε αλλο να σε βιαζουν και αλλο να καθεσαι να σε βιασουν.
Στην πρωτη , για να σε ' πηδησουν'' σε βαζουν απο κατω [ 1945, Ετεροδικία '50, ......] στη δευτερη για να σε ''πηδησουν'' σε βαζουν απο πανω , κανοντας σε ετσι να νοιωθεις λευτερος , αφου εχεις την ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ των κινησεων.. Αλλα το σημαντικο δεν ειναι η πρωτοβουλια στις κινησεις , ειναι οι ΙΔΙΕΣ οι κινησεις.........................Το παν λοιπον στην Νεοαποικιοκρατια ειναι, να νοιωθεις ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ ακομη κι οταν δεν εισαι.........................
--Οταν αυτοι που προσφερονται να σε βοηθησουν ειναι υπερ το δεον πολλοι , δυο τινα μπορει να συμβαινουν . Ειτε ν' αυξηθηκαν ξαφνικα τα Φιλανθρωπα αισθηματα σ' εναν κοσμο που στηριζει την προκοπη του στην ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ, ειτε οι Ελεημονες προσπαθουν ελεοντας σε να ελεησουν τον εαυτο τους., προσδοκωντας ανταλλαγματα εν ευθετω χρονο.
Επι του προκειμενου προκειται για επικερδη επενδυση''
Σχ. Τα εντος παρενθεσεως σχολιασμοι μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου