Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Ειμαστε Κιμπαριδες ...................

Τι  να  σου  κανω  ΤΡΙΣΕ   αν  γνωριζες  το  παρακατω  ισως  θα  ειχαμε  τελειωσει  νωριτερα!!!



Ορεινες    Ιστοριες.Καπου  στα  χωρια  των  Αγραφων.
''Τα   χωρια  οπου  ζουν  οι   κουμπαροι  ενα  τσιγαρο  δρομος.  Ο  Γιανν'ς  λεβεντς  , γλεντοκοπς  εχει   οικονομικο  προβλημα.......γυριζ   σπιτ.....να  σ' πω  κυρα......για  κειν' του  χρεους   λεου  να  παου   στουν  κουμπαρ  τουν   Νικλακη   τουτς   εχ'  τουν  τροπουν  του,  καλο  πδι , θα  μας  σμπαρασταθει.   
Αι  σειρ' Γιανν  μ  κι  ας  μας  λειπθει  η  Θεους.''
Με  το  που  εχει  πεσει   ο  ηλιος   ο  Γιαννης   βρισκεται   στο  σπιτι  του  Νικολακι.
Ο  Νικολακης   νοικοκυρης   ανθρωπος  [ και  λιγο  σφιχτος ]  πινει  τον  καφε  με το  τσιπουρακι  διπλα   στο  τζακι.
σιγα   που  θα  καν' πλουσιο  τουν   καφετζη]
Καλως  τον  , καλως  σας  βρηκα,  καφες-τσιπουρο...κι  ολα  τα  πρεπουμενα.
''Ξερς   κουμπαρεμ   Νκλακη,  το  και  το....κι   σκεφθκα  τι  διαουλ   θα  μ' βοηθεις....για  κανα   δυου  μηνς.....''
Ο   Νικολακης   τιμαει  την  κουμπαρια  και  διαβεβαιωνει  τον   Γιαννη  πως  θα  τον  εξυπηρετησει.
Ενα   βαρος  εφυγε  απο  το  στηθος  του  Γιαννη  και  ξαλαφρωμενος  αναβει  τσιγαρο.
Λεγοντας  κουβεντες  περασε  η   ωρα , σκοτεινιασε........σηκωνεται  να  φυγει  ο  Γιαννης  ........σηκωνεται  και  ο  Νικολακης   .........
''Ξερς   κουμπαρμ  Γιανν,  αλλξα  σκεψ!!!!!!! Πριν  λιγου  δα  νας   αναψ  τσιγαρου..διπλα  στ  τζακ, φουτια   να  ψεις   αρνι , κι  συ  ξοδεψ  σπιρτου......'' 


2 σχόλια:

Χρήστος Γ. είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ!!!

Unknown είπε...

Χριστο, ευχαριστω.
Ευχαριστω που με θυμασαι

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...