Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Οι Ισλανδοι ''ετρωγαν βελανιδια';;;;

ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ από τους Ισλανδούς με 58%! κλικ




 Η Ισλανδία δεν πληρώνει! Οι Βίκινγκς με ένα εντυπωσιακό 58% λένε και πάλι ΟΧΙ αρνούμενοι να ξεχρεώσουν τους τζογαδόρους Ολλανδούς και Αγγλους που "επένδυσαν" σε μοντέρνα δομημένα χρηματοοικονομικά προιόντα, παίζοντας σε τρεις ιδ.τράπεζες πολλές φορές το Ισλανδικό ΑΕΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...