Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Αυτος με το ΚΑΝΟ κι οι αλλοι στον Σταυρο ............


Δεν πάει πουθενά χωρίς το κανό του! 

 Αυτη  την  φωτογραφια  να  τη   ΘΥΜΆΣΤΕ!!!! 

[Μη μου πειτε  μετα  πως  δεν  λειτουργησε  το  ΑΛΕΡ  για  το  ΤΣΟΥΝΑΜΙ] 


Το σκάφος του λιμενικού δένει στο λιμάνι της Υδρας με το κατακίτρινο κανό του πρωθυπουργού
Το σκάφος του λιμενικού δένει στο λιμάνι της Υδρας με το κατακίτρινο κανό του πρωθυπουργού
[Ρε  παιδια.......με   το   δικο  μου  τι  γινεται;;;;;;  ξυλαρμενιζει  μεσοπελαγα......εγω  σας  πληρωνω!!!]
Οι θαμώνες στα ουζερί της παραλίας βλέπουν το κατακίτρινο κανό και... καταλαβαίνουν
Οι θαμώνες στα ουζερί της παραλίας βλέπουν το κατακίτρινο κανό και... καταλαβαίνουν 

Εγω   βλεπω  κατι  καθισματα  μονο!!!!!!!!!!!!Αν   υπηρχαν   θαμωνες  επρεπε  ν'  αποσυρθουν''  τα  καθισματα!!!!!!!!!!!! 
ΥΓ.  Με   κοκκινο  δικα  μου

2 σχόλια:

bilsot είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!!!
Σε περιμένω και στο άλλο μου blog
http://bilsot1.blogspot.com/
με σχόλια και κριτική
(αυστηρή παρακαλώ!!!)
Βασίλης.

Unknown είπε...

Να εισαι καλα Βασιλη....αποδεχομαι με χαρα την προσκληση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...