Αυτη την φωτογραφια να τη ΘΥΜΆΣΤΕ!!!!
[Μη μου πειτε μετα πως δεν λειτουργησε το ΑΛΕΡ για το ΤΣΟΥΝΑΜΙ]

Το σκάφος του λιμενικού δένει στο λιμάνι της Υδρας με το κατακίτρινο κανό του πρωθυπουργού

Οι θαμώνες στα ουζερί της παραλίας βλέπουν το κατακίτρινο κανό και... καταλαβαίνουν

Εγω βλεπω κατι καθισματα μονο!!!!!!!!!!!!Αν υπηρχαν θαμωνες επρεπε ν' αποσυρθουν'' τα καθισματα!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. Με κοκκινο δικα μου
ΥΓ. Με κοκκινο δικα μου
2 σχόλια:
Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!!!
Σε περιμένω και στο άλλο μου blog
http://bilsot1.blogspot.com/
με σχόλια και κριτική
(αυστηρή παρακαλώ!!!)
Βασίλης.
Να εισαι καλα Βασιλη....αποδεχομαι με χαρα την προσκληση
Δημοσίευση σχολίου