Αχ Ελλάδα τα όνειρά μας υποθήκη τα κρατάς, σ' αγορές τα δειγματίζεις κι όσο-όσο τα πουλάς..." Ε, ΣΥ ......ΑΝ ΠΡΟΦΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ, Σ' ΕΠΝΙΞΕ ΚΙ' ΟΛΑ
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012
Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012
Καλην Ημεραν Αρχοντες.........αλλως πως Καλαντα
..μια ιστορια που ερχεται απο μακρια,.
ΣΑΤΟΥΡΝΑΛΙΑ κατα τους Ρωμαιους.
Read more: http://daphnechronopoulou.blogspot.com/
**** Κι αφου ηταν μια γιορτη αφιερωμενη εστω και υποκριτικα στον -υπηρετη, δουλο, απελευθερο--πως φθασαμε να χαιρετιζουμε πρωι-πρωι, η μεσανυχτα παραμονης Χριστουγεννων, τους ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ;;;
''Ξυπνα Αφεντη του σπιτιου''.........
''Καλην ημεραν αρχοντες...''';;;;;;;;;
''Καλη σου μερα Αφεντη με την κυρα''!!!!!!
Ποσο περιεργα, φωτεινη και ταυτοχρονα τοσο σκοτεινη η εποχη του Βυζαντιου;;;;!!!!!
Κολακευουμε τους Αρχοντες, τους προυχοντες, τους κοτσαμπασιδες, μια ζωη και το εμπαιδωνουμε γενιες τωρα, εστω και ασυνειδητα, αναμενοντας καποτε ν' ακουσουμε στην πορτα μας το ''ΞΥΠΝΑ ΑΦΕΝΤΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ'' , να γινουμε ΑΦΕΝΤΕΣ στη θεση του ΑΦΕΝΤΗ.....με ο,τι αυτο συνεπαγεται!!!
Δεν προτεινω καταργηση του εθιμου, τα χαρουμενα ματακια των παιδιων ειναι ισως το καλυτερο δωρο ολου του χρονου......αλλα να, δεν θα ταν προτιμοτερο το .................
''Καλην ημερα φιλοι μου''........μια σκεψη κανω και την μοιραζομαι.........αλλωστε για την μελαγχολια των Χριστουγεννων δεν κατορθωσαν χρονια τωρα να ανακαλυψουν το φαρμακο!!!
ΣΑΤΟΥΡΝΑΛΙΑ κατα τους Ρωμαιους.
Ήταν
μέρες αργίας· οι καθημερινές δουλειές σταματούσαν, τα σχολεία και τα
δικαστήρια έκλειναν, οι πόλεμοι αναβάλλονταν, οι απαγορεύσεις και οι
ποινές αναστέλλονταν. Κι επειδή ο Κρόνος προστατεύει εκείνους που
μοχθούν, ήταν οι μέρες που ο αφέντης
υπηρετούσε
τελετουργικά και σέρβιρε
στο τραπέζι το δούλο, όπως και οι μεγάλοι τους μικρούς, σε μιά επίδειξη
ταπεινότητας, αλτρουισμού κι αλληλεγγύης που σήμερα θα τη λέγαμε
"χριστιανική".
Οι
συνήθειες επιβίωσαν μέχρι σήμερα στα έθιμα των Χριστουγέννων και της
Πρωτοχρονιάς, στα κάλαντα των παιδιών ή στα πράσινα στεφάνια και τα δώρα
που ανταλλάζουμε. Τις συναντάμε ακόμα και στον Άγιο Βασίλη, το Σάντα
Κλάους, που η σημερινή μορφή του είναι κατασκεύασμα της CocaCola αλλά
τον κόκκινο μυτερό του σκούφο τον φοράει από την αρχαιότητα.
. Είναι ο
"πίλος", των απελεύθερων σκλάβων που τον
φορούσε για μιά μέρα ο
αυτοκράτωρ σε ένδειξη ταπεινότητος όταν στα Σατουρνάλια άλλαζαν οι
ρόλοι.
Read more: http://daphnechronopoulou.blogspot.com/
**** Κι αφου ηταν μια γιορτη αφιερωμενη εστω και υποκριτικα στον -υπηρετη, δουλο, απελευθερο--πως φθασαμε να χαιρετιζουμε πρωι-πρωι, η μεσανυχτα παραμονης Χριστουγεννων, τους ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ;;;
''Ξυπνα Αφεντη του σπιτιου''.........
''Καλην ημεραν αρχοντες...''';;;;;;;;;
''Καλη σου μερα Αφεντη με την κυρα''!!!!!!
Ποσο περιεργα, φωτεινη και ταυτοχρονα τοσο σκοτεινη η εποχη του Βυζαντιου;;;;!!!!!
Κολακευουμε τους Αρχοντες, τους προυχοντες, τους κοτσαμπασιδες, μια ζωη και το εμπαιδωνουμε γενιες τωρα, εστω και ασυνειδητα, αναμενοντας καποτε ν' ακουσουμε στην πορτα μας το ''ΞΥΠΝΑ ΑΦΕΝΤΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ'' , να γινουμε ΑΦΕΝΤΕΣ στη θεση του ΑΦΕΝΤΗ.....με ο,τι αυτο συνεπαγεται!!!
Δεν προτεινω καταργηση του εθιμου, τα χαρουμενα ματακια των παιδιων ειναι ισως το καλυτερο δωρο ολου του χρονου......αλλα να, δεν θα ταν προτιμοτερο το .................
''Καλην ημερα φιλοι μου''........μια σκεψη κανω και την μοιραζομαι.........αλλωστε για την μελαγχολια των Χριστουγεννων δεν κατορθωσαν χρονια τωρα να ανακαλυψουν το φαρμακο!!!
Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012
Καθοριζουμε την μοιρα μας.
Οταν, αποδεχεσαι πως ο εχθρος σου ειναι ανικητος, εισαι χαμενος απο χερι.
Οταν, ξεκινας για πολεμο με την σιγουρια οτι δεν θα γυρισεις ζωντανος, ετοιμασε τα κολυβα προτού αναχωρησεις.
Οταν, προσκυνας τον πασα , ετοιμασου να σου παρει το κεφαλι.
Οταν, σου παιρνουν το ψωμι απο το στόμα , ετοιμασου να σου στερησουν το νερο.
Οταν , σου κλεβουν το παρελθον σου [ κοπους -ιδρωτα-στερησεις] ετοιμασου να σου πουν πως δεν τα διαφυλαξες.
Θα μπορουσα να παραθεσω πολλα ΟΤΑΝ!!! εν τουτοις οι γραμμες αυτες δεν στοχευουν σε διδαχη μητε αποτελουν συνεπεια εφεσης [ μακραν εμου] προς ''διδακτισμο '' και ως εκ τουτου δεν επεκτεινομαι.
Απλως , βλεποντας την αθλιοτητα της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ που εδινε ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ στη ΒΟΥΛΗ , με την βραβευση των ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΝΙΚΩΝ ενοιωσα την αναγκη να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ προς τους ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ, οσο κι αν αυτο ακουγεται ΄΄περιεργο'' ''ανατρεπτικο'' για καποιους κομφορμιστες ακομη και ''υβρις '
-Οταν η ενισχυση προς τα Σωματαεια των ειναι ανυπαρκτη
Οταν, η επιτυχια του καθενος ειναι καθαρα προσωπικος αγωνας
Οταν ενας ''πρωθυπουργισκος'' αλαζόνας και αμετροεπης εχει γονατισει με θεατρινιστικο τροπο μπρος στο καροτσι ενος αναπηρου υποσχομενος πως θα εχουν αμεριστη την προσοχη της πολιτειας.' και ........
την επομενη ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ του ΔΕΝΔΙΑ χτυπουν τα ''ιδια αναπηρικα καροτσακια'' επειδη διαδηλωναν για ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.........
Κι ομως με την ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ στην ΦΙΕΣΤΑ με σκηνικο τ' ''ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ'' τους εδωσαν αλλοθι υπαρξης....τοτε εχω δικαιωμα ν' αναλογιζομαι πως ο τοπος αυτος ειναι ΑΞΙΟΣ της ΜΟΙΡΑΣ του.
Καμια διαδηλωση δεν θα ειχε μητε θα εχει την δυναμικη της ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ , που χαθηκε με το ν' ΑΡΝΗθΟΥΝ τον ρολο της ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ των ΑΘΛΙΩΝ..
Οταν, ξεκινας για πολεμο με την σιγουρια οτι δεν θα γυρισεις ζωντανος, ετοιμασε τα κολυβα προτού αναχωρησεις.
Οταν, προσκυνας τον πασα , ετοιμασου να σου παρει το κεφαλι.
Οταν, σου παιρνουν το ψωμι απο το στόμα , ετοιμασου να σου στερησουν το νερο.
Οταν , σου κλεβουν το παρελθον σου [ κοπους -ιδρωτα-στερησεις] ετοιμασου να σου πουν πως δεν τα διαφυλαξες.
Θα μπορουσα να παραθεσω πολλα ΟΤΑΝ!!! εν τουτοις οι γραμμες αυτες δεν στοχευουν σε διδαχη μητε αποτελουν συνεπεια εφεσης [ μακραν εμου] προς ''διδακτισμο '' και ως εκ τουτου δεν επεκτεινομαι.
Απλως , βλεποντας την αθλιοτητα της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ που εδινε ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ στη ΒΟΥΛΗ , με την βραβευση των ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΝΙΚΩΝ ενοιωσα την αναγκη να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ προς τους ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ, οσο κι αν αυτο ακουγεται ΄΄περιεργο'' ''ανατρεπτικο'' για καποιους κομφορμιστες ακομη και ''υβρις '
-Οταν η ενισχυση προς τα Σωματαεια των ειναι ανυπαρκτη
Οταν, η επιτυχια του καθενος ειναι καθαρα προσωπικος αγωνας
Οταν ενας ''πρωθυπουργισκος'' αλαζόνας και αμετροεπης εχει γονατισει με θεατρινιστικο τροπο μπρος στο καροτσι ενος αναπηρου υποσχομενος πως θα εχουν αμεριστη την προσοχη της πολιτειας.' και ........
την επομενη ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ του ΔΕΝΔΙΑ χτυπουν τα ''ιδια αναπηρικα καροτσακια'' επειδη διαδηλωναν για ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.........
Κι ομως με την ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ στην ΦΙΕΣΤΑ με σκηνικο τ' ''ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ'' τους εδωσαν αλλοθι υπαρξης....τοτε εχω δικαιωμα ν' αναλογιζομαι πως ο τοπος αυτος ειναι ΑΞΙΟΣ της ΜΟΙΡΑΣ του.
Καμια διαδηλωση δεν θα ειχε μητε θα εχει την δυναμικη της ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ , που χαθηκε με το ν' ΑΡΝΗθΟΥΝ τον ρολο της ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ των ΑΘΛΙΩΝ..
Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012
Ολοι τους ηταν ηρωες.
Εχασαν την ζωη τους στα καμινια της ΛΑΡΚΟ......[ξεχαστηκαν]
Εχασαν την ζωη τους στα ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ.......[ ποιος τους θυμαται;;]
Εχασε την ζωη του καθαριζοντας τους υαλοπινακες ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ [ ηταν ενοικιαζομενος εργαζομενος.......λησμονηθηκε ]
Ξεχασαμε τις .....................ΚΟΥΝΕΒΕΣ............
ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ [ ναι πεντε χιλιαδες αυτοκτονιες] Ειχαν λεει το ψυχικο υποστρωμα ......ησαν αδυναμοι........
Εχασαν την ΖΩΗ τους στην ΑΣΦΑΛΤΟ οι '' ΗΡΩΕΣ'' [ετσι τους αποκαλεσαν ] οι ΕΚΑΒΗΤΕΣ της ΚΡΗΤΗΣ.......
Κι ομως δεν ειχαν επιλεξει να γινουν '' ΗΡΩΕΣ.'',ειχαν προαναγγειλει το τελος τους, καθημερινα ταξιδευαν καβαλα στον ΧΑΡΟ!!!!
--Δεν ειχαν φρενα
-Δεν ειχαν λαδια
-Δεν ειχαν λαστιχα.........................
Ενας ΑΘΛΙΟΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΙΣΚΟΣ μεσα στην Βουλη μετεφερε τα Συλλυπητηρια μιας ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Κι ομως δεν ακουσθηκε αυτο που θα περιμεναν εκατομμυρια Ελληνων, εστω μια φωνη που θα του ζητουσε να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!!!
Και ολοι εμεις, βαδιζουμε στο αγνωστο , παραμενοντας ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.....διδοντας το αλλοθι να μας γνωριζουν...να γραφουν ιστορια χωρις εμας
Δεν εχω απαντηση, για το τιμημα που πρεπει να πληρωσω προκειμενου να τους αποδειξω πως δεν ειμαι δεδομενη ,
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ πως αυτοι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ........δεν αποζητω να γινω ΗΡΩΑΣ.....!!!!
Εχασαν την ζωη τους στα ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ.......[ ποιος τους θυμαται;;]
Εχασε την ζωη του καθαριζοντας τους υαλοπινακες ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ [ ηταν ενοικιαζομενος εργαζομενος.......λησμονηθηκε ]
Ξεχασαμε τις .....................ΚΟΥΝΕΒΕΣ............
ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ [ ναι πεντε χιλιαδες αυτοκτονιες] Ειχαν λεει το ψυχικο υποστρωμα ......ησαν αδυναμοι........
Εχασαν την ΖΩΗ τους στην ΑΣΦΑΛΤΟ οι '' ΗΡΩΕΣ'' [ετσι τους αποκαλεσαν ] οι ΕΚΑΒΗΤΕΣ της ΚΡΗΤΗΣ.......
Κι ομως δεν ειχαν επιλεξει να γινουν '' ΗΡΩΕΣ.'',ειχαν προαναγγειλει το τελος τους, καθημερινα ταξιδευαν καβαλα στον ΧΑΡΟ!!!!
--Δεν ειχαν φρενα
-Δεν ειχαν λαδια
-Δεν ειχαν λαστιχα.........................
Ενας ΑΘΛΙΟΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΙΣΚΟΣ μεσα στην Βουλη μετεφερε τα Συλλυπητηρια μιας ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Κι ομως δεν ακουσθηκε αυτο που θα περιμεναν εκατομμυρια Ελληνων, εστω μια φωνη που θα του ζητουσε να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ!!!
Και ολοι εμεις, βαδιζουμε στο αγνωστο , παραμενοντας ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.....διδοντας το αλλοθι να μας γνωριζουν...να γραφουν ιστορια χωρις εμας
Δεν εχω απαντηση, για το τιμημα που πρεπει να πληρωσω προκειμενου να τους αποδειξω πως δεν ειμαι δεδομενη ,
ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ πως αυτοι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ........δεν αποζητω να γινω ΗΡΩΑΣ.....!!!!
Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012
5 Νοεμβριου 2012 !!!!
Αποψε καποιοι φιλοι, γνωστοι θα σου πουν.
--Τι την θελεις την Απεργια αυριο φιλε;;; Εισαι για τετοια, νοικοκυρης ανθρωπος;;; Ασε που κινδυνευεις , ΜΑΤ, ΨΕΚΑΣΜΟΙ!!!
Ενταξει , καταλαβαινω και γω.....υπαρχουν ανθρωποι που πεινουν που δεν εχουν στεγη, παιδια που λιποθυμουν , ανθρωποι που θα παγωσουν τον χειμωνα, φαρμακα δεν υπαρχουν τα χρηματα που παιρνουμε δεν φθανουν να βγαλουμε τον μηνα, αλλα ΑΠΕΡΓΙΑ;;;
Μηπως φτες εσυ;;;
Ρε, παιδακι μου δεν βλεπεις πως τα μετρα ειναι δεδομενα;;;Τι μπορουμε να κανουμε;;
Ασε που κινδυνευουμε ,αν δεν παρουμε την δοση.........δεν εχεις αυτια, δεν ακους τι λενε, ;
....................;
Ειμαι σιγουρη, πως γυριζοντας σπιτι θα εισαι θολωμενος, βαρυθυμος, δεν εισαι αναλγητος εισαι ενας απ' αυτους που αυριο θα βρισκονται στους δρομους.
Θα κοιταξεις τα παιδια σου και θα σκεφθεις , πως τουλαχιστον εχεις δουλεια και δεν πεινατε, τι θα γινει αν θελει ευκαιρια τ' αφεντικο για να σε διωξει;;;.
Μηπως να δηλωνες ασθενια;;; Οχι δεν μπορεις να το κανεις....το ξερω δεν εισαι δειλος, φοβισμενος εισαι.
Σε παρακαλω, σκεψου.
--Στον πολεμο αυτον που λεγεται οικονομικος και για τον οποιο δεν φταις, φταινε αυτοι που σε φοβεριζουν, αυτοι που δημιουργησαν τις συνθηκες εμφανισης του φασισμου στον τοπο, πρεπει να συναντηθουμε απεναντι τους ολοι μαζι.
--Δεν μπορεις ν' αδιαφορησεις στο σημερα εκατομμυριων Ελληνων που θα ειναι το δικο σου αυριο....και σιγουρα χειροτερο.
--Ετσι, μας θελουν κυνικους και τον ενα απεναντι στον αλλον.
--Εστω κι αν δεν σ' ακουμπησει η εξαθλιωση η πεινα η αναγκη για φαρμακα......θα νοιωθεις ησυχος.....με τοση πολιτικη αλητεια , υπκρισια , κακοηθεια, και κοινωνικη εκμεταλλευση,;;;
Αυριο σε περιμενουν στο σταυροδρομι, να εισαι κει.....
Κι, οσο για κεινο το ''Ασε που κινδυνευουμε ,αν δεν παρουμε την δοση'' υπαρχει μια απαντηση.
--Δεν ειμαστε ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ......οπαδοι της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ..
Μη ξεχνας , σε περιμενουν.......
--Τι την θελεις την Απεργια αυριο φιλε;;; Εισαι για τετοια, νοικοκυρης ανθρωπος;;; Ασε που κινδυνευεις , ΜΑΤ, ΨΕΚΑΣΜΟΙ!!!
Ενταξει , καταλαβαινω και γω.....υπαρχουν ανθρωποι που πεινουν που δεν εχουν στεγη, παιδια που λιποθυμουν , ανθρωποι που θα παγωσουν τον χειμωνα, φαρμακα δεν υπαρχουν τα χρηματα που παιρνουμε δεν φθανουν να βγαλουμε τον μηνα, αλλα ΑΠΕΡΓΙΑ;;;
Μηπως φτες εσυ;;;
Ρε, παιδακι μου δεν βλεπεις πως τα μετρα ειναι δεδομενα;;;Τι μπορουμε να κανουμε;;
Ασε που κινδυνευουμε ,αν δεν παρουμε την δοση.........δεν εχεις αυτια, δεν ακους τι λενε, ;
....................;
Ειμαι σιγουρη, πως γυριζοντας σπιτι θα εισαι θολωμενος, βαρυθυμος, δεν εισαι αναλγητος εισαι ενας απ' αυτους που αυριο θα βρισκονται στους δρομους.
Θα κοιταξεις τα παιδια σου και θα σκεφθεις , πως τουλαχιστον εχεις δουλεια και δεν πεινατε, τι θα γινει αν θελει ευκαιρια τ' αφεντικο για να σε διωξει;;;.
Μηπως να δηλωνες ασθενια;;; Οχι δεν μπορεις να το κανεις....το ξερω δεν εισαι δειλος, φοβισμενος εισαι.
Σε παρακαλω, σκεψου.
--Στον πολεμο αυτον που λεγεται οικονομικος και για τον οποιο δεν φταις, φταινε αυτοι που σε φοβεριζουν, αυτοι που δημιουργησαν τις συνθηκες εμφανισης του φασισμου στον τοπο, πρεπει να συναντηθουμε απεναντι τους ολοι μαζι.
--Δεν μπορεις ν' αδιαφορησεις στο σημερα εκατομμυριων Ελληνων που θα ειναι το δικο σου αυριο....και σιγουρα χειροτερο.
--Ετσι, μας θελουν κυνικους και τον ενα απεναντι στον αλλον.
--Εστω κι αν δεν σ' ακουμπησει η εξαθλιωση η πεινα η αναγκη για φαρμακα......θα νοιωθεις ησυχος.....με τοση πολιτικη αλητεια , υπκρισια , κακοηθεια, και κοινωνικη εκμεταλλευση,;;;
Αυριο σε περιμενουν στο σταυροδρομι, να εισαι κει.....
Κι, οσο για κεινο το ''Ασε που κινδυνευουμε ,αν δεν παρουμε την δοση'' υπαρχει μια απαντηση.
--Δεν ειμαστε ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ......οπαδοι της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ..
Μη ξεχνας , σε περιμενουν.......
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
Γιατι το Γκριζο ειναι Χειροτερο του Μαυρου;;;;
.Οταν .......
-η αυξηση του φορου πετρελαιου,[ μονιμη ] προβαλλεται ως αλλοθι για την παταξη της λαθραιας κινησης του, ενω δεν υπαρχει προθεση συλληψης των γνωστων διακινητων.
-η μειωση των μισθων προβαλλεται ως αλλοθι για την μειωση της ανεργειας, την ωρα που επιφερει βαθιά υφεση..με αποτελεσμα την μειωση της ζητησης και η πτωχευση του κρατους ειναι αναποφευκτη.
-οι Τραπεζες απο οικονομικα ιδρυματα , εχουν μετατραπει σε χρηματοπιστωτικοι μοχλοι των κερδοσκοπων, ενω προσπαθουν να σε πεισουν πως πρεπει να πληρωσεις την ''χασουρα τους'' για το καλο σου!!!
--η απωληση εργαζομενων προβαλλεται ως αναγκαια για την αναπτυξη, και οχι για την αυξηση των κερδων των εργοδοτων.........
--η μειωση των ασφαλιστικων εισφορων των εργοδοτων, αυξανει την ανταγωνιστικοτητα, ενω υποκρυπτει πως η συνταξη σου εχει τροχιοδρομηθει στα 500Ε
--η συγχωνευση των Νοσηλευτικων Ιδρυματων προβαλλεται ως αλλοθι προσφορας ποιοτικης περιθαλψης, γνωστου οντως πως οδευουμε στην σχεδον πληρη Ιδιωτικοποιηση της υγειας και παραχωρηση, κτηριακων εγκαταστασεων και εξοπλισμού [ενοικιαση] σε Ασφαλιστικες Εταιρειες.
--η πωληση των Κρατικων Λαχειων [ το προοιον θα διατεθει εξ ολοκληρου στον μηχανισμο αποπληρωμης των δανειων] θα εξαφανισει τελειως το κοινωνικο κρατος, [ παιδικοι σταθμοι, ορφανοτροφεία, και λοιπα ιδρυματα χρονιως πασχονταν] στηριζοταν στα εσοδα των Κρατικων Λαχειων [ σιγουρα δεν το γνωριζετε οι περισσοτεροι]..
--το ανοιγμα ηδη ανοιχτων επαγγελματων ,παρουσιαζεται ως μειωση του κοστους ζωης λογω ανταγωνισμου, ενω περιμενουν την εισοδο στην αγορα ολιγοπωλεια.
--η παρδαλη κατασταση που βρισκεται στην εξουσια χαρακτηριζεται ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!
--το δικαιωμα στην ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ χαρακτηριζεται ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΑΚΡΑ...
-- η Χ.Α......νεο κομμα!!!!!;;;;;;;;
--η μεταδοση γεγονοτων απο την κατεχομενη Δημοσια τηλεοραση, ΠΑΡΑΒΑΣΗ δημοσιογραφικης ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
--η δημιουργια στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δ/νσης Προστασιας του ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ [καποτε τα λεγαν ΤΕΑ ]
Οταν η ανταλλαγη της καθε βλακειας στο χαος της εικονικης πραγματικοτητας, θεωρειται ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ .....................
.........................................τοτε ζουμε στη ζωνη του ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ ..........Η ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!!!!!!!!!
-η αυξηση του φορου πετρελαιου,[ μονιμη ] προβαλλεται ως αλλοθι για την παταξη της λαθραιας κινησης του, ενω δεν υπαρχει προθεση συλληψης των γνωστων διακινητων.
-η μειωση των μισθων προβαλλεται ως αλλοθι για την μειωση της ανεργειας, την ωρα που επιφερει βαθιά υφεση..με αποτελεσμα την μειωση της ζητησης και η πτωχευση του κρατους ειναι αναποφευκτη.
-οι Τραπεζες απο οικονομικα ιδρυματα , εχουν μετατραπει σε χρηματοπιστωτικοι μοχλοι των κερδοσκοπων, ενω προσπαθουν να σε πεισουν πως πρεπει να πληρωσεις την ''χασουρα τους'' για το καλο σου!!!
--η απωληση εργαζομενων προβαλλεται ως αναγκαια για την αναπτυξη, και οχι για την αυξηση των κερδων των εργοδοτων.........
--η μειωση των ασφαλιστικων εισφορων των εργοδοτων, αυξανει την ανταγωνιστικοτητα, ενω υποκρυπτει πως η συνταξη σου εχει τροχιοδρομηθει στα 500Ε
--η συγχωνευση των Νοσηλευτικων Ιδρυματων προβαλλεται ως αλλοθι προσφορας ποιοτικης περιθαλψης, γνωστου οντως πως οδευουμε στην σχεδον πληρη Ιδιωτικοποιηση της υγειας και παραχωρηση, κτηριακων εγκαταστασεων και εξοπλισμού [ενοικιαση] σε Ασφαλιστικες Εταιρειες.
--η πωληση των Κρατικων Λαχειων [ το προοιον θα διατεθει εξ ολοκληρου στον μηχανισμο αποπληρωμης των δανειων] θα εξαφανισει τελειως το κοινωνικο κρατος, [ παιδικοι σταθμοι, ορφανοτροφεία, και λοιπα ιδρυματα χρονιως πασχονταν] στηριζοταν στα εσοδα των Κρατικων Λαχειων [ σιγουρα δεν το γνωριζετε οι περισσοτεροι]..
--το ανοιγμα ηδη ανοιχτων επαγγελματων ,παρουσιαζεται ως μειωση του κοστους ζωης λογω ανταγωνισμου, ενω περιμενουν την εισοδο στην αγορα ολιγοπωλεια.
--η παρδαλη κατασταση που βρισκεται στην εξουσια χαρακτηριζεται ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!
--το δικαιωμα στην ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ χαρακτηριζεται ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΑΚΡΑ...
-- η Χ.Α......νεο κομμα!!!!!;;;;;;;;
--η μεταδοση γεγονοτων απο την κατεχομενη Δημοσια τηλεοραση, ΠΑΡΑΒΑΣΗ δημοσιογραφικης ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
--η δημιουργια στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δ/νσης Προστασιας του ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ [καποτε τα λεγαν ΤΕΑ ]
Οταν η ανταλλαγη της καθε βλακειας στο χαος της εικονικης πραγματικοτητας, θεωρειται ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ .....................
.........................................τοτε ζουμε στη ζωνη του ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ ..........Η ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!!!!!!!!!
Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012
Νεοπλασματα.......
Για τον μεγαλο Δασκαλο Αλεξανδρο Σβωλο, εχουν πει πως, η προσωπικη του ΑΡΕΤΗ σταθηκε εμποδιο στο να ωφελησει τον τοπο τουτο οσο επρεπε.
Γιατι, για να υλοποιησεις τις αρετες σου, χρειαζονται καποια ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ο Σβωλος δεν ΕΙΧΕ!!!
Τα σημερινα νεοπλασματα του ΒΕΝΤΕΤΙΣΜΟΥ με τις συγχρονες δυναμεις της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ --δημοσιες σχεσεις--με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ......εκμεταλλευομενα την αγνοια του λαου και την αναγκη δικαιωσης του ,προεβαλαν τον εαυτουλη τους μεσα απο καποια αχλυ αντιστασεως και πετυχαν να ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΟΥΝ στην πολιτικη ζωη του τοπου, και μαλιστα τον ανωτερο χωρο αυτης, στην ΒΟΥΛΗ ως βουλευτες καθως και σε ζωτικα κεντρα λειψης αποφασεων.
Ο Βεντετισμος, δικην ιου , δολιοφθειρει την κοινοβουλευτικη Δημοκρατια. καθως οι εκφραστες της θελησης του πολιτη θεωρουν πλεον τον εαυτο τους μια ΙΕΡΗ ΚΑΣΤΑ!!!!
Αμνημονες αποκοπηκαν οικιοθελως απο το σωμα [λαο] που τους ανεδειξε.
Η ανυπαρκτη σχεση τους με ΜΟΡΦΩΣΗ........τους στερησε την γνωση των λογων του ΝΙΤΣΕ.
''Αλοιμονο στον ανθρωπο που ζει και αποστηρωνει την οσφρηση του απο την βρωμα. Για να μη πεθανεις απο την διψα πρεπει να μαθεις να πινεις απ' ολα τα ποτηρια.Για να μεινεις καθαρος πρεπει να συνηθισεις να πλενεσαι με ακαθαρτο νερο''
--Αποτελεσμα, αποθρασυμενοι σημερα και αμετανοητοι να ενσπειρουν τον φοβο .......
ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!
Ο Παλαιοκομματισμος παρων!!!!
Πως γινεται να πεινασει ενας λαος πεινασμενος;;;;; που 400.000 παιδια υποσιτιζονται;;;;ενας λαος που τον προτρεπουν να τρωει ληγμενα;;;;;
Κι ενω εκατομμυρια Ελληνες ζουν εικοσι τεσσερεις ωρες σε ερεβωδη νυχτα ο ΑΡΡΙΒΙΣΜΟΣ τους συνεχιζει να προκαλλει.
ΡΑΜΠΑΓΑΔΕΣ[ ελευθερη μεταφραση ,παλιανθρωποι] που ΑΣΥΣΤΟΛΑ συνεχιζουν να εμφανιζονται ως οι μοναδικοι ΣΩΤΗΡΕΣ, με νεες προτασεις με βιαση να πλασαρισθουν και παλι στον Δημοσιο ΒΙΟ!!!
Ευχομαι να πηραμε το μαθημα μας, προκειμενου ν' αποκωδικοποιουμε λογια και υοποσχεσεις.
Ν' αντισταθουμε στο τηγανισμα του μυαλου μας απο τους κραχτες που καθημερινα εισχωρουν στα σπιτια μας.
Να ξεπερασουμε το ΣΟΚ, που εφερε τον θυμο, την οργη για να καταληξει στην απαθεια που πολλες φορες εμφανιζεται στους ευρισκομενους στον προθαλαμο της ηλεκτρικης καρεκλας.
.
Γιατι, για να υλοποιησεις τις αρετες σου, χρειαζονται καποια ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ο Σβωλος δεν ΕΙΧΕ!!!
Τα σημερινα νεοπλασματα του ΒΕΝΤΕΤΙΣΜΟΥ με τις συγχρονες δυναμεις της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ --δημοσιες σχεσεις--με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ......εκμεταλλευομενα την αγνοια του λαου και την αναγκη δικαιωσης του ,προεβαλαν τον εαυτουλη τους μεσα απο καποια αχλυ αντιστασεως και πετυχαν να ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΟΥΝ στην πολιτικη ζωη του τοπου, και μαλιστα τον ανωτερο χωρο αυτης, στην ΒΟΥΛΗ ως βουλευτες καθως και σε ζωτικα κεντρα λειψης αποφασεων.
Ο Βεντετισμος, δικην ιου , δολιοφθειρει την κοινοβουλευτικη Δημοκρατια. καθως οι εκφραστες της θελησης του πολιτη θεωρουν πλεον τον εαυτο τους μια ΙΕΡΗ ΚΑΣΤΑ!!!!
Αμνημονες αποκοπηκαν οικιοθελως απο το σωμα [λαο] που τους ανεδειξε.
Η ανυπαρκτη σχεση τους με ΜΟΡΦΩΣΗ........τους στερησε την γνωση των λογων του ΝΙΤΣΕ.
''Αλοιμονο στον ανθρωπο που ζει και αποστηρωνει την οσφρηση του απο την βρωμα. Για να μη πεθανεις απο την διψα πρεπει να μαθεις να πινεις απ' ολα τα ποτηρια.Για να μεινεις καθαρος πρεπει να συνηθισεις να πλενεσαι με ακαθαρτο νερο''
--Αποτελεσμα, αποθρασυμενοι σημερα και αμετανοητοι να ενσπειρουν τον φοβο .......
ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!
Ο Παλαιοκομματισμος παρων!!!!
Πως γινεται να πεινασει ενας λαος πεινασμενος;;;;; που 400.000 παιδια υποσιτιζονται;;;;ενας λαος που τον προτρεπουν να τρωει ληγμενα;;;;;
Κι ενω εκατομμυρια Ελληνες ζουν εικοσι τεσσερεις ωρες σε ερεβωδη νυχτα ο ΑΡΡΙΒΙΣΜΟΣ τους συνεχιζει να προκαλλει.
ΡΑΜΠΑΓΑΔΕΣ[ ελευθερη μεταφραση ,παλιανθρωποι] που ΑΣΥΣΤΟΛΑ συνεχιζουν να εμφανιζονται ως οι μοναδικοι ΣΩΤΗΡΕΣ, με νεες προτασεις με βιαση να πλασαρισθουν και παλι στον Δημοσιο ΒΙΟ!!!
Ευχομαι να πηραμε το μαθημα μας, προκειμενου ν' αποκωδικοποιουμε λογια και υοποσχεσεις.
Ν' αντισταθουμε στο τηγανισμα του μυαλου μας απο τους κραχτες που καθημερινα εισχωρουν στα σπιτια μας.
Να ξεπερασουμε το ΣΟΚ, που εφερε τον θυμο, την οργη για να καταληξει στην απαθεια που πολλες φορες εμφανιζεται στους ευρισκομενους στον προθαλαμο της ηλεκτρικης καρεκλας.
.
Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012
Θελει αρετη...και τολμη η αληθεια...
Εγκληματα που αναζητουν ΤΕΡΤΣΕΤΗΔΕΣ.....κλικ
ΤΑ 9 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ
ΤΑ 9 ΘΑΝΑΣΙΜΑ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ
Της Μαρίας
Νεγρεπόντη-Δελιβάνη
17.08.2012
Τώρα, που οδεύουμε ολοταχώς προς
άτακτη χρεοκοπία, τώρα που η αδράνεια των κυβερνήσεών μας έδωσε το δικαίωμα στους
εταίρους μας-κυρίως, στους Γερμανούς-να τολμούν
να ομιλούν περί του ότι θα «μας πετάξουν από το ευρώ», τώρα που η
Ελλάδα από το ένα ως το άλλο άκρο
της αιμορραγεί και καταρρέει, τώρα που οποιασδήποτε μορφής αναδιάρθρωση ή
αναδιαπραγμάτευση του χρέους δεν έχει πια νόημα, τώρα που ότι κτίσαμε
στα
60 τελευταία χρόνια έχει γκρεμιστεί και
η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό έχει αμαυρωθεί, ας καταμετρήσουμε
ποια δικά μας, ποια ασυγχώρητα εγκλήματά μας οδήγησαν
τη χώρα και το λαό της σ’ αυτό το οικτρό
αποτέλεσμα:
Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012
Εγω μια Αριστερη...........
..........υποκλεινομαι σε εναν ΕΝΘΕΟ ΙΕΡΑΡΧΗ................................................................
μακραν των ΜΑΥΡΟΦΟΡΩΝ της Ιερας Συνοδου.......και των ΜΑΣΚΑΡΑΔΩΝ του ''ναου'' της Δημοκρατιας!!!!
Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού
Επιστολή Αποστ. Παύλου προς Γαλάτες
Κεφάλαιο 3, στίχος 28
2. όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες για γνώση του Θεού
3. όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις σαν χριστιανοί
Κεφάλαιο 3, στίχος 28
Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος
«…χρέος των Ορθοδόξων είναι, αντλώντας από τον πλούτο της παραδόσεως, των βιωμάτων και των αρχών της Ορθοδοξίας, να συμμετέχουν στην οικουμενική προσπάθεια αναζήτησης των ενδεδειγμένων λύσεων προς μια παγκόσμια κοινωνία αγάπης….»
Μελετώντας την Καινή Διαθήκη, και
συγκεκριμένα τόσο τα τέσσερα Ευαγγέλια όσο και τις Πράξεις των Αποστόλων
αλλά και τις επιστολές, βλέπουμε την πρωτοπορία των ιδεών που αποπνέει
και τη διαχρονικότητα των αντιλήψεων που υποστηρίζει. Χαρακτηριστικό
παράδειγμα είναι τα προαναφερόμενα εδάφια . Μέσα σε μια εποχή έντονων
φυλετικών, πολιτιστικών, κοινωνικών και οικονομικών διακρίσεων (1ος μ.Χ.
αιώνας ) η Καινή Διαθήκη υποστηρίζει απόψεις έντονα ανατρεπτικές και
ρηξικέλευθες για την εποχή της συγγραφής της.
Ο
Χριστός μέσα από την προφορική του διδασκαλία και το κείμενο της Καινής
Διαθήκης άλλαξε τα δεδομένα, τις προτεραιότητες και τις παγιωμένες
αντιλήψεις και διακήρυξε ότι :
1. όλοι είναι ίσοι απέναντι στο Θεό2. όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες για γνώση του Θεού
3. όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις σαν χριστιανοί
Κατάργησε, δηλαδή, τις διαχωριστικές γραμμές που υπήρχαν ανάμεσα σε
διαφορετικούς πολιτισμούς, πληθυσμιακές και κοινωνικές ομάδες και που
αφορούσαν διαφορετικές γλώσσες, θρησκείες, ηθικές αρχές, ήθη και έθιμα,
πολιτικά συστήματα και κοινωνικές προκαταλήψεις. Όλα αυτά βρήκαν πεδίο
εφαρμογής μέσα στις πρώτες κοινότητες των χριστιανών, στις
μετονομαζόμενες αργότερα «εκκλησίες».
Προσπαθώντας να συνδέσουμε το παρελθόν με το παρόν θα διαπιστώσουμε ότι :
Ο σεβασμός, και η αποδοχή κάθε διαφορετικότητας είναι οι
απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπορέσει το κάθε άτομο να φτάσει στην
αυτοπραγμάτωσή του, να καταφέρει δηλαδή να ικανοποιεί τις ανάγκες του
και να είναι ευχαριστημένο με τον εαυτό του, αλλά παράλληλα να
συμμετέχει δημιουργικά και γόνιμα στην προσπάθεια για αναβάθμισης της
κοινωνίας συνεισφέροντας με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και
αλληλεπιδρώντας με τους σημαντικούς «άλλους».
Συνοψίζοντας
- Ως Χριστιανοί δεχόμαστε τον ξένο και το μετανάστη σαν ευλογία και σαν δώρο Θεού, που μας δίνει ευκαιρία υπηρεσίας και αγάπης Xριστού.
- Aναγνωρίζουμε ότι όλοι έχουμε πλαστεί σαν εικόνα του Θεού και έχουμε τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα για ζωή, εργασία, ελευθερία, σκέψη και έκφραση.
- Πιστεύουμε ότι το Eυαγγέλιο, που εμπνέει τη λατρεία και διαμορφώνει την ζωή καταδικάζει το ρατσισμό και τις φυλετικές διακρίσεις και απαιτεί τη δικαιοσύνη για τα θύματα του ρατσισμού και των διακρίσεων.
- Συμπαραστεκόμαστε στον πόνο και στη θλίψη των θυμάτων των διακρίσεων και στεκόμαστε ο καθένας με τον τρόπο του μαζί τους και κοντά τους.
- Yποστηρίζουμε τη δημιουργία διορθωτικών αντιρατσιστικών θεσμών όπου είναι αναγκαίο στην κοινωνία μας και υποστηρίζουμε όσους εργάζονται για την αλλαγή της νοοτροπίας μας προς την κατεύθυνση της ισότητας και της αποδοχής του ξένου.
- Tέλος, προσευχόμαστε οι εκκλησίες να καλωσορίζουν ανθρώπους από κάθε φυλή, χρώμα και εθνικότητα, οι οποίοι θα συμμετέχουν πλήρως χωρίς καμιά διάκριση στη ζωή των κοινωνιών και θα αξιοποιούνται για τη δόξα του Θεού και το καλό των ανθρώπων
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
Δημοσιογραφία πλυντήριο και ο ρόλος της Ολγας Τρέμη
Αναρτήθηκε από giorgis σε 06/09/2012 – 22:30Χωρίς σχόλια
Του Κώστα Βαξεβάνη – HOT DOCΠριν από χρόνια η λέξη «διαπλοκή» απέδιδε σε γενικές γραμμές τη σχέση συμφερόντων που υπάρχουν μεταξύ πολιτικών, επιχειρηματιών και Μέσων Ενημέρωσης. Σήμερα η διαπλοκή είναι ένας ξεπερασμένος όρος. Οι παλιοί πρωταγωνιστές του, με τα χρόνια, αποτέλεσαν ένα κλειστό σύστημα εξουσίας, το οποίο δεν διαπλέκεται απλώς για να κερδίζει, αλλά θεσμοθετεί τη διαφθορά με νόμους, την αυθαιρεσία του με πολιτικές αποφάσεις και την εξουσία του με την σιωπή. Δεν είναι η εξουσία πια που εξυπηρετεί τη διαπλοκή, αλλά η διαπλοκή που είναι εξουσία.
Στο σύστημα αυτό τα Μέσα Ενημέρωσης αποτελούν βασικό κρίκο. Όταν μιλάμε λοιπόν για χρηματισμό των δημοσιογράφων, δεν μιλάμε για τον διεφθαρμένο που ανοίγει το ένα χέρι για να γράψει με το άλλο «δυο καλές κουβέντες». Μιλάμε κυρίως για έναν εκμαυλισμό που διαστέλλει συνειδήσεις, που παρουσιάζει και παγιώνει το ανήθικο ως αναγκαίο. Ποτέ άλλοτε σε αυτή τη χώρα το «νόμιμο» δεν ήταν σε τόσο μεγάλη αντιδιαστολή με το «ηθικό». Συνεχώς παράγεται μια νομιμότητα που αντιστρατεύεται και τη λογική και την ηθική. Οι δημοσιογράφοι -κάποιοι δημοσιογράφοι- δεν εξυπηρετούν την εξουσία, αλλά είναι τμήμα της. Τμήμα μιας ελίτ που εξουσιάζει. Και που για να τη διατηρήσουν μπορεί να κάνουν αυτό που παλιά έλεγε ο Κακαουνάκης: «Να σκοτώσουν και τη μάνα τους». Πόσο μάλλον να πουν κάποια ψέματα.
Το χειρότερο είναι πως δεν αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως διεφθαρμένο, αλλά ως έναν επιχειρηματία που κάνει μια δουλειά και είναι νόμιμος αφού κόβει τιμολόγια. Εκατομμύρια μαύρου χρήματος διακινούνται προς δημοσιογράφους και νομιμοποιούνται μέσα από εταιρίες «παροχής υπηρεσιών», «διαμόρφωσης προφίλ», «επικοινωνιακής στρατηγικής» και άλλα πολλά αόριστα. Δημοσιογράφοι αναλαμβάνουν το ξέπλυμα τραπεζών, επιχειρήσεων, επιχειρηματιών, σκανδάλων, και πληρώνονται μέσω διαφήμισης σε εφημερίδες και (πλέον) sites, κόβοντας τιμολόγιο για «επικοινωνιακή πολιτική». Αν τους πεις πως είναι ανήθικο, θα σου απαντήσουν πως είναι νόμιμο.
Δύο εταιρίες στην Ελλάδα ανέλαβαν με τη βοήθεια δημοσιογράφων να προωθήσουν την «αναγκαιότητα του μνημονίου». Η αμοιβή τους είναι μέσω κάποιας εταιρίας και κάποιας αόριστης, μη μετρήσιμης, παροχής υπηρεσιών. Μπορεί απλώς να εμφανίζονται πως διοργάνωσαν μια εκδήλωση. Και να σου ζητάνε και τα ρέστα που δεν τους δίνεις το δικαίωμα να συμπληρώσουν το εισόδημα τους. Το σύνολο σχεδόν των ελληνικών ΜΜΕ δεν έγραψε το παραμικρό για τις αποκαλύψεις για την Πειραιώς από το Hot Doc και το Reuters. Αντίθετα είχαν ύμνους για την εξαγορά της ΑΤΕ από την Πειραιώς, δίπλα ακριβώς στις ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις.
Την περίοδο που ξέσπασε το σκάνδαλο της SIEMENS στη Γερμανία, οι ελληνικές εφημερίδες γέμισαν με διαφημίσεις της γερμανικής εταιρίας αντί για αποκαλύψεις. Το ίδιο έγινε και με το σκάνδαλο VODAFONE- υποκλοπές. Ο μεγαλύτερος εκμαυλιστής είναι η κυβέρνηση μέσω των κρατικών διαφημίσεων. Η Ελλάδα είναι η χώρα που έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία, επί υπουργίας Θόδωρου Ρουσόπουλου, μια εφημερίδα που πουλούσε 28ο φύλλα να πουλά διαφήμιση έναντι ι,5 εκατομμυρίου ευρώ, όταν οι πρώτες εφημερίδες με 300.000 πωλήσεις έπαιρναν πολύ λιγότερο. Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα δεν ανθεί ούτε η δημοσιογραφία ούτε η αλήθεια. Αναπτύσσονται το ψέμα και οι εκβιασμοί, το δεύτερο νοσηρό παράγωγο. Ένας από τους λόγους που μαζί με τη δημοσιογραφία καταρρέει και η διαφήμιση είναι αυτός. Η διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε ως μέσο χρηματισμού και χειραγώγησης. Και όπως είναι γνωστό, «όταν τρώνε, δεν μιλάνε».
Πλυντήριο Siemens
Αν
κάποιος υποθέσει πως το σκάνδαλο της SIEMENS στην Ελλάδα μπορεί να
αποδοθεί με νούμερα, μάλλον κάνει λάθος. Το μέγεθος του σκανδάλου και η
διαφθορά έχουν πιο απλά μέτρα. Κυρίως το θράσος και την φυσικότητα με
την οποία χρηματίστηκαν όσοι χρηματίστηκαν. Όταν ένας υπουργός
παραλαμβάνει μαύρη σακούλα στον δρόμο, ένας άλλος μετράει τη μίζα μέσα
στο γραφείο τού Χριστοφοράκου και ένας δημοσιογράφος κάνει παραλαβή
μισθού χωρίς να βγει καν από το αμάξι του στο πάρκινγκ της SIEMENS, τότε
ναι, καταλαβαίνεις τι μέγεθος είχε το σκάνδαλο. Αλλά σκάνδαλο, ποιο
σκάνδαλο; Ακόμη κι αν υπήρξε, σίγουρα δεν έχει το μέγεθος που
πιστεύουμε, υποστηρίζουν δημοσιογράφοι στα τηλεπαράθυρα. Αυτά από τα
οποία αυτοκτόνησε η αξιοπιστία του επαγγέλματος στπ διάρκεια του
σκανδάλου.Τον Νοέμβριο του 2006, οι γερμανικές αρχές οδήγησαν στην ανάκριση δύο υψηλόβαθμα στελέχη της SIEMENS, τους Κουτσενρόιτερ και Σίκατζεκ, υπεύθυνους για τα «μαύρα ταμεία» της επιχείρησης. Ο γερμανικός κολοσσός είχε προχωρήσει σε χρηματισμό πολιτικών, κρατικών λειτουργών και δημοσιογράφων σε ολόκληρο τον κόσμο για να εξασφαλίσει συμβόλαια ι,3 δισ. ευρώ. Η Ελλάδα ήταν στον κατάλογο της διαφθοράς, όπως άλλωστε και για την άλλη γερμανική εταιρία HDW, που είχε αναλάβει την πώληση υποβρυχίων στην Ελλάδα. Όσα προέκυψαν από τη γερμανική δικογραφία ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα. Μια βεντάλια από υπεράκτιες εταιρίες και μια ομάδα από έλληνες δικηγόρους, επιχειρηματίες και τραπεζίτες, σχετίζονταν με το μαύρο χρήμα της εταιρίας στην Ελλάδα.
Τα υπόγεια των κτιρίων 1702 και 1703 της Siemens στηνοδό Hofmannstrasse ήταν γεμάτα από έγγραφα που πιστοποιούσαν τις λεγόμενες «χρήσιμες δαπάνες», δηλαδή τις μυστικές πληρωμές μαύρου χρήματος. Στην Ελλάδα όμως, στα Μέσα Ενημέρωσης δεν υπάρχουν σχετικά ρεπορτάζ. Αντίθετα, τις ημέρες που κλονίζεται ο γερμανικός κολοσσός, οι ελληνικές εφημερίδες δημοσιεύουν άφθονες καταχωρήσεις της SIEMENS, που διαφημίζει την προσφορά της στην Ελλάδα επί δεκαετίες. Ο ελληνικός Τύπος, μπουκωμένος από το χρήμα των διαφημίσεων, μάλλον δεν μπορεί να μιλήσει ταυτόχρονα και για το σκάνδαλο.
Μαύρο χρήμα και λευκές περιστερές
Στις 31η Ιανουαρίου 2003, στο εστιατόριο Alter Wirt του Μονάχου, πέντε άντρες μιλάνε χαμηλόφωνα την ώρα που γευματίζουν. Ανάμεσα τους είναι δύο από τα πιο ισχυρά στελέχη της SIEMENS, οι Σίκατζεκ και Κουτσενρόιτερ, υπεύθυνοι των μαύρων ταμείων της επιχείρησης. Η συζήτηση τους ήταν μια από τις πιο εμπιστευτικές διαδικασίες στη λειτουργία της SIEMENS, αλλά έγινε γνωστή τρία χρόνια αργότερα, όταν η εισαγγελία του Μονάχου άρχισε να μπαίνει βαθιά στην υπόγεια λειτουργία της SIEMENS. Τα στελέχη της SIEMENS είχαν συναντηθεί για να συμφωνήσουν τον ασφαλή τρόπο διανομής των κονδυλίων χρηματισμού στο εξωτερικό. Έως το 1998 τα κονδύλια διαφθοράς για το εξωτερικό θεωρούνταν στη Γερμανία νόμιμα και μάλιστα δικαιολογούνταν στην εφορία. Ψηφίστηκε όμως νόμος που απαγόρευε στις γερμανικές εταιρίες να έχουν τέτοιες λειτουργίες. Έτσι η SIEMENS έπρεπε να βρει ασφαλή τρόπο για να χρημαρίζει. Μέχρι το 1998 έφευγαν χρήματα από προσωπικούς λογαριασμούς στελεχών της εταιρίας και κατέληγαν στους αποδέκτες.
Το σχέδιο που επεξεργάστηκε η ομάδα κρυφής λειτουργίας προέβλεπε πώς δημιουργούνται μια σειρά απά εταιρείες συμβούλων, οι οποίες θα κόβουν τιμολόγια για εικονική παροχή υπηρεσιών στη SIEMENS ή για παροχή έργου σε έργα που ήδη είχαν γίνει αλλά μεταχρονολογημένα. Αυτές οι εταιρίες συμβούλων πλήρωναν άλλες offshore εταιρίες, πάλι για παροχή συμβουλευτικού έργου, και αυτές με τη σειρά τους, μέσα από μια δαιδαλώδη διαδρομή, μετέφεραν χρήματα στους τελικούς αποδέκτες που δεν ήταν άλλοι από πολιτικούς, στελέχη επιχειρήσεων και δημοσιογράφους. Οι τελευταίοι είχαν τον ρόλο της διαμόρφωσης της θετικής εικόνας για τη SIEMENS της αποσιώπησης αρνητικών ειδήσεων την επιχείρηση.
Το μεγάλο πλυντήριο μαύρου χρήματος λειτουργούσε μια χαρά, αποδίδοντας ωσάν λευκές περιστερές διαφθορείς και διεφθαρμένους.
Η μέθοδος των τριών
Το 1996, το τιμόνι της SIEMENS στην Ελλάδα αναλαμβάνει ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, ο οποίος οργανώνει
ένα ισχυρό και προστατευμένο δίκτυο διακίνησης μαύρου χρήματος, πρώτα
στα δυο μεγάλα κόμματα και στη συνέχεια σε πρόσωπα. Επικεφαλής του δικτύου από το 2001 είναι ο πρώην Διευθυντής Τηλεπικοινωνιών της SIEMENS, Πρόδρομος Μαυρίδης.Το μαύρο χρήμα φτάνει με τρεις τρόπους στην Ελλάδα. Στο επίκεντρο της διακίνησης του μαύρου χρήματος είναι η Dreshner Bank. Η πρώτη μέθοδος είναι η πιο απλή, αλλά δεν μπορεί να επαναλαμβάνεται. Ο Μαυρίδης φαίνεται να παίρνει δάνειο από την τράπεζα στην Ελβετία με ενέχυρο τραπεζικούς λογαριασμούς εκεί. Στη συνέχεια κάνει ανάληψη του ποσού, ενώ η SIEMENS αποπληρώνει το δάνειο στην Ελβετία. Το 2002 φαίνεται με τον τρόπο αυτό να χρησιμοποιήθηκαν από τον Μαυρίδη 2 εκατομμύρια ευρώ.
Η δεύτερη μέθοδος φαίνεται να είχε τη συνδρομή πολιτικών παραγόντων. Με το επιχείρημα της ανάγκης επαναπατρισμού κεφαλαίων από το εξωτερικό, δόθηκε φορολογική αμνηστία. Μπορούσε κάποιος να φέρει κεφάλαια από το εξωτερικό, πληρώνοντας μόλις 3%, εξασφαλίζοντας πως δεν θα υπάρξει έλεγχος του πόθεν έσχες. Η SIEMENS έφερε με τον τρόπο αυτό μέσω Μαυρίδη 6 εκατομμύρια ευρώ το2005.
Η τρίτη μέθοδος ήταν πιο διαδεδομένη. Στέλεχος της Dreshner Bank έβρισκε με τη βοήθεια στελεχών ελληνικών τραπεζών Έλληνες οι οποίοι ήθελαν να βγάλουν λεφτά στο εξώτερικό από παράνομες δροστηριότητες αλλά δεν μπαρούσαν, γιατί οποιαδήποτε τραπεζική συναλλαγή υπήρχε πιθανότητα να ξεκινήσει έρευνα. Έτσι παρέδιδαν χρήματα στον Μαυρίδη, ο οποίος τα χρημοποιούσε για χρηματισμούς. Στη συνέχια η SIEMENS μέσω δύο ofshore εταιριών κατέθετε το αντίστοιχο ποσό σε λογαριασμό του παρένθετου προσώπου στο εξωτερικό. Κανένας δεν μπορούσε έτσι να συσχετιστεί με τα μαύρα κονδύλια με τη SIEMENS, αφού τα πρόσωπα που άνοιγαν λογαριασμούς δεν είχαν καμία σχέση με την εταιρία.
Στοιχεία γι” αυτά τα μαύρα κονδύλια βρέθηκαν στο ημερολόγιο της Κατερίνας Τσακάλου, έμπιστης γραμματέα του Χριστοφοράκου. Στο ημερολόγια ύπαρχουν βεβαία ονόματα και δημοσιογράφων. Ο χρηματισμός δημοσιογράφων είχε, απ” ό,τι φαίνεται, δυο μορφές: Τις απευθείας πληρωμές που έκανε ο Χριστοφοράκος και η ηγετική ομάδα της SIEMENS, και τα μαύρα κονδύλια που πληρώνονταν έμμεσα, μέσω εταιριών συμβούλων της SIEMENS. Οι εταιρίες συμβούλων είναι μια διεθνής πρακτική που χρησιμοποιούν εταιρίες σε όλο τον κόσμο για να χρηματίζουν «ευαίσθητες» συμμαχικές ομάδες όπως οι δημοσιογράφοι. Μια εταιρία, για παράδειγμα, μπορεί να έχει αναλάβει ένα έργο για τη SIEMENS μη μετρήσιμο πάντα αντικειμενικά, όπως είναι η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, και στη συνέχεια, αφού πληρωθεί γ” αυτό το έργο, να διανείμει το ποσό σε δημοσιογράφους που υποστηρίξουν την «εταιρική πολιτική». Οι δημοσιογράφοι, με τη σειρά τους, θα κόψουν τιμολόγια για παροχή υπηρεσιών ή συγγραφή εταιρικών κειμένων, ακόμη και για σεμινάρια ή εκπαίδευση προσωπικού. Όλα νόμιμα, αλλά ανήθικα.
«Intelligent report» κ.α. ιστορίες
Ο ισχυρός άντρας της SIEMENS στην Ελλάδα διατηρούσε προσωπικά σχέσεις με αρκετούς δημοσιογράφους. Όπως αναφέρει άνθρωπος που συμμετείχε στο δίκτυο, οι δημοσιογράφοι που χρηματίζονταν από τον Χριστοφοράκο ήταν δύο κατηγοριών. Η μία ήταν οι προσωπικές του επιλογές, δηλαδή αυτοί τους οποίους γνώριζε ή θεωρούσε ικανούς να είναι διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Κάποιοι από αυτούς ήταν πραγματικά φίλοι του. Η άλλη κατηγορία ήταν δημοσιογράφοι τους οποίους χρημάτιζε χωρίς να τους έχει πραγματικά ανάγκη, μόνο και μόνο για να είναι στη σφαίρα επιρροής του. Για τους περισσότερους από αυτούς μιλούσε υποτιμητικά, όπως άλλωστε και για τους πολιτικούς. Στον κύκλο των ανθρώπων των μαύρων ταμείων, «ο κοντός υπουργός που την έστηνε στη γωνία για να πάρει τη μαύρη σακούλα» και ο «αθεόφοβος που μέτραγε μέχρι και τη μίζα μέσα στο γραφείο» ήταν μερικά από τα ανέκδοτα, τα οποία όμως ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα.
Ο χρηματισμός των δημοσιογράφων ήταν μια υπόθεση ρουτίνας για τη SIEMENS. Μερικοί τηλεφωνούσαν και πήγαιναν για να εισπράξουν όπως θα έκαναν για το λογιστήριο της δουλειάς τους. Την ομάδα που εισέπραττε μαύρα χωρίς αποδείξεις αποτελούσαν:
Ο Κ.Π., διευθυντής μεγάλου ραδιοφωνικού σταθμού, ο οποίος ήταν γνωστός για τις σχέσεις του με την Εκκλησία και το Αγιο Όρος. Ο χρηματισμός του άγγιζε τα όρια «δουλειάς Δημοσίου», αφού πήγαινε στο πάρκινγκ της SIEMENS και δεν έβγαινε καν από το αυτοκίνητο. Περίμενε απλώς να του πάνε τα χρήματα εκεί. Συνήθως 30.οοοτη φορά.
Ο Π.Τ. ήταν από αυτούς που εκτιμούσε ο Χριστοφοράκος. Γνωστός άνθρωπος της τηλεόρασης. Συνήθως πληρωνόταν μέσω της γυναίκας του, που εμφανιζόταν ότι παρέχει νομικές υπηρεσίες στον Χριστοφοράκο.
Ο Τ.Μ., ο οποίος, παρότι δεν πρόσφερε ιδιαίτερες υπηρεσίες ως οικονομικός συντάκτης, συνέχισε να πληρώνεται κυρίως από συνήθεια.
Η Ε.Ν., παρουσιάστρια στην τηλεόραση, με πολλές δημόσιες σχέσεις και ακόμη περισσότερες υποσχέσεις. Πρόσφατα απασχόλησε την κοινή γνώμη με άλλη υπόθεση χρηματισμού.
Ο Α.Τ., φίλος του Χριστοφοράκου και σχετιζόμενος με τη μητρική εταιρία. Όταν ξεκίνησε το σκάνδαλο, ο Χριστοφοράκος του ζήτησε να μεταθέσει την ευθύνη του σκανδάλου στον Μαυρίδη.
Η Μ.Μ., οικονομική-πολιτική συντάκτρια. Ήταν από τις ελάχιστες περιπτώσεις που αποκαλύφθηκαν μετά την κατάσχεση του σκληρού δίσκου του Χριστοφοράκου. Στο παρελθόν παρείχε υπηρεσίες συμβούλου στον ΟΤΕ, αλλά και σε ιδιωτικές εταιρίες τηλεφωνίας. Είχε υπογράψει με την SIEMENS συμβόλαια προβολής της εταιρίας έναντι 30.000 ευρώ τον χρόνο. Έχει καταγραφεί αλληλογραφία της με την Κατερίνα Τσακάλου. Ανάμεσα στις υποχρεώσεις της ήταν η σύνταξη ενός «intelligent report», μέσω του οποίου φέρεται να δίνει πληροφορίες στον Χριστοφοράκο για διάφορα θέματα της πολιτικής σκηνής. Το συμβόλαιο της μάλιστα προέβλεπε πως ο Χριστοφοράκος μπορούσε να της αναθέσει σχετικές έρευνες «κατασκοπευτικής» φύσεως. Στις αναφορές που έχει στείλει, εμφανίζεται να δίνει πληροφορίες για την ψυχική υγεία του τότε πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή και το Μέγαρο Μαξίμου. Λέει συγκεκριμένα σε ένα report: 14/12/07 «Ασθενεί και εξοργίζεται ο πρωθυπουργός. Η ψυχική υγεία του είναι κλονισμένη, έπαθε γρίπη και είναι εξοργισμένος και με τον Μαγγίνα και με τον Αλογοσκούφη, τους οποίους αποφάσισε τελικά να αντικαταστήσει. Αποφασίστηκε να συμμετέχει ο Σαμαράς στην κυβέρνηση. «Ο πρωθυπουργός δεν αισθάνεται πολύ καλά τελευταία», είπε στενός συνεργάτης και προσωπικός ιατρικός σύμβουλος του Κ. Καραμανλή. Από τη συζήτηση που είχαμε μαζί του βεβαιωθήκαμε ότι η κακοδιαθεσία του δεν οφείλεται στις απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά όπως είπε η ίδια έγκυρη πηγή, «σε τίποτα συγκεκριμένο». Το ψυχολογικό του σύστημα είναι σε άθλια κατάσταση, σε σημείο που φοβόμαστε πλέον όλοι να του μιλήσουμε για δυσάρεστα θέματα. Η κατάσταση αυτής της… ευαισθησίας προϋπήρχε, αλλά τώρα επιδεινώθηκε σε άσχημο βαθμό. Εκδηλώνεται με βουλιμικές περιόδους και αδυναμία σε σοκολάτες, άμυλο και οινόπνευμα, γεγονός που επιδεινώνει την κατάσταση του…».
Δεκάδες δημοσιογράφοι ήταν επίσης στη «λίστα δώρων» της SIEMENS, εξασφαλίζοντας οικοσκευές, ηλεκτρονικά είδη και προϊόντα SIEMENS.
Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012
Μη ξεχνατε.......Λαικη Κυριαρχια....σημαινει
και Λαικα Δικαστηρια .............
Καλε γιατι κανετε κρατησεις στο ΕΦ. ΑΠΑΞ απο το 1995....ριξατε τα ζαρια;;;;
Θα σας παρει ο διαλος τον πατερα!!! Τι θα πει ΕΙΣΦΟΡΕΣ στο ΕΦ ΑΠΑΞ τοσο;;;;
Με ποσο επιτοκιο τοκιζοταν τα χρηματα του Ταμειου Προνοιας;; οταν το επιτοκιο καταθεσων ηταν 14 και 15 %;;;
Με ποια χρηματα αντιμετωπιζοταν οι ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ;;;
Με ποια χρηματα οι επιδοτησεις των ''κουφαριων'' Βιομηχανιων;;;
Τι εγινε με τα δομημενα;; Γιατι μπηκαν στο παιχνιδι των ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ τα ΤΑΜΕΙΑ ενω ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ;;;
Με το χρηματηστηριο;;
Απο που δοθηκαν 150.000 αναδρομικα [ κατ ατομο] σε δικαστικους συνταξιουχους;;;
Τι εγινε με τα ομολογα;;;
Τι εκαναν οι Τραπεζες με το συσσωρευμενο χρημα των Ταμειων;;;;.
Συστηματικα τα Ασφαλιστικα Ταμεια μεσα απο υπογειες διαδρομες χρηματοδοτουσαν το ΔΗΜΟΣΙΟ και σε συνεργασια με τις Τραπεζες διοχευτευαν μιζες εκ...στις τσεπες των επιτηδειων.
Αποκρυψατε την δεινη οικονομικη κατασταση και η Κυβερνηση Καραμανλη αρον-αρον κατεφυγε σε εκλογες......ολο αυτο το διαστημα διαγουμισατε τα Ταμεια.
Να θυμηθουμε πως τα μονιμως κρατικως ελεγχομενα Ταμεια απο την Αγορα Ομολογων ''στο αρτιο'' και την καταβολη τεραστιας προμηθειας συνεβαλαν ουσιαστικα στο να δανεισθει η κυβερνηση κρυφα τεραστια ποσα..
Το γεγονος πως δεκαετιες τωρα αρνεισθαι να ενδιαφερθειται για τον τοπο και η πιεση χρηματοδοτησης του δημοσιου χρεους υπηρξε ο μονιμος βραχνας σας , λυνατε το προβλημα με συνεχεις επιδρομες στα Ασφαλιστικα Ταμεια εκμεταλλευομενοι τα διαθεσιμα των.
Καλε γιατι κανετε κρατησεις στο ΕΦ. ΑΠΑΞ απο το 1995....ριξατε τα ζαρια;;;;
Θα σας παρει ο διαλος τον πατερα!!! Τι θα πει ΕΙΣΦΟΡΕΣ στο ΕΦ ΑΠΑΞ τοσο;;;;
Με ποσο επιτοκιο τοκιζοταν τα χρηματα του Ταμειου Προνοιας;; οταν το επιτοκιο καταθεσων ηταν 14 και 15 %;;;
Με ποια χρηματα αντιμετωπιζοταν οι ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ;;;
Με ποια χρηματα οι επιδοτησεις των ''κουφαριων'' Βιομηχανιων;;;
Τι εγινε με τα δομημενα;; Γιατι μπηκαν στο παιχνιδι των ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ τα ΤΑΜΕΙΑ ενω ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ;;;
Με το χρηματηστηριο;;
Απο που δοθηκαν 150.000 αναδρομικα [ κατ ατομο] σε δικαστικους συνταξιουχους;;;
Τι εγινε με τα ομολογα;;;
Τι εκαναν οι Τραπεζες με το συσσωρευμενο χρημα των Ταμειων;;;;.
Συστηματικα τα Ασφαλιστικα Ταμεια μεσα απο υπογειες διαδρομες χρηματοδοτουσαν το ΔΗΜΟΣΙΟ και σε συνεργασια με τις Τραπεζες διοχευτευαν μιζες εκ...στις τσεπες των επιτηδειων.
Αποκρυψατε την δεινη οικονομικη κατασταση και η Κυβερνηση Καραμανλη αρον-αρον κατεφυγε σε εκλογες......ολο αυτο το διαστημα διαγουμισατε τα Ταμεια.
Να θυμηθουμε πως τα μονιμως κρατικως ελεγχομενα Ταμεια απο την Αγορα Ομολογων ''στο αρτιο'' και την καταβολη τεραστιας προμηθειας συνεβαλαν ουσιαστικα στο να δανεισθει η κυβερνηση κρυφα τεραστια ποσα..
Το γεγονος πως δεκαετιες τωρα αρνεισθαι να ενδιαφερθειται για τον τοπο και η πιεση χρηματοδοτησης του δημοσιου χρεους υπηρξε ο μονιμος βραχνας σας , λυνατε το προβλημα με συνεχεις επιδρομες στα Ασφαλιστικα Ταμεια εκμεταλλευομενοι τα διαθεσιμα των.
Τα ελλειμματα των προυπολογισμων σας τα καλυπτατε απο τα ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ των ΤΑΜΕΙΩΝ οπου συμμετοχους στο εγκλημα ειχατε και κομματοσκυλα εκπροσωπους των εργαζομενων , και το χειροτερο κλεψατε , χωρις να μειωσετε το χρεος ...
/Το βαθυ κρατος της Δεξιας επεστρεψε........
..και η χωρα θα θυμιζει σε λιγο ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ!!!
ΕΛΑΣ: Συστήνουν ειδική μονάδα στρατιωτικής δομής βαριά εξοπλισμένη με Ρ90 και FN-MAG!
Mια εξέλιξη χαρακτηριστική των κινδύνων και των προκλήσεων ασφαλείας
που αντιμετωπίζει η χώρα στο εσωτερικό της, είχαμε πριν λίγες ημέρες με
την απόφαση της ηγεσίας της ΕΛΑΣ κατόπιν εισηγήσεως μέσων
"επιχειρησιακών" στελεχών για την δημιουργία ειδικών μονάδων με βαρύ
οπλισμό ικανών να αντιμετωπίσουν τους βαριά οπλισμένους κακοποιούς των
αστικών κέντρων, αλλά και να αποτελέσουν "ασπίδα" σε τυχόν δράση
παραστρατιωτικών ομάδων τύπου UCC κλπ.
Αυτή
την στιγμή οργανώνεται η βασική δομή, ο εξοπλισμός, η επιλογή των
ανδρών και η υποστήριξη των ομάδων ταχείας επέμβασης που θα
στελεχώνονται από αστυνομικούς ειδικά εκπαιδευμένους για αστικές μάχες
εξοπλισμένους με αυτόματα όπλα, χεριβομβίδες κλπ!
Οι νέες μονάδες θα τοποθετηθούν αρχικά στα αστυνομικά τμήματα των
περιοχών της Αττικής που έχουν αυξημένη εγκληματικότητα και εν συνεχεία
σε όλη την επικράτεια, ειδικά στα βόρεια σύνορα με Αλβανία και Σκόπια
και στην Θράκη..
Η νέα μονάδα θα θα είναι εξοπλισμένοι με ειδικά κράνη, ενώ κάποια από τα
όπλα που εξετάζεται να τους διατεθούν είναι τα παρακάτω: Υποπολυβόλα
Ρ90 διαμετρήματος 5,7x28, με ειδικές διατρητικές σφαίρες.
Πρόκειται
για αποκάλυψη ότι η ΕΛΑΣ διαθέτει Ρ90, το νέο "διαστημικής" εμφάνισης
(φωτό α΄σελίδας) υποπολυβόλο της FN το οποίος ήταν υποψήφιο στη έκδοση
assault rifle και για τον διαγωνισμό του ΕΣ για το νέο φορητό όπλο.
Το
όπλο το χρησιμοποιούν οι καταδρομείς της Εθνροφρουράς στην Κύπρο.
Επίσης στη νέα μονάδα θα διατεθούν τα κλασικά υποπολυβόλα MP-5
διαμετρήματος 9 mm, επίσης με διατρητικές σφαίρες, υποπολυβόλα UMP (το
γνωστό ισραηλινό UZI)), αλλά και τυφέκια ΑΚ-47 διαμετρήματος 7,62x39!
Επίσης από τις αποθήκες του Στρατού θα γίνει προμήθεια τυφεκίων εφόδου
FN 7,62x51, αλλά και της έκδοσης πολυβόλου ΜΑG!
Λίγο υπερβολικό το τελευταίο, θα λέγαμε, αλλά η προμήθειά του γίνεται
μάλλον για ψυχολογικούς λόγους. Εκτός και αν περιμένουν οδομαχίες.
Η
σύνθεση και η δομή της νέας μονάδα θα είναι καθαρά στρατιωτικού
επιπέδου, όπως και η εκπαίδευσή της και θα χρησιμοποιηθεί γιανικά σε
αποστολές εσωτερικής ασφάλειας που κάτι μας λέει ότι τα επόμενα χρόνια
δεν θα αφορά μόνο τους ληστές, αλλά και άλλες κρίσιμες εθνικά,
καταστάσεις....
Στην
Αστυνομία προσπαθούν να έχουν έτοιμες τις μονάδες σε χρόνο ρεκόρ και
αυτό γιατί έχουν πληροφορίες ότι το τελευταίο διάστημα μπήκαν στην
Ελλάδα μεγάλες ποσότητες, όχι απλώς ΑΚ-47, αλλά και εκρηκτικά,
χειροβοβίδδες και ειδικά βοηθήματα σκόπευσης κλπ.!
Γενκή
είναι η αντίληψη στην ΕΛΑΣ ότι οι αστυνομικοι δεν εμπλέκονται σε
συγκρούσει και καταδιώξεις όταν οι κακοποιοί είναι εξοπλισμένοι με
ΑΚ-47, γιατί "είναι χαμένοι από χέρι"
Εντυπωσιακό είναι ότι το 2012, σύμφωνα με αναφορές αστυνομικών πηγών,
μία στις πέντε ληστείες έγινε με τη χρήση καλάσνικοφ. «Δεν μπορείς να
σταματήσεις σπείρα με καλάσνικοφ, όταν οι άνδρες σου έχουν πιστόλια.
Ολοι οι αστυνομικοί γνωρίζουν ότι όταν εμπλακούν σε περιστατικό με
καλάσνικοφ επιβάλλεται να κάνουν πίσω. Το αποτέλεσμα είναι οι συμμορίες
να φεύγουν ανεμπόδιστες», εξηγεί αστυνομική πηγή.
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012
Υπαρξιακο προβλημα.....
.....πως ειναι δυνατον δυο ΦΑΣΔΟΥΛΙΔΕΣ οπως οι παρακατω να μην εχουν φαει ακομη ξυλο;;;
Εκβιαζουν εδω και τρια χρονια οι ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ παιζοντας με την ΥΓΕΙΑ μας προκειμενου να μεινει ευχαριστημενο το ΑΦΕΝΤΙΚΟ στην Γερμανια.
Αρνουνται καθε ευθυνη τους [των κομματων τους] 35 χρονων για την λεηλασια των Ταμειων[ σε οποια δηποτε αλλη χωρα θα βρισκοταν φυλακη] προκειμενου να χρηματοδοτουν ''ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ'' κουφαρια....με το αζημιωτο, να δημιουργουν νεους ''ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ'' ν' ανεβαζουν μετοχες, να επιβαλλουν την αγορα ΟΜΟΛΟΓΩΝ και να εξαφανιζουν τον κοπο μιας ζωης, οσων εχτισαν την ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ............
Το σημερινο ''ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ'' που εκβιαζει ελευθερους επαγγελματιες να επωμισθουν τον ''ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ'' της ΚΡΑΙΠΆΛΗΣ για μια ακομη φορα με Όμηρο τον ΑΣΘΕΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ
Αρνουνται καθε ευθυνη τους [των κομματων τους] 35 χρονων για την λεηλασια των Ταμειων[ σε οποια δηποτε αλλη χωρα θα βρισκοταν φυλακη] προκειμενου να χρηματοδοτουν ''ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ'' κουφαρια....με το αζημιωτο, να δημιουργουν νεους ''ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ'' ν' ανεβαζουν μετοχες, να επιβαλλουν την αγορα ΟΜΟΛΟΓΩΝ και να εξαφανιζουν τον κοπο μιας ζωης, οσων εχτισαν την ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ............
Το σημερινο ''ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ'' που εκβιαζει ελευθερους επαγγελματιες να επωμισθουν τον ''ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ'' της ΚΡΑΙΠΆΛΗΣ για μια ακομη φορα με Όμηρο τον ΑΣΘΕΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ..........
κι εγω θα
ΛΥΣΩ ΤΟ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Σάββατο 25 Αυγούστου 2012
Αχειραγωγητη Ενημερωση.....
Αν το πρόβλημα των «αντιλαϊκιστών» ήταν στ’ αλήθεια ο λαϊκισμός, αυτές τις μέρες θα έπρεπε να είχαν σηκωθεί και οι πέτρες που κάποιος σαν το Αιμίλιο Λιάτσο προορίζεται για διευθυντής ειδήσεων στην ΕΡΤ.
Οι κυβερνητικές παρεμβάσεις στην ΕΡΤ, με πρώτο το
διορισμό της διοίκησής της από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα, είναι τόσο
παλιές όσο και η ίδια η ΕΡΤ. Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που, όσες
φορές αναφερόμαστε σε αυτήν, το σκεφτόμαστε αν θα την πούμε «κρατική» ή
«δημόσια» τηλεόραση∙ και είναι περιττό να εξηγήσει κανείς ότι η διαφορά
είναι κρίσιμη, τουλάχιστον σε όσους καταλαβαίνουν ότι κράτος και «δήμος»
δεν ταυτίζονται παρά μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Αυτή λοιπόν η πλευρά της λειτουργίας της ΕΡΤ, η κατά καιρούς αναγωγή της σε Τηλεόραση της Κυβερνήσεως, που καταπώς φαίνεται θα συνεχιστεί και με τη νέα διοίκηση, δεν απασχόλησε ποτέ το ελληνικό Tea Party που οργανώνουν οι στήλες της Καθημερινής, των Νέων και άλλων τινών. Το πρόβλημά τους ήταν και είναι η «έκπτωση» του κρατικά χρηματοδοτούμενου σε δημόσιο, και εν τέλει σε λαϊκό, και βεβαίως η μη συμμόρφωση του τελευταίου προς το απλώς κυβερνητικό∙ όχι, εν προκειμένω, ο ρόλος του εκάστοτε Παναγόπουλου ή Καλημέρη στην ΕΡΤ, αλλά τα κατάλοιπα του «λαϊκισμού» όπως οι απεργίες – και βέβαια το μερίδιο που αποσπά από την αγορά μια τηλεόραση με άλλα κριτήρια από αυτά του ΣΚΑΪ ή του STAR.
Χρειάζεται άραγε τεκμηρίωση ο παραπάνω ισχυρισμός; Αν το πρόβλημα των «αντιλαϊκιστών» ήταν στ’ αλήθεια ο λαϊκισμός, αυτές τις μέρες θα έπρεπε να είχαν σηκωθεί και οι πέτρες που κάποιος σαν το Αιμίλιο Λιάτσο προορίζεται για διευθυντής ειδήσεων στην ΕΡΤ. Κι αυτό, γιατί το είδος δημοσιογραφίας που εκπροσωπούν φιγούρες όπως ο μέλλων διευθυντής είναι σε όλους γνωστό – και αποκρουστικό. Δεν πρόκειται μόνο για τη λογική του infotainment («ενημέρωση με ψυχαγωγία»), που επί των ημερών του Λιάτσου υπηρέτησε το δελτίο του STAR –λίγο μπουζουξίδικα, λίγο τόπλες και λίγο λιγότερο ειδήσεις–, μια λογική ταυτισμένη με το Σταμάτη Μαλέλη, επίσης του STAR (και της ΔΗΜΑΡ). Το πρόβλημα δεν είναι μόνο σ’ αυτά, και σίγουρα όλα αυτά δεν είναι μόνο θέμα γούστου.
Αν συνοψίζαμε το άθλιο είδος της infotainment λιατσικής «δημοσιογραφίας» σε μια εικόνα, η πλέον εύγλωττη θα ήταν το πρωτοσέλιδο της Παρασκευής +13, της εφημερίδας δηλαδή που εξέδιδε ως τώρα ο Λιάτσος. Στο φύλλο της 8ης Ιουνίου, με τίτλο «Ο βιασμός της Δημοκρατίας», ο αναγνώστης αντίκριζε μια σκυμμένη γυναίκα να παριστάνει τη «δημοκρατία», και πίσω της το ναζί «βιαστή» της να της φωνάζει «πάρε να’χεις, με την εντολή του λαού»∙ στο ίδιο πρωτοσέλιδο, η εφημερίδα μας ενημέρωνε ότι, σύμφωνα με δημοσκόπηση, «οι Έλληνες θέλουν απέλαση των λαθρομεταναστών και επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου» - δηλαδή …ζήτω η Νέα Δημοκρατία [1].
Να όμως που οι υπηρεσίες του Λιάτσου σήμερα ανταμείβονται, να δηλαδή που ο δεξιός λαϊκισμός, με το ρατσισμό, το μισογυνισμό και όλες του τις χάρες στη συσκευασία ενός ταμπλόιντ, φτάνει επί ημερών Σαμαρά να προάγεται σε κρατική πολιτική για την ενημέρωση. Ενώ συμβαίνουν αυτά, ωστόσο, οι «αντιλαϊκιστές» αποδεικνύονται και πάλι ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στους Λιάτσους, θυμίζοντάς μας ότι τα όρια «αντιλαϊκισμού» και δεξιού λαϊκισμού έχουν πάει περίπατο την τελευταία τριετία.
Για να μην είμαστε άδικοι, σύμφωνα με το «Μικροπολιτικό» (Τα Νέα, 22/8/2012), στη ΔΗΜΑΡ «καταγράφονται αντιδράσεις» για την προαγωγή του παρουσιαστή-διασκεδαστή. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, η Οργάνωση Δημοσιογράφων του κόμματος –αυτή που για να υπερασπιστεί το μαχητή της ελευθερίας Μανδραβέλη, άδειασε τη Βασιλεία Ζερβού διότι τον παρέπεμψε στο Πειθαρχικό της
Αυτή λοιπόν η πλευρά της λειτουργίας της ΕΡΤ, η κατά καιρούς αναγωγή της σε Τηλεόραση της Κυβερνήσεως, που καταπώς φαίνεται θα συνεχιστεί και με τη νέα διοίκηση, δεν απασχόλησε ποτέ το ελληνικό Tea Party που οργανώνουν οι στήλες της Καθημερινής, των Νέων και άλλων τινών. Το πρόβλημά τους ήταν και είναι η «έκπτωση» του κρατικά χρηματοδοτούμενου σε δημόσιο, και εν τέλει σε λαϊκό, και βεβαίως η μη συμμόρφωση του τελευταίου προς το απλώς κυβερνητικό∙ όχι, εν προκειμένω, ο ρόλος του εκάστοτε Παναγόπουλου ή Καλημέρη στην ΕΡΤ, αλλά τα κατάλοιπα του «λαϊκισμού» όπως οι απεργίες – και βέβαια το μερίδιο που αποσπά από την αγορά μια τηλεόραση με άλλα κριτήρια από αυτά του ΣΚΑΪ ή του STAR.
Χρειάζεται άραγε τεκμηρίωση ο παραπάνω ισχυρισμός; Αν το πρόβλημα των «αντιλαϊκιστών» ήταν στ’ αλήθεια ο λαϊκισμός, αυτές τις μέρες θα έπρεπε να είχαν σηκωθεί και οι πέτρες που κάποιος σαν το Αιμίλιο Λιάτσο προορίζεται για διευθυντής ειδήσεων στην ΕΡΤ. Κι αυτό, γιατί το είδος δημοσιογραφίας που εκπροσωπούν φιγούρες όπως ο μέλλων διευθυντής είναι σε όλους γνωστό – και αποκρουστικό. Δεν πρόκειται μόνο για τη λογική του infotainment («ενημέρωση με ψυχαγωγία»), που επί των ημερών του Λιάτσου υπηρέτησε το δελτίο του STAR –λίγο μπουζουξίδικα, λίγο τόπλες και λίγο λιγότερο ειδήσεις–, μια λογική ταυτισμένη με το Σταμάτη Μαλέλη, επίσης του STAR (και της ΔΗΜΑΡ). Το πρόβλημα δεν είναι μόνο σ’ αυτά, και σίγουρα όλα αυτά δεν είναι μόνο θέμα γούστου.
Αν συνοψίζαμε το άθλιο είδος της infotainment λιατσικής «δημοσιογραφίας» σε μια εικόνα, η πλέον εύγλωττη θα ήταν το πρωτοσέλιδο της Παρασκευής +13, της εφημερίδας δηλαδή που εξέδιδε ως τώρα ο Λιάτσος. Στο φύλλο της 8ης Ιουνίου, με τίτλο «Ο βιασμός της Δημοκρατίας», ο αναγνώστης αντίκριζε μια σκυμμένη γυναίκα να παριστάνει τη «δημοκρατία», και πίσω της το ναζί «βιαστή» της να της φωνάζει «πάρε να’χεις, με την εντολή του λαού»∙ στο ίδιο πρωτοσέλιδο, η εφημερίδα μας ενημέρωνε ότι, σύμφωνα με δημοσκόπηση, «οι Έλληνες θέλουν απέλαση των λαθρομεταναστών και επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου» - δηλαδή …ζήτω η Νέα Δημοκρατία [1].
Να όμως που οι υπηρεσίες του Λιάτσου σήμερα ανταμείβονται, να δηλαδή που ο δεξιός λαϊκισμός, με το ρατσισμό, το μισογυνισμό και όλες του τις χάρες στη συσκευασία ενός ταμπλόιντ, φτάνει επί ημερών Σαμαρά να προάγεται σε κρατική πολιτική για την ενημέρωση. Ενώ συμβαίνουν αυτά, ωστόσο, οι «αντιλαϊκιστές» αποδεικνύονται και πάλι ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στους Λιάτσους, θυμίζοντάς μας ότι τα όρια «αντιλαϊκισμού» και δεξιού λαϊκισμού έχουν πάει περίπατο την τελευταία τριετία.
Για να μην είμαστε άδικοι, σύμφωνα με το «Μικροπολιτικό» (Τα Νέα, 22/8/2012), στη ΔΗΜΑΡ «καταγράφονται αντιδράσεις» για την προαγωγή του παρουσιαστή-διασκεδαστή. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, η Οργάνωση Δημοσιογράφων του κόμματος –αυτή που για να υπερασπιστεί το μαχητή της ελευθερίας Μανδραβέλη, άδειασε τη Βασιλεία Ζερβού διότι τον παρέπεμψε στο Πειθαρχικό της
ΕΣΗΕΑ–, έχει καταπιεί τη γλώσσα της. Ο διακεκριμένος
εκπρόσωπος του εν Ελλάδι νεοφιλελεύθερου λαϊκισμού (του Tea Party α λα
ελληνικά, αν προτιμάτε) έχει καθώς φαίνεται περισσότερη ανάγκη την
υποστήριξη της κυβερνώσας αριστεράς, σε αντίθεση με τους υπό εκκαθάριση
δημοσιογράφους της ΕΡΤ που «κόβονται» διότι δεν προωθούν το κυβερνητικό
έργο…
Η υπόθεση Λιάτσου δεν αφορά ωστόσο αποκλειστικά την ΕΡΤ – γι’ αυτό και είναι σοβαρότερη από τον πρωταγωνιστή της. Το μιντιακό τοπίο στις μέρες μας γίνεται ολοένα και πιο αρρωστημένο, και για να το καταλάβει κανείς αρκεί μια διαγώνια ματιά σε εφημερίδες και σταθμούς. Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα στη χώρα, το Πρώτο Θέμα του Αναστασιάδη, έχει μεταβληθεί εθελοντικά σε γραφείο Τύπου της Χρυσής Αυγής, συνεπικουρούμενη από την «υπεράνω υποψίας» Espresso και τα εξίσου «αθώα» τηλεμεσημεριανάδικα
Η υπόθεση Λιάτσου δεν αφορά ωστόσο αποκλειστικά την ΕΡΤ – γι’ αυτό και είναι σοβαρότερη από τον πρωταγωνιστή της. Το μιντιακό τοπίο στις μέρες μας γίνεται ολοένα και πιο αρρωστημένο, και για να το καταλάβει κανείς αρκεί μια διαγώνια ματιά σε εφημερίδες και σταθμούς. Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα στη χώρα, το Πρώτο Θέμα του Αναστασιάδη, έχει μεταβληθεί εθελοντικά σε γραφείο Τύπου της Χρυσής Αυγής, συνεπικουρούμενη από την «υπεράνω υποψίας» Espresso και τα εξίσου «αθώα» τηλεμεσημεριανάδικα
Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012
Σκανδαλώδεις επιδοτήσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία, ενώ κατέρρεαν τα νοσοκομεία
Συστηματικά “γαλαντόμες” προς τους επιχειρηματίες του τουρισμού αποδεικνύονται διαχρονικά οι ελληνικές κυβερνήσεις.
του Παναγιώτη Δ. Υφαντή – απεργιακή ελευθεροτυπια 30-6-2012
Οι ελληνικές κυβερνήσεις εξακολουθούσαν
να μοιράζουν επιδοτήσεις με το “τσουβάλι” για τη δημιουργία νέων
υπερπολυτελών ξενοδοχείων σε περιοχές που είχαν χαρακτηριστεί τουριστικά
“κορεσμένες”, ακόμα και μετά το ξέσπασμα της διεθνούς οικονομικής
κρίσης (2008).Την ίδια περίοδο περικόπτονταν δαπάνες για τα ασφαλιστικά ταμεία, νοσοκομεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα, οδηγώντας τα σε οικονομικό αδιέξοδο και μια ανάσα από την οικονομικη τους κατάρρευση.
Στο ερώτημα “λεφτά υπάρχουν;” η απάντηση είναι “προφανώς ναι”!
Αυτό τουλάχιστον, φσίνεται πως ήταν η πεποίθηση των κυβερνήσεων της τελευταίας επταετίας 2004-2012. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι έσπευσαν να χαρίσουν σε επίδουξους νέους ξενοδόχους συνολικές επιχορηγήσεις ύψους 2,54 δισ. ευρώ από τις οποίες 1,55 δισ. ευρώ αφορούσαν τη δημιουργία νέων – πολυτελών κυρίως – μονάδων, πολλές από τις οποίες επρόκειτο να λειτουργήσουν σε περιοχές όπως η Ρόδος που θεωρούνταν τουριστικά “κορεσμένες”.Χάρισμα
Η επιλογή των κυβερνήσεων να χαρίζουν συστηματικά δημόσιο χρήμα σε επειχειρηματίες την ίδια στιγμή που κατακρεουργούνταν κοινωνικές δαπάνες αποδεικνύεται από μια απλή σύγκριση των στοιχείων για κοινωνικές δαπάνες που προβλέπονται στον φετινό προϋπολογισμό.
(…….)
Το ασύλληπτο μέγεθος των “δώρων” που πρόσφεραν αφειδώς οι ελληνικές κυβερνήσεις σε επιχειρηματικά συμφέροντα του χώρου του τουρισμού γίνεται οφθαλμοφανές από ένα και μόνο στοιχείο:
(…….)
Το ασύλληπτο μέγεθος των “δώρων” που πρόσφεραν αφειδώς οι ελληνικές κυβερνήσεις σε επιχειρηματικά συμφέροντα του χώρου του τουρισμού γίνεται οφθαλμοφανές από ένα και μόνο στοιχείο:
Οι επιχορηγήσεις προς ξενοδόχους που εγκρίθηκαν την τελευταία επταετία (2,54 δισ ευρώ) είναι μεγαλύτερες από τα 2,347 δισ. ευρώ των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων, νοσοκομείων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που διαχειρίζονταν η Τράπεζα της ελλάδος (ΤτΕ), τα οποία είχαν μετατραπεί σε ομόλογα και “κουρεύτηκαν’ πρόσφατα, οδηγώντας τα σε απελπιστική οικονομική κατάσταση.
(……..)
Εκτός από τις επιχορηγήσεις 2.54 δισ ευρώ (δωρεάν δημόσιο χρήμα), οι επίδοξοι επενδυτές προβλέπεται ότι χρησιμοποίησαν περί τα 3,32 δισ. ευρώ ίδια κεφάλαια τα οποία, σχεδόν στο σύνολό τους, προέρχονται από τραπεζικό δανεισμό.
ΕυκαιρίαΠαράγοντες της ελληνικής τουριστικής αγοράς αλλά και μελετητές του χώρου συγκλίνουν, πλέον σε, στο συμπέρασμα ότι η πλειονότητα των επενδύσεων αυτών δεν υλοποιήθηκαν βασιζόμενες σε σχετικές μελέτες βιωσιμότητας των μονάδων. Πολλοί επενδυτές φαίνεται πως εξέλαβαν τις επιχορηγήσεις που προσφέρονταν “ως επενδυτική ευκαιρία” να εισέλθουν σε μια νέα αγορά.
Το αποτέλεσμα είναι ότι για μια σειρά από λόγους, οι έλληνες φορολογούμενοι βρέθηκαν να επιδοτούν ουσιαστικά τους ευρωπαίους συμπολίτες τους να κάνουν φτηνές διακοπές στην Ελλάδα, ενώ την ίδια στιγμή οι ίδιοι βυθίζονται στη φτώχεια (68% των Ελλήνων ζουν σήμερα κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ).
Πως έγινε αυτό; Μα, γιατί οι Έλληνες ξενοδόχοι μειώνουν διαρκώς τις τιμές τους για να ανταγωνιστούν τους ομολόγους τους εντός και εκτός Ελλάδας. Ο ανταγωνισμός μάλιστα είναι ανελέητος εντός Ελλάδος, αφού οι περισσότεροι επίδοξοι επενδυτές επέλεξαν να δημιουργήσουν νέες μονάδες στις , ήδη, αναπτυγμένες τουριστικές περιοχές (γιατί άραγε δεν το απαγόρευε ο αναπτυξιακός νόμος;). Είναι χαρακτηριστικό ότι το 32% των νέων ξενοδοχείων πολυτελείας λειτουργούν ή πρόκεται να ανοίξουν στην Ρόδο και την Κω!
Το μάρμαρο
Το μάρμαρο το πληρώνουν οι Έλληνες εργαζόμενοι-φορολογούμενοι. Αφ’ ενός επειδή – στο πλάισιο του ανταγωνισμού τους – οι ξενοδόχοι απαιτούν μει’ωσεις αμοιβών των υπαλλήλων τους και, ήδη, τείνουν να κυριαρχήσουν συνθήκες εργασιακής ζούγκλας σε όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας. Αφ’ ετέρου, καθώς – ελεω κρίσης – οι διακοπές γίνονται απαγορευμένος καρπός για τους περισσότερους.
Ταυτόχρονα, απειλεί να εκραγεί η τουριστική “βόμβα” μεγατόνων που κρύβεται στα χαρτοφυλάκια των ελληνικών τραπεζών.
Αφορά τα επισφαλή στην πλειονότητά τους δάνεια που έχουν πάρει οι Έλληνες ξενοδόχοι (πάλι με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων). Είναι χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν όμιλοι που χρωστούν από 200 εκατ. ευρώ έως και πάνω από 500 εκατ. ευρώ.
Έκαστος χωρίς δυνατότητα αποπληρωμής
. Αυτά τα δάνεια είναι ένας από τους λόγους που χρειάστηκαν ανακεφαλαιοποίηση οι ελληνικές τράπεζες, την οποία και πάλι πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι...
Το προβλημα της εφεδρειας και η ......
και η κατ' απολυτο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ τροπο επιλυσης του.
-1.Ανοιξτε τα ΚΙΤΑΠΙΑ θα σας δωσουν την εικονα των ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ,ξεκινηστε απο το 1990....
-2. Πατε στη σελιδα που γραφει ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ........
Θα συναντησετε ολες τις ''εξυπηρετησεις'' σας, τις συζυγους, τις κορες, τους γιους σας. τα στελεχη σας.......κατα τεκμηριον για καποιον που γνωριζει απο την Δ.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ''βλακομετρα''.
--Ευλογα θα προκυψει για τον αδαη το ερωτημα!!! --Γιατι να ξεκινησουμε απο τις μεταταξεις στο ΥΠ.ΟΙΚ.;;;
Απλο,
1. Ειναι το μονο που εδινε μισθο κλητηρα διπλασιο απο Δ/ντη αλλου Υπ. με Πτυχιο και τριαντα χρονια Υπηρεσια
2.Επρεπε να εχουν δικους τους ανθρωπους [εναλαξ] προκειμενου να ''εξυπηρτουν'' ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ κατοπιν υποδειξεων.......και με το αναλογο ανταλαγμα, πολλακις διανεμομενο!!
[που κοσιζουν σε μενα σε σενα 45δις....φοροδιαφυγη] που μας στερουν τη ζωη!!!!
Θελετε λοιπον ΕΦΕΔΡΕΙΑ ξεκινηστε απο την ΣΥΣΥΓΟ ,
.
.
-1.Ανοιξτε τα ΚΙΤΑΠΙΑ θα σας δωσουν την εικονα των ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ,ξεκινηστε απο το 1990....
-2. Πατε στη σελιδα που γραφει ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ........
Θα συναντησετε ολες τις ''εξυπηρετησεις'' σας, τις συζυγους, τις κορες, τους γιους σας. τα στελεχη σας.......κατα τεκμηριον για καποιον που γνωριζει απο την Δ.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ''βλακομετρα''.
--Ευλογα θα προκυψει για τον αδαη το ερωτημα!!! --Γιατι να ξεκινησουμε απο τις μεταταξεις στο ΥΠ.ΟΙΚ.;;;
Απλο,
1. Ειναι το μονο που εδινε μισθο κλητηρα διπλασιο απο Δ/ντη αλλου Υπ. με Πτυχιο και τριαντα χρονια Υπηρεσια
2.Επρεπε να εχουν δικους τους ανθρωπους [εναλαξ] προκειμενου να ''εξυπηρτουν'' ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ κατοπιν υποδειξεων.......και με το αναλογο ανταλαγμα, πολλακις διανεμομενο!!
[που κοσιζουν σε μενα σε σενα 45δις....φοροδιαφυγη] που μας στερουν τη ζωη!!!!
Θελετε λοιπον ΕΦΕΔΡΕΙΑ ξεκινηστε απο την ΣΥΣΥΓΟ ,
ΛΟΒΕΡΔΟΥ, [ προσεληφθει την ωρα που εφευγαν χιλιαδες επι Υπ..του συζυγου]
ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ....[ εκ μεταταξεως]
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ [εκ μεταταξεως] ναι, του γνωστου ''επαναστατη''
.
.
Τρίτη 21 Αυγούστου 2012
Ελληνικη Δημοκρατια ετους 2012 μ.μνημονιου
Παλια, πολυ παλια αποφασισαν καποιοι πως ,Δικλείδα εναντι του αυταρχισμου, της ενος ανδρος αρχη, της αυθαιρεσίας των κρατουντων, της κρατικης βιας, πως επρεπε να λαμβανουν υπ' οψη τους και τις θεσεις των πολιτων.
Ελα ομως που προσεβληθησαν απο την ''ΥΒΡΗ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ'' και παπαλα το ποπολο.
Περασαν χρονια, καποιος ΠΑΥΛΟΣ γυριζε τον κοσμο [ οχι ακριβως ολον τελος παντων ] που κηρυτε πως .........................
Ας μη μακρηγορώ.
Γαλλικη επανασταση.....κλπ,κλπ. Φθανουμε στην εξελιγμενη μορφη της ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ--ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ''ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ''
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΞΟΥΣΙΩΝ.........
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ --ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ!!!
Το συστημα θεωρει πως η υπαρξη της ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ειναι η ΔΙΚΛΕΙΔΑ της ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑΣ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 μ.μνημονιου.
Ανυπαρκτη Νομοθετικη Εξουσια...... ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΈΝΗ !!!!
Ανυπαρκτη Εκτελεστικη Εξουσια........[Κυβερνηση]
Ανυπαρκτος Πρωθυπουργος............
Ο Λαος επαψε να ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΑΙ παρακολουθει απραγος την ΔΙΑΒΡΩΣΗ των ΘΕΣΜΩΝ που αποτελουν θεμελιο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟΥ Δ' ΡΑΙΧ με ΕΠΑΡΧΟ
που φερει το ονομα ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ.........
Ελα ομως που προσεβληθησαν απο την ''ΥΒΡΗ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ'' και παπαλα το ποπολο.
Περασαν χρονια, καποιος ΠΑΥΛΟΣ γυριζε τον κοσμο [ οχι ακριβως ολον τελος παντων ] που κηρυτε πως .........................
''Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού''
Αλίμονο τον σταυρωσαν...... ..παρα ταυτα οι λαοι σταυροκοποιουνται [μαλλον ασυναισθητα] και οι ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ εκκλησιαζονται.
....Και να που καποιοι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ.......τους χαρακτηριζουν επικινδυνους..., ο σπορος επεσε και ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ επανέφερε στο προσκηνιο , δικαιωματα και ελευθεριες. Υπηρχε ομως ενα φυσικο εμποδιο, οι Αλπεις της Κεντρικης Ευρωπης εμποδισαν τον σπορο να φθασει ΒΌΡΕΙΑ.Ας μη μακρηγορώ.
Γαλλικη επανασταση.....κλπ,κλπ. Φθανουμε στην εξελιγμενη μορφη της ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΥΝΤΑΓΜΑ--ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ''ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ''
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΞΟΥΣΙΩΝ.........
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ --ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ!!!
Το συστημα θεωρει πως η υπαρξη της ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ειναι η ΔΙΚΛΕΙΔΑ της ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑΣ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 μ.μνημονιου.
Ανυπαρκτη Νομοθετικη Εξουσια...... ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΈΝΗ !!!!
Ανυπαρκτη Εκτελεστικη Εξουσια........[Κυβερνηση]
Ανυπαρκτος Πρωθυπουργος............
Ο Λαος επαψε να ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΑΙ παρακολουθει απραγος την ΔΙΑΒΡΩΣΗ των ΘΕΣΜΩΝ που αποτελουν θεμελιο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟΥ Δ' ΡΑΙΧ με ΕΠΑΡΧΟ
που φερει το ονομα ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ.........
Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012
Δυο χρονια μετα την ΑΝΑΡΤΗΣΗ..και 3000 Αυτοκτονιες!!
Ας ξαναθυμηθούμε την σύλληψη του Θέμου, το μαύρο χρήμα και τον εκβιασμό στη κυβέρνηση Καραμανλή
Wed, 22/12/2010 - 17:59 — Mediasoup
Από το antitroktiko
Η
μόνη δικαιολόγηση μέχρι στιγμής των 5,5 εκ ευρώ λαθραίου χρήματος είναι
ότι "τα μάζεψε από τις οικονομίες του"! Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση
ψάχνει να αυξήσει τα έσοδα της από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και
μισθωτούς.
Χθες τα ΜΜΕ σώπασαν όλα την ανακίνηση της
υπόθεσης Θέμου Αναστασιάδη εκτός από το ΣΚΑΙ. Δυο χρόνια πέρασαν* και ο
Θέμος δεν έχει δικαιολογήσει ακόμα σε κανέναν το ποσό των 5,5 εκ που
συνελήφθη να το πηγαινοφέρνει σε ένα roadtrip στις Αλπεις, μεταξύ
Γαλλία και Ελβετίας. Στη συνέχεια ο Θέμος θέλοντας να σταματήσει την
πίεση που του ασκούσαν όλοι να μιλήσει και να δικαιολογήσει τα
αδικαιολόγητα επαναλάμβανε σε όλους ""Αυτή την υπόθεση θέλουν να την
κλείσουν με Αίμα" θέλοντας να μας απειλήσει ότι θα αυτοκτονούσε και καλά
αν συνεχιζόταν η διερεύνηση της υπόθεσης. Δείτε το περιεκτικό video με
την ανασκόπηση της υπόθεσης.
Με αφορμή την ανακίνηση του θέματος,
παραθέτουμε το απόσπασμα από το χθεσινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ, που
κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν της υπόθεσης σύλληψης του Θέμου
Αναστασιάδη από τις γαλλο-ελβετικές αρχές, υπενθυμίζοντας μας, ότι ο
μάγκας και μερακλής Θεμος, κυκλοφορεί ανενόχλητος και ακόμα κερδίζει με
τα ΜΜΕ του από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ** και στην πλάτη του Ελληνικού
λαού, χωρίς ακόμα να έχει δικαιολογήσει σε κανέναν από που βρήκε αυτά τα
5,5 εκ, που τα πηγαινοέφερνε με αυτό το αλπικό roadtrip στην Ελβετία
και στην Γαλλία.
Απόσπασμα από δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ για την υπόθεση Αναστασιάδη:
Η υπόθεση έχει ατράνταχτα στοιχεία εναντίον
του Θεμου Αναστασιάδη και επαυτοφώρο σύλληψη, τα οποία ακόμα και τώρα
δεν μπόρεσε να αντικρούσει. Κυριότερα αγνοεί τη δικαιοσύνη (και
αυτή κάνει τα στραβά μάτια) και δεν δίνει εξηγήσεις συγκεκριμένες από
που τα βρήκε αυτά τα χρήματα. Κάποιοι λένε ότι είναι προϊόν εκβιασμού
για την υπόθεση του DVD του Ζαχόπουλου ή άλλου εκβιασμού για άλλη
υπόθεση, ενώ το πιθανότερο είναι μέρος του ποσού να προέρχεται από
φοροδιαφυγή και μαύρο πολιτικό χρήμα, κάτι που εξηγεί και το γεγονός ότι
η δικαιοσύνη κωλυσιεργεί και η κυβέρνηση δεν αντιδρά καθόλου σε αυτή
την ολιγωρία (ούτε του Καραμανλή, ούτε του Παπανδρέου).
Συμπληρωματικά δείτε και στο dexiextrem αυτό το άρθρο που αφορά τη νεότερη εξέλιξη της υπόθεσης τον περασμένο Ιούλιο (2010) Και πάλι στα μαλακά έπεσε το παχύδερμο... μέχρι να αθωωθεί...
Τρίτη 7 Αυγούστου 2012
Opengov...........το λεγανε....και το παινευανε.
Απο το Βημα της 26ης Ιουλιου 2012.
Ρ, Αργυρης Σταθης
Συμφωνα λοιπον με το ρεπορταζ τα πραγματα εχουν καπως ετσι ,σε περιληψη.
Η κυρια εχει επιλεγει μεσω του open. gov. ως υπευθυνη της Ειδικης Γραμματειας ΕΣΠΑ στις αρχες του 2011.
[Συμφωνα με τον συντακτη οι Επικυριαρχοι μας --κ.ΧΑΝ- την θεωρουν πετυχημενη καθως κατορθωσε η αποροφηση απο 17,5 % στο τελος του 2010 ν' αυξηθει κατα 110% [Ιουνιος 2012, 41%].
Ο εκ Βρυξελλων Χηδακης , δεν εχει ακουσει πως ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις, ετσι λοιπον παει η Ειδ. Γ. ΕΣΠΑ --συγ/χωνευσεις, σουροτες , γκαζοζες-- και προισταμενος κολλητος του Μπεμπη......
Η κυρια διαμαρτυρεται για πολιτικη διωξη.........[αντε καλε, στην Ελλας του 2012;;;], βεβαιως ανηκει πολιτικα στο ΠΑΣΟΚ .........αυτο δεν μας ενδιαφερει, μας ενδιαφερει;;;;
Ρ, Αργυρης Σταθης
Συμφωνα λοιπον με το ρεπορταζ τα πραγματα εχουν καπως ετσι ,σε περιληψη.
Η κυρια εχει επιλεγει μεσω του open. gov. ως υπευθυνη της Ειδικης Γραμματειας ΕΣΠΑ στις αρχες του 2011.
[Συμφωνα με τον συντακτη οι Επικυριαρχοι μας --κ.ΧΑΝ- την θεωρουν πετυχημενη καθως κατορθωσε η αποροφηση απο 17,5 % στο τελος του 2010 ν' αυξηθει κατα 110% [Ιουνιος 2012, 41%].
Ο εκ Βρυξελλων Χηδακης , δεν εχει ακουσει πως ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις, ετσι λοιπον παει η Ειδ. Γ. ΕΣΠΑ --συγ/χωνευσεις, σουροτες , γκαζοζες-- και προισταμενος κολλητος του Μπεμπη......
Η κυρια διαμαρτυρεται για πολιτικη διωξη.........[αντε καλε, στην Ελλας του 2012;;;], βεβαιως ανηκει πολιτικα στο ΠΑΣΟΚ .........αυτο δεν μας ενδιαφερει, μας ενδιαφερει;;;;
ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ --OPEN GOV--ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.
ΟΜΩΣ!!!!!!
Υπαρχει ενα αναθεματισμενο ομως.
Η κυρια κατα ΣΥΜΠΤΩΣΗ εχει συζυγο ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΛΦΟ του Παρη,
οχι καλε αυτου της ωραιας Ελενης, του
ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ.
Το καρφι της εξαθλιωσης εφθασε στην καρδια μας.
......και η ΠΑΡΤΟΥΖΑ καλα κρατει
'''Η βασικότερη ρύθμιση θα αφορά τη συμμετοχή ενός ιδιώτη σε ΔΕΚΟ στρατηγικού χαρακτήρα σε ποσοστό άνω του 20% καταργώντας επί της ουσίας τη βασικότερη διάταξη (από την εποχή Αλογοσκούφη και ΟΤΕ) σύμφωνα με την οποία το δημόσιο κατείχε το 51% σε μεγάλες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.''
ΣΧ.
Τελικα εκτός απο φασιστες ειναι και ανανδροι, ξεφτιλισμένοι, βλακομετρα και ως αποδεικνύεται αποφασισμενοι γι απορφανισμό της χωρας απο καθε περιουσιακο της στοιχειο
Παντως μπορουμε να ξεπουλησουμε ησυχοι καθως πηραμε την επιβεβαιωση πως ολα θα γινουν νομιμα , και με διαφανεια....
'''Η βασικότερη ρύθμιση θα αφορά τη συμμετοχή ενός ιδιώτη σε ΔΕΚΟ στρατηγικού χαρακτήρα σε ποσοστό άνω του 20% καταργώντας επί της ουσίας τη βασικότερη διάταξη (από την εποχή Αλογοσκούφη και ΟΤΕ) σύμφωνα με την οποία το δημόσιο κατείχε το 51% σε μεγάλες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.''
ΣΧ.
Τελικα εκτός απο φασιστες ειναι και ανανδροι, ξεφτιλισμένοι, βλακομετρα και ως αποδεικνύεται αποφασισμενοι γι απορφανισμό της χωρας απο καθε περιουσιακο της στοιχειο
Παντως μπορουμε να ξεπουλησουμε ησυχοι καθως πηραμε την επιβεβαιωση πως ολα θα γινουν νομιμα , και με διαφανεια....
Κυριακή 5 Αυγούστου 2012
ENOLA GAY...................
μαρτυρία:
«Χιροσίµα (6 Αυγούστου
1945)
»... Ξαφνικά µια
εκτυφλωτική λάµψη µ' έκανε να τιναχτώ, τα σπίτια µπροστά µας άρχισε να τρέµει
και, σε µερικά λεπτά, σωριαζόταν σε ερείπια µέσα σ' ένα σύννεφο από σκόνη. Γύρω
µας κι άλλα κτίρια κατέρρεαν σαν τραπουλόχαρτα. Φλόγες ξεπήδησαν από τα
χαλάσµατα κι άρχισαν να φουντώνουν µε τη βοήθεια ενός ανέµου που γινόταν όλο και
σφοδρότερος…. Είδα να παρελαύνουν από µπροστά µου ανθρώπινες σκιές, που έµοιαζαν
µε λιτανεία φαντασµάτων. Μερικές απ' αυτές φαίνονταν να υποφέρουν από πόνους
φρικτούς και βάδιζαν µε τα χέρια τεντωµένα. Αυτές οι µορφές µού προξένησαν
ιδιαίτερη περιέργεια. Τέλος κατάλαβα ότι ήταν άνθρωποι φρικιαστικά καµένοι που
ήθελαν να αποφύγουν την οδυνηρή επαφή των χεριών τους µε τα πληγωµένα πλευρά
τους…. Οι σιωπηλοί δρόµοι ήταν γεµάτοι από πτώµατα. Η Χιροσίµα δεν ήταν πια µια
πόλη, αλλά µια φλογισµένη έρηµος.»
(Μισιχίκο Χασίγια,
Ηµερολόγιο της Χιροσίµα, Β. Σκουλάτου-Ν. Δημακοπούλου-Σ. Κόνδη, Ιστορία
Νεότερη και Σύγχρονη, ΟΕΔΒ, Αθήνα 1983)
ΣΧΟΛΙΟ.
Δεν στοχευω σε μια επι πλεον υπενθυμιση πολλοι θα το εχουν κανει..... Εδω θελω να τονισω το ανατριχιαστικο για μενα οξυμωρο πως ειναι δυνατον να δίνεις το ονομα ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΟΥ........στον ΘΑΝΑΤΟ!!!
Ο πιλοτος PAUL TIBBETS ειχε δώσει στο βομβαρδιστικο που εσπειρε τον θανατο το ονομα της μητερας του
Δεν στοχευω σε μια επι πλεον υπενθυμιση πολλοι θα το εχουν κανει..... Εδω θελω να τονισω το ανατριχιαστικο για μενα οξυμωρο πως ειναι δυνατον να δίνεις το ονομα ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΟΥ........στον ΘΑΝΑΤΟ!!!
Ο πιλοτος PAUL TIBBETS ειχε δώσει στο βομβαρδιστικο που εσπειρε τον θανατο το ονομα της μητερας του
ENOLA GAY
Όπως έλεγε ο ίδιος ο Τίμπετς, που ποτέ δεν μετάνιωσε για
την πράξη του, επρόκειτο για πατριωτικό καθήκον. Έλεγε, ακόμα, ότι
κοιμόταν ήρεμος τα βράδια.
Το 2005 είχε δηλώσει σχετικά σε εφημερίδα του Κολάμπους του Οχάιο, όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια, ότι «έπρεπε να βάλουμε τα συναισθήματά μας στο περιθώριο. Γνωρίζαμε ότι η βόμβα θα σκότωνε κόσμο αριστερά και δεξιά».
Μετά τον πόλεμο είχαν κυκλοφορήσει ψευδείς φήμες, που τις γνώριζε και ο ίδιος και έπρεπε να αντιμετωπίσει όπως έλεγε, για το ότι είχε τρελαθεί ή ότι ήταν αλκοολικός.
Το 2005 είχε δηλώσει σχετικά σε εφημερίδα του Κολάμπους του Οχάιο, όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια, ότι «έπρεπε να βάλουμε τα συναισθήματά μας στο περιθώριο. Γνωρίζαμε ότι η βόμβα θα σκότωνε κόσμο αριστερά και δεξιά».
Μετά τον πόλεμο είχαν κυκλοφορήσει ψευδείς φήμες, που τις γνώριζε και ο ίδιος και έπρεπε να αντιμετωπίσει όπως έλεγε, για το ότι είχε τρελαθεί ή ότι ήταν αλκοολικός.
Εν τω μεταξύ, ο Τίμπετς
διοικούσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο Πεντάγωνο.
Αποστρατεύτηκε τελικά το 1966.


Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012
Dr Βλάσης Γωγούσης:"Μου έδιναν μίζες και δεν τις δέχθηκα".
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011
Βλάσης
Γωγούσης: Διδάκτωρ του Α.Π.Θ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονiκης,και ΕΝΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Πριν λίγα χρόνια , σε συνέντευξή μου σε μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, δήλωσα δημοσίως : (επαναλαμβάνω την δήλωση και τώρα):«Αν βρεθεί ένας ασφαλισμένος της ΔΕΗ που να δηλώσει ότι μου έδωσε έστω και μία δραχμή , για παροχή ιατρικών φροντίδων ( κατά τη διάρκεια της υπέρ 35ετούς θητείας μου ,σαν γιατρού της ΔΕΗ) και την αποδέχθηκα, θα υποστώ δημόσιο εξευτελισμό ! ».
«Αν βρεθεί ένας –συνέχισα - που να μου έδωσε έστω και μία δραχμή και την δέχθηκα, όταν συμμετείχα -επί σειρά ετών - σαν παθολόγος στην κρατική (αμαρτωλή) τότε Επιτροπή Εκδόσεως Διπλωμάτων Οδήγησης Οχημάτων (ΕΞΙΟ) ,θα ξευτελισθώ , επίσης, δημοσίως.»!
«Αν βρεθεί –τέλος- ένας προμηθευτής Νοσοκομείου η μία φαρμακευτική εταιρεία που να μου έδωσαν χρήμα η είδος η πλήρωσαν για τη "συμμετοχή" μου σε συνέδρια, και τα αποδέχθηκα, θα υποστώ δημόσιο εξευτελισμό»!.
Να σημειωθεί ότι σας γράφει ένας γιατρός που έχει χρηματίσει - επί 13 συναπτά έτη - πρόεδρος 2 μεγάλων Νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης ( τα τελευταία 4,5 χρόνια του Νοσοκομείου "Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ" ) καθώς και Γενικός Αρχίατρος της ΔΕΗ Ελλάδος, με διαχείριση κονδυλίων δισεκατομμυρίων δραχμών, τότε!
Αν δέχθηκα προσφορές; , δεκάδες, εκατοντάδες απόπειρες και αρνήθηκα, γι` αυτό τολμώ και γράφω σήμερα στο διαδίκτυο , όσα διαβάζετε..
Αγαπητοί συνέλληνες , οι βρώμικες συναλλαγές 'έφτασαν να θεωρούνται σήμερα αυτονόητες, σχεδόν υποχρεωτικές, έφθασαν να θεωρούνται «μαγκιά » , «καπατσοσύνη» !
Ένα σας λέω όμως :
Η βρώμικη συναλλαγή χρειάζεται 2 για να γίνει!.
Ξέρω τον αντίλογο : «ο ασθενής η οι συγγενείς του ασθενούς , βρίσκονται κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση και υποκύπτουν ».
Σύμφωνοι, σκέφθηκε όμως κανείς σας , ότι την ώρα που αυτοί πληρώνουν τα χιλιάρικα για να χειρουργηθεί ο άνθρωπός τους, κάποιος ταλαίπωρος , ανήμπορος να δώσει φακελάκι , «βγαίνει» από το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας και «μπαίνει» σε λίστα αναμονής , με κίνδυνο να καταστεί ανεγχείρητος η και να πεθάνει ακόμη ,γιατί ο «δικός» μας άνθρωπος με το φακελάκι πήρε τη θέση του;
Και καλά αυτοί, οι άλλοι με τα φουσκωμένα φακελάκια που δίνουν στους εφοριακούς, τους υπαλλήλους της πολεοδομίας ,τους τελωνειακούς, τους λειτουργούς της τάξεως και της δικαιοσύνης και άλλων ων ουκ έστι αριθμός;;.
Η Φωνη της Κοινωνικης Οργης....
για μια ακομη φορα απο την γενια των
................................................................................
Αναρτήθηκε στις
8/03/2012 12:49:00 μμ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΥΠΕΡΗΛΙΚΩΝ..!!!
Των ανθρωπων που η ''ΕΚΛΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΩΝ''!!!!!!!!!!!καταβαλλει φιλοτιμη προσπαθεια ν' αγνοηθουν......................................................................................
Ενα εφιαλτικά προφητικό κείμενο για το κοντινό μέλλον της Ελλάδας
του Δρ. Βλάση Γωγούση
« Καλείσθε όπως εντός 3ημέρου από σήμερον να εγκαταλείψετε την κατοικία σας...»
-Βάλτε μια υπογραφή εδώ-σας παρακαλώ - , λέει ευγενέστατα ο δικαστικός επιμελητής.
Τα μάτι του παραλήπτη, ξάγρυπνο και θολωμένο όλο το βράδυ, αλληθωρίζει, το χέρι του τραβάει από την κωλοτσέπη το περίστροφο και χωρίς λαλιά,
« Φύγεεεεεε, ουρλιάζει, έξω από το σπίτι μου , τσακίσου» και πυροβολεί ταυτόχρονα στο πόδι τον ( αναίτιο) λειτουργό ! .
Εκείνος, έντρομος κι` αιμορραγώντας , σέρνεται σαν παλαβός για να γλυτώσει !
Όχι δεν είναι σίριαλ τρόμου, είναι μια θλιβερή πραγματικότητα που θα την δούμε σύντομα μπροστά μας, φίλοι αναγνώστες .
Καλά , δεν καταλάβατε , δεν απορήσατε ακόμα συμπατριώτες μου ,πως η περιλάλητη άρχουσα τάξη, μας πήρε ακόμα και τα σώβρακα και μείς δεν βγάλαμε άχνα;;;
Μας κόψαν τους μισθούς, μας κόψαν τις συντάξεις, τα επιδόματα, τα δώρα Πάσχα-Χριστουγέννων, τα επιδόματα αδείας, μας καζικώσανε και μας βουλώσαν όλες τις…..οπές μας ( ας μην το πω αλλιώς, διδάκτωρ πράγμα ,δεν μου πάει ! ) και μείς … σιωπή και μούγκα ,;;;;
Και να ! χαράτσια, να! εισφορές αλληλεγγύης, να! Νόμος 4051 ( ;) ( αναδρομικές αρπαχτές από το 2010) , να! μειώσεις Ν. 4024 ( ;) , να! και ο Φ.Μ.Υ του 2010-11, ( απ` την εκκαθάριση της σύνταξής μου τα` αντιγράφω ) και να! και συ κατακαϋμένε , συνταξιούχε ΒΛΑΣΗ , πάρε κάτι υπόλοιπα να ζήσεις ως τον άλλο μήνα !
Καλά δεν καταλάβατε πως μοιάζουμε με έναν λέβητα που σιγοβράζει, ένα κλειστό καζάνι με τη μοναδική βαλβίδα αφαλείας βουλωμένη ;
Αν δεν το καταλάβατε τότε θα γίνω , φίλοι μου, αυτόκλητος προφήτης, θα τ` αραδιάσω όμως όπως τα σκέφτομαι , θα πω τι περιμένω να συμβεί στο μέλλον , στο κοντινό μας μέλλον , μην πάει πιο μακριά ο νους σας !
Θα σας τα πω και θα τα γράψω , έστω με κίνδυνο να συλληφθώ για « προτροπή εις βιαιοπραγίες» ή όπως κάπως λέγεται στη νομική τη γλώσσα !
Μπορεί επίσης να με πιάσουνε για ηθική αυτουργία σε φόνους , σε βασανισμούς και . …ακρωτηριασμούς ακόμα !!.
…..Πέθανε – που λέτε φίλοι μου - η γυναίκα , το παιδί, η μάνα του ενός , γιατί δεν είχε χρήματα να πάρει τα ακριβά τους φάρμακα.
Ξετρελλαμένος και με θολωμένο νου ,την ώρα εκείνη , θα βγει μ` ένα μαχαίρι και θα ψάχνει αυτόν που θα θεωρήσει ένοχο του για τον χαμό του συγγενή του.
Τον Υπουργό , τον φαρμακέμπορο, τον πρόεδρο του φαρμακευτικού Συλλόγου, τον πρόεδρο ή διευθυντή του ΙΚΑ, ή όποιον άλλονε το σαλεμένο του μυαλό , του είπε !!,
Τον βρήκε ;
Θα του τον κόψει τον λαιμό , τη γλώσσα ή θα του βγάλει τόνα μάτι !
Ο άλλος που του πετσοκόψανε τη σύνταξη , του κόψανε το ρεύμα , του κόψαν το νερό, τον διώξανε κι` απ τη δουλειά του , κάποια στιγμή , θα βγει στο δρόμο έξαλλος, ψάχνοντας νάβρει αυτόν που τον θεωρεί υπεύθυνο για την κατάντια του, για να τον …σφάξει !
Ο τρίτος σαλεμένος , θα στήσει ενέδρα εκεί που ξέρει πως περνάει κάθε πρωί ο πρόεδρος του ασφαλιστικού του , που –τούπανε- πως τσέπωσε μαζί με κάποιους άλλους , τα λεφτά του και τώρα αυτός καλοπερνά και οι πολλοί δεν έχουνε να φάνε !
Καραδοκεί σε μια γωνιά ,για να τον δείρει, να τον σακατάψει η να του κόψει το αυτί ή και να τον …ξεκάνει, ακόμα !
Πολλοί απ` αυτούς, θα κάνουν πρώτα φονικά και ύστερα θ` αυτοκτονούνε!.
Για τι –ας μη ξεχνάμε, αναγνώστες μου - στις μέρες μας , ένας με δύο καθημερινά, τινάζουν τα μυαλά τους στον αέρα !.
Σύντομα, φίλοι μου ,θα βλέπετε στους δρόμους μικρές ομάδες ετερόκλητων ανθρώπων, αγνώστων μεταξύ τους, να συνομιλούν, να συμφωνούν , να εξαγριώνονται , να κάνουνε πορείες στη συνέχεια σε μπουλούκια και ξαφνικά ξετρελλαμένοι ν` αρχίζουνε να σπάζουν και να καταστρέφουν μεγαλοκαταστήματα, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, κοσμημτοπωλεία, τράπεζες, και να εισβάλλουν σε δημόσιες υπηρεσίες !
Εκεί , θα καταστρέφουνε , φακέλλους, έγγραφα , γραφεία, υπολογιστές, και ό,τι άλλο βρουν μπροστά τους.
Σύντομα, ένα πλήθος Ελλήνων θα οπλοφορεί , θα κάνει μέρα- μεσημέρι αρπαγές αγαθών η και ληστείες, με πρόσωπα ξεσκέπαστα, δεν θα φοβούνται μην τους δουν, δεν θα φοβούνται μην τους πιάσουν, γιατί θα είναι αποφασισμένοι να πυροβολούν και να σκοτώσουν όποιον τολμήσει να τους σταματήσει ή να τους συλλάβει !
Δεν θα φοβούνται , σας λέω, δεν θα κρύβονται , θα έχουν μερικώς παραφρονήσει !
Θα θέλουν να εκδικηθούν το κράτος για τη φτώχια, την κατάντια , την κακομοιριά τους , την εξαθλίωση, τον θάνατο από βαρειές αρρώστειες αγαπημένων τους προσώπων γιατί δεν είχανε να δώσουν…. φακελάκι και θα τα βάζουν με τους εκπροσώπους των αρχών.
Θα κονταροχτυπιούνται με τους Αστυνομικούς σκληρά, κρατώντας σίδερα , μαχαίρια, και λοστούς, δεν θάχουνε αναστολές, δεν θα φοβούνται , θα βρίσκονται στα πρόθυρα της τρέλλας
Μην πάει ο νους σας σε συγκρίσεις με πιτσιρικάδες με μολότοφ , με τις πέτρες, τις κουκούλες, εκείνα χαρτοπόλεμος φαντάζουνε μπροστά σ`αυτά που έχουνε να δουν τα μάτια σας ! .
Δεν λέω, οι αστυνομικοί παιδιά δικά μας είναι , κι` αυτά τα ίδια και χειρότερα περνάνε , όμως κάποια στιγμή, μια σφαίρα να ξεφύγει, μια σφαίρα μόνο !
Τότε θα γίνει μακελειό, θ`αρχίσουν κι` από κάτω ντουφεκιές, τα ζήσαμε σε άλλες εποχές , εγώ κι`οι συνομήλικοί μου , κι` η κόλαση θ`αρχίσει !
Έτσι απλά, όπως το γράφω, έτσι ξεσπάνε τα μεγάλα γεγονότα, από ένα ...... "μπαμ", κι`ύστερα έρχεται ο χαμός,ο όλεθρος χωρίς επιστροφή!
Γι` αυτό σας λέω, να μην το προσπεράσετε το άρθρο μου αυτό, ( αθώοι κι` ένοχοι) αναγνώστες, σπεύσατε, κάντε κάτι πριν νάρθουν τα χειρότερα, τα τραγικά , τα βίαια, τα ανεπανόρθωτα .
Γιατί η άλλη μέρα θάναι ένας καινούργιος, ένας σκληρός, ένας αδελφοκτόνος , βίαιος ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ !!.
Τότε, εκείνοι που έφεραν ( καθένας με τον τρόπο του ) τη χώρα μας σ` αυτό το χάλι, θα κρυφτούν, θα εξαφανισθούν, θα παν σε ξένες χώρες σέρνοντας μαζί τους ό,τι προλάβουνε ν` αρπάξουν!
Θα παν στην ξενιτειά κι` εκεί θα τρέμουνε, δεν θα κοιμούνται ,γιατί όπου τους βρουν θα τους ρημάξουν.
Πολιτικοί , Δημόσιοι λειτουργοί, Δημοτικοί άρχοντες και Υπουργοί θα έχουν εξαφανισθεί, θα κρύβονται μεταμφιεσμένοι.
Σας λέω κόλαση και πλήρης αναρχία, παντού θανάτου φόβος.
Οι λαθρομετανάστες- οι έγχρωμοι κυρίως στην αρχή, που ξεχωρίζουν– θα φεύγουν άρον-άρον σαν τρελλοί , γιατί ομάδες ένοπλων μόλις τους βρίσκουν θα θέλουν να τους εξοντώσουν ! !!
Ούτε Δραχμή, ούτε ΕΥΡΩ, ούτε αποκρατικοποιήσεις , ούτε Τρόϊκα, ούτε Μνημόνια !
Είδε ο Θεός τον θολωμένο νου και τον φοβήθηκε.
Δεν θάναι επανάσταση, ούτε διαμαρτυρία, πόλεμος άναρχος, θα είναι !
Ξυλοδαρμοί και συμπλοκές θα γίνονται στους δρόμους !!.
Ακούστε με , εσείς που (δήθεν) κυβερνάτε, εσείς κι` οι «σπόνσορές» σας, οι τοκογλύφοι και τ` αφεντικά σας, ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ !
Γυρίστε πίσω τα κλεμμένα, μην ξεπουλάτε το νερό, και την ενέργεια,
ΔΗΜΕΥΣΤΕ περιουσίες ,μπλοκάρετε τα αμύθητα ποσά που βρίσκονται εδώ η ..κάνουν διακοπές στα ξένα.
Κλείστε στη φυλακή τους κλέφτες, τους απατεώνες, κάποιους από τους μεγαλοεργολάβους ή τους μεγαλο -εκδότες, τους τραπεζίτες , εκείνους απ` τους φαύλους τους πολιτικούς που από ανεπάγγελτοι, ξυπόλητοι και πειναλέοι , μπήκαν μια μέρα στην πολιτική και γίναν ζάπλουτοι και μεγιστάνες !
Μη χορηγείτε απλόχερα δεκάδες δισεκατομμύρια στις τράπεζες με κύριο επιχείρημα « να χουν ρευστότητα να δίνουν δάνεια».
Στις Τράπεζες που παίρνουν τα λεφτά μας με επιτόκιο 1% και μας δανείζουνε με 19 %, οι κλέφτες !!
Κι`αν δεν πιστεύετε, πάρτε μια μέρα με την πλαστική σας κάρτα 100 ΕΥΡΩ από ένα ΑΤΜ κι` όταν το δείτε θα σας βγει το…μάτι !
Λυπηθείτε τους Έλληνες, βρείτε έναν τρόπο να δουλέψουν, δώστε τους πίσω - έστω- τα μισά απ` όσα τους αρπάξατε ,ζητείστε τους γονατιστοί συγγνώμην !
Μην ξεπουλάτε έναντι πινακίου φακής την ΥΔΡΕΥΣΗ, το ΦΩΣ και την ΕΝΕΡΓΕΙΑ .
Μην ξεπουλάτε τα φιλέτα των ακίνητων και των εκτάσεων του δημοσίου, μην ξεπουλάτε άρον -άρον , τις άλλες εμφανώς συμφέρουσες και κερδοφόρες κρατικές επιχειρήσεις,
Σπεύστε, προλάβετε , αλλιώς η Χώρα θα θρηνήσει στρατιές θυμάτων και θα μεταβληθεί σε Κόλαση.
Ακούστε με , δεν είναι παραλήρημα, δεν είναι όνειρο κακό !
Μακάβρια πρόβλεψη είναι τα γραφόμενα μου, μακάρι νάβγαινα τρελλός η ψεύτης, όμως πολύ φοβάμαι πως το Σενάριο ΟΡΓΟΥΕΛ Νο 2 , θα βγεί αληθινό !!
Δρ. Βλάσης Γωγούσης
« Καλείσθε όπως εντός 3ημέρου από σήμερον να εγκαταλείψετε την κατοικία σας...»
-Βάλτε μια υπογραφή εδώ-σας παρακαλώ - , λέει ευγενέστατα ο δικαστικός επιμελητής.
Τα μάτι του παραλήπτη, ξάγρυπνο και θολωμένο όλο το βράδυ, αλληθωρίζει, το χέρι του τραβάει από την κωλοτσέπη το περίστροφο και χωρίς λαλιά,
« Φύγεεεεεε, ουρλιάζει, έξω από το σπίτι μου , τσακίσου» και πυροβολεί ταυτόχρονα στο πόδι τον ( αναίτιο) λειτουργό ! .
Εκείνος, έντρομος κι` αιμορραγώντας , σέρνεται σαν παλαβός για να γλυτώσει !
Όχι δεν είναι σίριαλ τρόμου, είναι μια θλιβερή πραγματικότητα που θα την δούμε σύντομα μπροστά μας, φίλοι αναγνώστες .
Καλά , δεν καταλάβατε , δεν απορήσατε ακόμα συμπατριώτες μου ,πως η περιλάλητη άρχουσα τάξη, μας πήρε ακόμα και τα σώβρακα και μείς δεν βγάλαμε άχνα;;;
Μας κόψαν τους μισθούς, μας κόψαν τις συντάξεις, τα επιδόματα, τα δώρα Πάσχα-Χριστουγέννων, τα επιδόματα αδείας, μας καζικώσανε και μας βουλώσαν όλες τις…..οπές μας ( ας μην το πω αλλιώς, διδάκτωρ πράγμα ,δεν μου πάει ! ) και μείς … σιωπή και μούγκα ,;;;;
Και να ! χαράτσια, να! εισφορές αλληλεγγύης, να! Νόμος 4051 ( ;) ( αναδρομικές αρπαχτές από το 2010) , να! μειώσεις Ν. 4024 ( ;) , να! και ο Φ.Μ.Υ του 2010-11, ( απ` την εκκαθάριση της σύνταξής μου τα` αντιγράφω ) και να! και συ κατακαϋμένε , συνταξιούχε ΒΛΑΣΗ , πάρε κάτι υπόλοιπα να ζήσεις ως τον άλλο μήνα !
Καλά δεν καταλάβατε πως μοιάζουμε με έναν λέβητα που σιγοβράζει, ένα κλειστό καζάνι με τη μοναδική βαλβίδα αφαλείας βουλωμένη ;
Αν δεν το καταλάβατε τότε θα γίνω , φίλοι μου, αυτόκλητος προφήτης, θα τ` αραδιάσω όμως όπως τα σκέφτομαι , θα πω τι περιμένω να συμβεί στο μέλλον , στο κοντινό μας μέλλον , μην πάει πιο μακριά ο νους σας !
Θα σας τα πω και θα τα γράψω , έστω με κίνδυνο να συλληφθώ για « προτροπή εις βιαιοπραγίες» ή όπως κάπως λέγεται στη νομική τη γλώσσα !
Μπορεί επίσης να με πιάσουνε για ηθική αυτουργία σε φόνους , σε βασανισμούς και . …ακρωτηριασμούς ακόμα !!.
…..Πέθανε – που λέτε φίλοι μου - η γυναίκα , το παιδί, η μάνα του ενός , γιατί δεν είχε χρήματα να πάρει τα ακριβά τους φάρμακα.
Ξετρελλαμένος και με θολωμένο νου ,την ώρα εκείνη , θα βγει μ` ένα μαχαίρι και θα ψάχνει αυτόν που θα θεωρήσει ένοχο του για τον χαμό του συγγενή του.
Τον Υπουργό , τον φαρμακέμπορο, τον πρόεδρο του φαρμακευτικού Συλλόγου, τον πρόεδρο ή διευθυντή του ΙΚΑ, ή όποιον άλλονε το σαλεμένο του μυαλό , του είπε !!,
Τον βρήκε ;
Θα του τον κόψει τον λαιμό , τη γλώσσα ή θα του βγάλει τόνα μάτι !
Ο άλλος που του πετσοκόψανε τη σύνταξη , του κόψανε το ρεύμα , του κόψαν το νερό, τον διώξανε κι` απ τη δουλειά του , κάποια στιγμή , θα βγει στο δρόμο έξαλλος, ψάχνοντας νάβρει αυτόν που τον θεωρεί υπεύθυνο για την κατάντια του, για να τον …σφάξει !
Ο τρίτος σαλεμένος , θα στήσει ενέδρα εκεί που ξέρει πως περνάει κάθε πρωί ο πρόεδρος του ασφαλιστικού του , που –τούπανε- πως τσέπωσε μαζί με κάποιους άλλους , τα λεφτά του και τώρα αυτός καλοπερνά και οι πολλοί δεν έχουνε να φάνε !
Καραδοκεί σε μια γωνιά ,για να τον δείρει, να τον σακατάψει η να του κόψει το αυτί ή και να τον …ξεκάνει, ακόμα !
Πολλοί απ` αυτούς, θα κάνουν πρώτα φονικά και ύστερα θ` αυτοκτονούνε!.
Για τι –ας μη ξεχνάμε, αναγνώστες μου - στις μέρες μας , ένας με δύο καθημερινά, τινάζουν τα μυαλά τους στον αέρα !.
Σύντομα, φίλοι μου ,θα βλέπετε στους δρόμους μικρές ομάδες ετερόκλητων ανθρώπων, αγνώστων μεταξύ τους, να συνομιλούν, να συμφωνούν , να εξαγριώνονται , να κάνουνε πορείες στη συνέχεια σε μπουλούκια και ξαφνικά ξετρελλαμένοι ν` αρχίζουνε να σπάζουν και να καταστρέφουν μεγαλοκαταστήματα, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, κοσμημτοπωλεία, τράπεζες, και να εισβάλλουν σε δημόσιες υπηρεσίες !
Εκεί , θα καταστρέφουνε , φακέλλους, έγγραφα , γραφεία, υπολογιστές, και ό,τι άλλο βρουν μπροστά τους.
Σύντομα, ένα πλήθος Ελλήνων θα οπλοφορεί , θα κάνει μέρα- μεσημέρι αρπαγές αγαθών η και ληστείες, με πρόσωπα ξεσκέπαστα, δεν θα φοβούνται μην τους δουν, δεν θα φοβούνται μην τους πιάσουν, γιατί θα είναι αποφασισμένοι να πυροβολούν και να σκοτώσουν όποιον τολμήσει να τους σταματήσει ή να τους συλλάβει !
Δεν θα φοβούνται , σας λέω, δεν θα κρύβονται , θα έχουν μερικώς παραφρονήσει !
Θα θέλουν να εκδικηθούν το κράτος για τη φτώχια, την κατάντια , την κακομοιριά τους , την εξαθλίωση, τον θάνατο από βαρειές αρρώστειες αγαπημένων τους προσώπων γιατί δεν είχανε να δώσουν…. φακελάκι και θα τα βάζουν με τους εκπροσώπους των αρχών.
Θα κονταροχτυπιούνται με τους Αστυνομικούς σκληρά, κρατώντας σίδερα , μαχαίρια, και λοστούς, δεν θάχουνε αναστολές, δεν θα φοβούνται , θα βρίσκονται στα πρόθυρα της τρέλλας
Μην πάει ο νους σας σε συγκρίσεις με πιτσιρικάδες με μολότοφ , με τις πέτρες, τις κουκούλες, εκείνα χαρτοπόλεμος φαντάζουνε μπροστά σ`αυτά που έχουνε να δουν τα μάτια σας ! .
Δεν λέω, οι αστυνομικοί παιδιά δικά μας είναι , κι` αυτά τα ίδια και χειρότερα περνάνε , όμως κάποια στιγμή, μια σφαίρα να ξεφύγει, μια σφαίρα μόνο !
Τότε θα γίνει μακελειό, θ`αρχίσουν κι` από κάτω ντουφεκιές, τα ζήσαμε σε άλλες εποχές , εγώ κι`οι συνομήλικοί μου , κι` η κόλαση θ`αρχίσει !
Έτσι απλά, όπως το γράφω, έτσι ξεσπάνε τα μεγάλα γεγονότα, από ένα ...... "μπαμ", κι`ύστερα έρχεται ο χαμός,ο όλεθρος χωρίς επιστροφή!
Γι` αυτό σας λέω, να μην το προσπεράσετε το άρθρο μου αυτό, ( αθώοι κι` ένοχοι) αναγνώστες, σπεύσατε, κάντε κάτι πριν νάρθουν τα χειρότερα, τα τραγικά , τα βίαια, τα ανεπανόρθωτα .
Γιατί η άλλη μέρα θάναι ένας καινούργιος, ένας σκληρός, ένας αδελφοκτόνος , βίαιος ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ !!.
Τότε, εκείνοι που έφεραν ( καθένας με τον τρόπο του ) τη χώρα μας σ` αυτό το χάλι, θα κρυφτούν, θα εξαφανισθούν, θα παν σε ξένες χώρες σέρνοντας μαζί τους ό,τι προλάβουνε ν` αρπάξουν!
Θα παν στην ξενιτειά κι` εκεί θα τρέμουνε, δεν θα κοιμούνται ,γιατί όπου τους βρουν θα τους ρημάξουν.
Πολιτικοί , Δημόσιοι λειτουργοί, Δημοτικοί άρχοντες και Υπουργοί θα έχουν εξαφανισθεί, θα κρύβονται μεταμφιεσμένοι.
Σας λέω κόλαση και πλήρης αναρχία, παντού θανάτου φόβος.
Οι λαθρομετανάστες- οι έγχρωμοι κυρίως στην αρχή, που ξεχωρίζουν– θα φεύγουν άρον-άρον σαν τρελλοί , γιατί ομάδες ένοπλων μόλις τους βρίσκουν θα θέλουν να τους εξοντώσουν ! !!
Ούτε Δραχμή, ούτε ΕΥΡΩ, ούτε αποκρατικοποιήσεις , ούτε Τρόϊκα, ούτε Μνημόνια !
Είδε ο Θεός τον θολωμένο νου και τον φοβήθηκε.
Δεν θάναι επανάσταση, ούτε διαμαρτυρία, πόλεμος άναρχος, θα είναι !
Ξυλοδαρμοί και συμπλοκές θα γίνονται στους δρόμους !!.
Ακούστε με , εσείς που (δήθεν) κυβερνάτε, εσείς κι` οι «σπόνσορές» σας, οι τοκογλύφοι και τ` αφεντικά σας, ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ !
Γυρίστε πίσω τα κλεμμένα, μην ξεπουλάτε το νερό, και την ενέργεια,
ΔΗΜΕΥΣΤΕ περιουσίες ,μπλοκάρετε τα αμύθητα ποσά που βρίσκονται εδώ η ..κάνουν διακοπές στα ξένα.
Κλείστε στη φυλακή τους κλέφτες, τους απατεώνες, κάποιους από τους μεγαλοεργολάβους ή τους μεγαλο -εκδότες, τους τραπεζίτες , εκείνους απ` τους φαύλους τους πολιτικούς που από ανεπάγγελτοι, ξυπόλητοι και πειναλέοι , μπήκαν μια μέρα στην πολιτική και γίναν ζάπλουτοι και μεγιστάνες !
Μη χορηγείτε απλόχερα δεκάδες δισεκατομμύρια στις τράπεζες με κύριο επιχείρημα « να χουν ρευστότητα να δίνουν δάνεια».
Στις Τράπεζες που παίρνουν τα λεφτά μας με επιτόκιο 1% και μας δανείζουνε με 19 %, οι κλέφτες !!
Κι`αν δεν πιστεύετε, πάρτε μια μέρα με την πλαστική σας κάρτα 100 ΕΥΡΩ από ένα ΑΤΜ κι` όταν το δείτε θα σας βγει το…μάτι !
Λυπηθείτε τους Έλληνες, βρείτε έναν τρόπο να δουλέψουν, δώστε τους πίσω - έστω- τα μισά απ` όσα τους αρπάξατε ,ζητείστε τους γονατιστοί συγγνώμην !
Μην ξεπουλάτε έναντι πινακίου φακής την ΥΔΡΕΥΣΗ, το ΦΩΣ και την ΕΝΕΡΓΕΙΑ .
Μην ξεπουλάτε τα φιλέτα των ακίνητων και των εκτάσεων του δημοσίου, μην ξεπουλάτε άρον -άρον , τις άλλες εμφανώς συμφέρουσες και κερδοφόρες κρατικές επιχειρήσεις,
Σπεύστε, προλάβετε , αλλιώς η Χώρα θα θρηνήσει στρατιές θυμάτων και θα μεταβληθεί σε Κόλαση.
Ακούστε με , δεν είναι παραλήρημα, δεν είναι όνειρο κακό !
Μακάβρια πρόβλεψη είναι τα γραφόμενα μου, μακάρι νάβγαινα τρελλός η ψεύτης, όμως πολύ φοβάμαι πως το Σενάριο ΟΡΓΟΥΕΛ Νο 2 , θα βγεί αληθινό !!
Δρ. Βλάσης Γωγούσης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2016
(1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2013
(30)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
▼
2012
(198)
- ▼ Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
-
►
Αυγούστου
(14)
- Υπαρξιακο προβλημα.....
- Αχειραγωγητη Ενημερωση.....
- Σκανδαλώδεις επιδοτήσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία, ε...
- Τιμη στο 57% ........των Ελληνων.
- Το προβλημα της εφεδρειας και η ......
- Ελληνικη Δημοκρατια ετους 2012 μ.μνημονιου
- Δυο χρονια μετα την ΑΝΑΡΤΗΣΗ..και 3000 Αυτοκ...
- Opengov...........το λεγανε....και το παινευανε.
- Το καρφι της εξαθλιωσης εφθασε στην καρδια...
- ENOLA GAY...................
- Dr Βλάσης Γωγούσης:"Μου έδιναν μίζες και δεν τις δ...
- Η Φωνη της Κοινωνικης Οργης....
- ► Φεβρουαρίου (29)
- ► Ιανουαρίου (34)






