Για τον μεγαλο Δασκαλο Αλεξανδρο Σβωλο, εχουν πει πως, η προσωπικη του ΑΡΕΤΗ σταθηκε εμποδιο στο να ωφελησει τον τοπο τουτο οσο επρεπε.
Γιατι, για να υλοποιησεις τις αρετες σου, χρειαζονται καποια ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ο Σβωλος δεν ΕΙΧΕ!!!
Τα σημερινα νεοπλασματα του ΒΕΝΤΕΤΙΣΜΟΥ με τις συγχρονες δυναμεις της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ --δημοσιες σχεσεις--με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ......εκμεταλλευομενα την αγνοια του λαου και την αναγκη δικαιωσης του ,προεβαλαν τον εαυτουλη τους μεσα απο καποια αχλυ αντιστασεως και πετυχαν να ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΟΥΝ στην πολιτικη ζωη του τοπου, και μαλιστα τον ανωτερο χωρο αυτης, στην ΒΟΥΛΗ ως βουλευτες καθως και σε ζωτικα κεντρα λειψης αποφασεων.
Ο Βεντετισμος, δικην ιου , δολιοφθειρει την κοινοβουλευτικη Δημοκρατια. καθως οι εκφραστες της θελησης του πολιτη θεωρουν πλεον τον εαυτο τους μια ΙΕΡΗ ΚΑΣΤΑ!!!!
Αμνημονες αποκοπηκαν οικιοθελως απο το σωμα [λαο] που τους ανεδειξε.
Η ανυπαρκτη σχεση τους με ΜΟΡΦΩΣΗ........τους στερησε την γνωση των λογων του ΝΙΤΣΕ.
''Αλοιμονο στον ανθρωπο που ζει και αποστηρωνει την οσφρηση του απο την βρωμα. Για να μη πεθανεις απο την διψα πρεπει να μαθεις να πινεις απ' ολα τα ποτηρια.Για να μεινεις καθαρος πρεπει να συνηθισεις να πλενεσαι με ακαθαρτο νερο''
--Αποτελεσμα, αποθρασυμενοι σημερα και αμετανοητοι να ενσπειρουν τον φοβο .......
ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!
Ο Παλαιοκομματισμος παρων!!!!
Πως γινεται να πεινασει ενας λαος πεινασμενος;;;;; που 400.000 παιδια υποσιτιζονται;;;;ενας λαος που τον προτρεπουν να τρωει ληγμενα;;;;;
Κι ενω εκατομμυρια Ελληνες ζουν εικοσι τεσσερεις ωρες σε ερεβωδη νυχτα ο ΑΡΡΙΒΙΣΜΟΣ τους συνεχιζει να προκαλλει.
ΡΑΜΠΑΓΑΔΕΣ[ ελευθερη μεταφραση ,παλιανθρωποι] που ΑΣΥΣΤΟΛΑ συνεχιζουν να εμφανιζονται ως οι μοναδικοι ΣΩΤΗΡΕΣ, με νεες προτασεις με βιαση να πλασαρισθουν και παλι στον Δημοσιο ΒΙΟ!!!
Ευχομαι να πηραμε το μαθημα μας, προκειμενου ν' αποκωδικοποιουμε λογια και υοποσχεσεις.
Ν' αντισταθουμε στο τηγανισμα του μυαλου μας απο τους κραχτες που καθημερινα εισχωρουν στα σπιτια μας.
Να ξεπερασουμε το ΣΟΚ, που εφερε τον θυμο, την οργη για να καταληξει στην απαθεια που πολλες φορες εμφανιζεται στους ευρισκομενους στον προθαλαμο της ηλεκτρικης καρεκλας.
.
Γιατι, για να υλοποιησεις τις αρετες σου, χρειαζονται καποια ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ο Σβωλος δεν ΕΙΧΕ!!!
Τα σημερινα νεοπλασματα του ΒΕΝΤΕΤΙΣΜΟΥ με τις συγχρονες δυναμεις της ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ --δημοσιες σχεσεις--με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ......εκμεταλλευομενα την αγνοια του λαου και την αναγκη δικαιωσης του ,προεβαλαν τον εαυτουλη τους μεσα απο καποια αχλυ αντιστασεως και πετυχαν να ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΟΥΝ στην πολιτικη ζωη του τοπου, και μαλιστα τον ανωτερο χωρο αυτης, στην ΒΟΥΛΗ ως βουλευτες καθως και σε ζωτικα κεντρα λειψης αποφασεων.
Ο Βεντετισμος, δικην ιου , δολιοφθειρει την κοινοβουλευτικη Δημοκρατια. καθως οι εκφραστες της θελησης του πολιτη θεωρουν πλεον τον εαυτο τους μια ΙΕΡΗ ΚΑΣΤΑ!!!!
Αμνημονες αποκοπηκαν οικιοθελως απο το σωμα [λαο] που τους ανεδειξε.
Η ανυπαρκτη σχεση τους με ΜΟΡΦΩΣΗ........τους στερησε την γνωση των λογων του ΝΙΤΣΕ.
''Αλοιμονο στον ανθρωπο που ζει και αποστηρωνει την οσφρηση του απο την βρωμα. Για να μη πεθανεις απο την διψα πρεπει να μαθεις να πινεις απ' ολα τα ποτηρια.Για να μεινεις καθαρος πρεπει να συνηθισεις να πλενεσαι με ακαθαρτο νερο''
--Αποτελεσμα, αποθρασυμενοι σημερα και αμετανοητοι να ενσπειρουν τον φοβο .......
ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!
Ο Παλαιοκομματισμος παρων!!!!
Πως γινεται να πεινασει ενας λαος πεινασμενος;;;;; που 400.000 παιδια υποσιτιζονται;;;;ενας λαος που τον προτρεπουν να τρωει ληγμενα;;;;;
Κι ενω εκατομμυρια Ελληνες ζουν εικοσι τεσσερεις ωρες σε ερεβωδη νυχτα ο ΑΡΡΙΒΙΣΜΟΣ τους συνεχιζει να προκαλλει.
ΡΑΜΠΑΓΑΔΕΣ[ ελευθερη μεταφραση ,παλιανθρωποι] που ΑΣΥΣΤΟΛΑ συνεχιζουν να εμφανιζονται ως οι μοναδικοι ΣΩΤΗΡΕΣ, με νεες προτασεις με βιαση να πλασαρισθουν και παλι στον Δημοσιο ΒΙΟ!!!
Ευχομαι να πηραμε το μαθημα μας, προκειμενου ν' αποκωδικοποιουμε λογια και υοποσχεσεις.
Ν' αντισταθουμε στο τηγανισμα του μυαλου μας απο τους κραχτες που καθημερινα εισχωρουν στα σπιτια μας.
Να ξεπερασουμε το ΣΟΚ, που εφερε τον θυμο, την οργη για να καταληξει στην απαθεια που πολλες φορες εμφανιζεται στους ευρισκομενους στον προθαλαμο της ηλεκτρικης καρεκλας.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου