.Οταν .......
-η αυξηση του φορου πετρελαιου,[ μονιμη ] προβαλλεται ως αλλοθι για την παταξη της λαθραιας κινησης του, ενω δεν υπαρχει προθεση συλληψης των γνωστων διακινητων.
-η μειωση των μισθων προβαλλεται ως αλλοθι για την μειωση της ανεργειας, την ωρα που επιφερει βαθιά υφεση..με αποτελεσμα την μειωση της ζητησης και η πτωχευση του κρατους ειναι αναποφευκτη.
-οι Τραπεζες απο οικονομικα ιδρυματα , εχουν μετατραπει σε χρηματοπιστωτικοι μοχλοι των κερδοσκοπων, ενω προσπαθουν να σε πεισουν πως πρεπει να πληρωσεις την ''χασουρα τους'' για το καλο σου!!!
--η απωληση εργαζομενων προβαλλεται ως αναγκαια για την αναπτυξη, και οχι για την αυξηση των κερδων των εργοδοτων.........
--η μειωση των ασφαλιστικων εισφορων των εργοδοτων, αυξανει την ανταγωνιστικοτητα, ενω υποκρυπτει πως η συνταξη σου εχει τροχιοδρομηθει στα 500Ε
--η συγχωνευση των Νοσηλευτικων Ιδρυματων προβαλλεται ως αλλοθι προσφορας ποιοτικης περιθαλψης, γνωστου οντως πως οδευουμε στην σχεδον πληρη Ιδιωτικοποιηση της υγειας και παραχωρηση, κτηριακων εγκαταστασεων και εξοπλισμού [ενοικιαση] σε Ασφαλιστικες Εταιρειες.
--η πωληση των Κρατικων Λαχειων [ το προοιον θα διατεθει εξ ολοκληρου στον μηχανισμο αποπληρωμης των δανειων] θα εξαφανισει τελειως το κοινωνικο κρατος, [ παιδικοι σταθμοι, ορφανοτροφεία, και λοιπα ιδρυματα χρονιως πασχονταν] στηριζοταν στα εσοδα των Κρατικων Λαχειων [ σιγουρα δεν το γνωριζετε οι περισσοτεροι]..
--το ανοιγμα ηδη ανοιχτων επαγγελματων ,παρουσιαζεται ως μειωση του κοστους ζωης λογω ανταγωνισμου, ενω περιμενουν την εισοδο στην αγορα ολιγοπωλεια.
--η παρδαλη κατασταση που βρισκεται στην εξουσια χαρακτηριζεται ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!
--το δικαιωμα στην ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ χαρακτηριζεται ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΑΚΡΑ...
-- η Χ.Α......νεο κομμα!!!!!;;;;;;;;
--η μεταδοση γεγονοτων απο την κατεχομενη Δημοσια τηλεοραση, ΠΑΡΑΒΑΣΗ δημοσιογραφικης ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
--η δημιουργια στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δ/νσης Προστασιας του ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ [καποτε τα λεγαν ΤΕΑ ]
Οταν η ανταλλαγη της καθε βλακειας στο χαος της εικονικης πραγματικοτητας, θεωρειται ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ .....................
.........................................τοτε ζουμε στη ζωνη του ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ ..........Η ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!!!!!!!!!
-η αυξηση του φορου πετρελαιου,[ μονιμη ] προβαλλεται ως αλλοθι για την παταξη της λαθραιας κινησης του, ενω δεν υπαρχει προθεση συλληψης των γνωστων διακινητων.
-η μειωση των μισθων προβαλλεται ως αλλοθι για την μειωση της ανεργειας, την ωρα που επιφερει βαθιά υφεση..με αποτελεσμα την μειωση της ζητησης και η πτωχευση του κρατους ειναι αναποφευκτη.
-οι Τραπεζες απο οικονομικα ιδρυματα , εχουν μετατραπει σε χρηματοπιστωτικοι μοχλοι των κερδοσκοπων, ενω προσπαθουν να σε πεισουν πως πρεπει να πληρωσεις την ''χασουρα τους'' για το καλο σου!!!
--η απωληση εργαζομενων προβαλλεται ως αναγκαια για την αναπτυξη, και οχι για την αυξηση των κερδων των εργοδοτων.........
--η μειωση των ασφαλιστικων εισφορων των εργοδοτων, αυξανει την ανταγωνιστικοτητα, ενω υποκρυπτει πως η συνταξη σου εχει τροχιοδρομηθει στα 500Ε
--η συγχωνευση των Νοσηλευτικων Ιδρυματων προβαλλεται ως αλλοθι προσφορας ποιοτικης περιθαλψης, γνωστου οντως πως οδευουμε στην σχεδον πληρη Ιδιωτικοποιηση της υγειας και παραχωρηση, κτηριακων εγκαταστασεων και εξοπλισμού [ενοικιαση] σε Ασφαλιστικες Εταιρειες.
--η πωληση των Κρατικων Λαχειων [ το προοιον θα διατεθει εξ ολοκληρου στον μηχανισμο αποπληρωμης των δανειων] θα εξαφανισει τελειως το κοινωνικο κρατος, [ παιδικοι σταθμοι, ορφανοτροφεία, και λοιπα ιδρυματα χρονιως πασχονταν] στηριζοταν στα εσοδα των Κρατικων Λαχειων [ σιγουρα δεν το γνωριζετε οι περισσοτεροι]..
--το ανοιγμα ηδη ανοιχτων επαγγελματων ,παρουσιαζεται ως μειωση του κοστους ζωης λογω ανταγωνισμου, ενω περιμενουν την εισοδο στην αγορα ολιγοπωλεια.
--η παρδαλη κατασταση που βρισκεται στην εξουσια χαρακτηριζεται ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!
--το δικαιωμα στην ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ χαρακτηριζεται ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΑΚΡΑ...
-- η Χ.Α......νεο κομμα!!!!!;;;;;;;;
--η μεταδοση γεγονοτων απο την κατεχομενη Δημοσια τηλεοραση, ΠΑΡΑΒΑΣΗ δημοσιογραφικης ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
--η δημιουργια στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δ/νσης Προστασιας του ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ [καποτε τα λεγαν ΤΕΑ ]
Οταν η ανταλλαγη της καθε βλακειας στο χαος της εικονικης πραγματικοτητας, θεωρειται ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ .....................
.........................................τοτε ζουμε στη ζωνη του ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ ..........Η ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου